2
Dodał:
Dzień dobry, niestety nie dane nam było spędzić urlopu w domkach. Właściciele mimo, że mieli numer telefonu nie poinformowali nas, że pomylili daty i zwrócili zadatek. Dopiero po naszym telefonie z zapytaniem dlaczego zwrócono zadatek Pani powiedziała, że pomyliła czerwiec z lipcem a informacje wysłała na email. Jestem w stanie wszystko zrozumieć, niestety brak kontaktu ze strony właścicieli przekreśla dla mnie to miejsce. Dodaje, że mieliśmy zarezerwowane 2 domki dla 11 osob, zwrot zadatku nastąpił po 2 tygodniach od naszego przelewu, który został potwierdzony przez właścicieli. Przykro nam bardzo, że musimy negatywnie ocenić obsługę.
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Ponownie bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, którą staraliśmy się rozwiązać zaraz po zauważeniu naszegobłedu, mimo wszystko zapraszamy a w ramach przeprosin mogą Państwo liczyć w przyszłości na rabat

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!