Regulamin obiektu

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Goście korzystający z naszych usług zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych.
  2. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
  3. Pokoje wynajmowane są na doby
  4. Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu a kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
  5. Cisza nocna obowiązuje w obiekcie od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano


Regulamin pobytu w obiekcie ,,Chabałka”

27-423 Bałtów 15


§1

Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu Chabałka w Bałtowie.

2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu.

3. Regulamin jest dostępny do wglądu na piętrze, w każdym pokoju, a także na social mediach.

4. W Chabałce wynajmowane są 3 pokoje na piętrze, apartament oraz studio na parterze.


§2

Doba hotelowa

Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15.00 i kończy o godzinie 11.00 dnia kolejnego. Istnieje możliwość przedłużenia dobry hotelowej w przypadku braku kolejnych rezerwacji i wcześniejszego uzgodnienia z właścicielem.


§3

Płatność

W przypadku skrócenia pobytu płatność za pobyt nie podlega zwrotowi. Opłata miejscowa płatna w dniu przyjazdu 2zł/osoba/doba. Płatność za nocleg na miejscu gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na wskazane konto bankowe. Akceptujemy również płatności bonem turystycznym do 30.09.2022r.


§4

Akceptacja zwierząt

Akceptujemy obecność zwierząt na parterze – w apartamencie oraz studio, pod warunkiem zapewnienia przez Gościa właściwej opieki nad zwierzęciem, w szczególności w taki sposób, aby zwierzę nie zakłócało spokoju innym Gościom, nie stanowiło zagrożenia dla mienia i zdrowia innych Gości.


§5

Palenie tytoniu

Wewnątrz budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, palenie możliwe jest jedynie na zewnątrz w miejscach do tego wyznaczonych


§6

Odpowiedzialność za szkody

Goście pokoi ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach. Szkoda oznacza zniszczenie/uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju oraz ich utratę.


§7

Pokrycie szkody

W przypadku powstania szkody w pokoju z winy Gościa bądź z winy odwiedzających go osób, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.


§8

Zawiadomienie o szkodzie

Gość zobowiązany jest zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody w pokoju bądź też o jej stwierdzeniu.


§9

Dostęp do obiektu

Dostęp do pokoi możliwy jest tylko i wyłącznie przy pomocy kluczy, które należy traktować z należytą starannością, w przypadku jego utraty, goście zostaną obciążeni kosztami dorobienia kluczy.


§10

Własność Gościa

Chabałka nie odpowiada za uszkodzenia pojazdu należącego do Gościa, jak również za dobra materialne pozostawione w pokojach.


§11

Imprezy

Pokoje pełnią funkcje mieszkalne i noclegowe. Organizowanie imprez w pokojach jest możliwe po wcześniejszym ustaleniu z gospodarzem i za zgodą gości z sąsiednich pokoi.


§12

Wypowiedzenie pobytu

W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Właściciel obiektu Chabałka zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu w obiekcie i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.



Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!