Giełda Noclegów - FAQ
1. Czym jest Giełda Noclegów w serwisie www.nocowanie.pl?
3. Czy będę bardziej widoczny w nocowanie.pl?
4. Czy mam gwarancję, że turysta opłaci nocleg?
5. Co jeśli turysta nie opłaci od razu noclegu, czy to mi blokuje termin?
6. Co jeśli turysta odwoła nocleg.
7. Czy wszystkie pokoje muszę sprzedawac online?
8. O czym jeszcze muszę wiedzieć?
9. Kiedy otrzymam pieniądze za nocleg sprzedany w nocowanie.pl i jaka jest prowizja serwisu?
Czym jest Giełda Noclegów w serwisie www.nocowanie.pl?
Czy zdarzają się Państwu sytuacje, w których turysta nagle odwołuje nocleg, albo Wasz pensjonat ma niepełne obłożenie?
Giełda Noclegów rozwiązuje Wasze problemy. Jest to dział w serwisie www.nocowanie.pl, w którym możecie Państwo sprzedać nocleg on-line. Zachętą dla turysty będzie rabat jaki Państwo określicie z tytułu zakupu online.
Dlaczego warto sprzedawać noclegi on-line?
Dlaczego mam dawać rabat?
Dlatego, ponieważ lepiej sprzedać nocleg trochę taniej, niż mieć pusty pokój. A turyści bardzo chętnie patrzą na rabaty, oczywiście im większy rabat tym oferta będzie bardziej atrakcyjna. Poziom rabatu możecie Państwo określać już od 10%, ale sugerujemy minimum 30% rabatu
Czy będę bardziej widoczny w nocowanie.pl?
Tak, każdy kto sprzedaje noclegi online zostanie zaprezentowany w dodatkowym dziale w danym mieście. Dodatkowo na stronie głównej serwisu oraz w mieście, nad listą wyników wyszukiwania widoczne są boksy z ostatnio udostępnionymi noclegami. Obiekty, które najwięcej sprzedają online również są promowane w dodatkowych boksach.
Czy mam gwarancję, że turysta opłaci nocleg?
Turysta aby zakończyć cały proces rezerwacji musi opłacić całość kwoty noclegu. Opłata odbywa się online i jest w ciągu kilku sekund księgowana na naszym koncie. Następnie tego samego dnia pieniądze są przekazywane na Państwa rachunek bankowy. Zatem jeśli rezerwacja dochodzi do skutku to zawsze jest opłacona.
Co jeśli turysta nie opłaci od razu noclegu, czy to mi blokuje termin?
Turysta ma 48h na opłacenie rezerwacji. Na ten okres Państwa pokój jest blokowany w naszym systemie i nie jest dostępny dla innych turystów. Po 48 godzinach, jeśli ma odnotujemy wpłaty, to pokój jest zwalniany.
Co jeśli turysta odwoła nocleg.
Możecie Państwo określić jaki procent kwoty potrącicie za odwołanie noclegu. W menu Giełdy Noclegów po lewej stronie proszę wejść w dział "ustawienia".
Czy wszystkie pokoje muszę sprzedawac online?
Nie ma takiej konieczności, to Państwo decydujecie ile pokoi i w jakim terminie udostępniacie do sprzedaży online.
O czym jeszcze muszę wiedzieć?
Proszę pamiętać, że całość operacji odbywa się w trybie online. Jeśli określacie Państwo dostępność noclegu to turysta go kupi bez potwierdzania tego telefonicznie czy tez mailowo.
Dlatego bardzo ważne jest to aby w przypadku kiedy sprzedacie Państwo nocleg jednak poza naszym systemem, to skasować dostępność danego pokoju, tak aby nie wprowadzać w błąd turystów.
Kiedy otrzymam pieniądze za nocleg sprzedany w nocowanie.pl i jaka jest prowizja serwisu?
Pieniądze są przekazywane na Państwo konto w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty od turysty na naszym koncie. Proszę jednak pamiętać, że przelew wysłany w piątek może zostać zaksięgowany dopiero w poniedziałek.
Prowizja jaką pobiera serwis www.nocowanie.pl to 10% kwoty jaką płaci turysta.
Powyższa lista to tylko opis najczęściej pojawiających się pytań. Kompletną informację znajdą Państwo w regulaminie.