Regulamin obiektu
Przedstawiamy regulamin rezerwacji i pobytu w Domkach Mio Mare. Liczymy na to, że dzięki niemu uda nam się zapewnić wymarzony i dobrze zorganizowany pobyt nad morzem.
1. Doba hotelowa zaczynamy o godz. 15:00, a kończy o godz. 10:00 ostatniego dnia pobytu.
2. Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłacenie zadatku za 3 doby pobytu w terminie 3 dni od momentu rezerwacji. Pozostałą należność za zamówiony pobyt pobierzemy w dniu przyjazdu przed zameldowaniem. Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie powoduje odwołanie rezerwacji.
3. Przekazanie domku i zdanie kluczy odbywa się w obecności personelu ośrodka.
4. Na terenie ośrodka pobierana jest kaucja w wysokości 200 zł na poczet zabezpieczenia na wypadek uszkodzenia sprzętu będącego na wyposażeniu domów.
5. Wynajmujący ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z jego winy.
6. Wszelkie usterki sprzętu oraz mienia wynikłe z użytkowania prosimy zgłaszać niezwłocznie personelowi ośrodka lub wskazanym numerem telefonu.
7. Szkody powstałe z winy wczasowiczów rozliczamy na bieżąco.
8. Zabrania się palenia tytoniu oraz świeczek w domkach. Palenie tytoniu wiąże się z zapłatą kary w wysokości 500 zł.
9. Zabrania się samodzielnych napraw, modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu domów.
10. Przebywanie osób trzecich spoza ośrodka w domach po godz. 22:00 jest zabronione.
11. Ośrodek nie odpowiada za uszkodzone mienie tj: parkujące samochody oraz pozostawione przedmioty wartościowe w domach.
12. W cenie pobytu wliczony jest parking i pościel.
13. Proszę o pozostawienie porządku w domach. W przypadku nie posprzątania domku przed wyjazdem będzie pobierana opłata w kwocie 80 zł.
14. Dzieci mogą przebywać w ośrodku wyłącznie pod kontrolą rodzica lub opiekuna prawnego.
15. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godz. od 23:00 do 7:00.
PŁACĄC AKCEPTUJECIE REGULAMIN. ZADATEK W MYŚL PRAWA HANDLOWEGO NIE PODLEGA ZWROTOWI.