4
Dodał: Ponad rok temu
Byłam na tym polu kempingowym trzy razy. Natomiast to co działo się w tym roku to jakaś porażka. Chaos organizacyjny, samochody stały tak, że bardzo utrudniały dostanie się do przyczep. W środę po powrocie z nad Morza okazało się, że nie mamy prądu. Mąż sprawdził i okazało się że byliśmy odłączeni od skrzynki. Podłączył wtyczkę, po czym dostaliśmy informację, że niby przez nas pali się instalacja bo mieliśmy włączony jakiś grzejnik. Do tego przedłużacza była podłączona kuchenka, czajnik i lodówka, więc nie wiem skąd pomysł o grzejniku. W poniedziałek była awaria na całym kempingu. Nikt nie miał prądu. Jak się później okazało popaliły się ludziom klimatyzatory, kuchnie i inne rzeczy. Jeden z właścicieli przyczep miał ze sobą fachowy sprzęt i sprawdził, że do skrzynek dochodził prąd ale z nich nie wychodził. Tego dnia nie był wezwany elektryk, a wieczorem my wyjeżdżaliśmy. Następnego dnia Właściciel powiedział wszystkim, że to przez nas popaliły im się rzeczy, bo my zrobiliśmy zwarcie. Co jest ciekawe bo jeśli by tak było to nam by się spaliły rzeczy, a my nie mieliśmy żadnych strat, ale tak jest najwygodniej oskarżyć ludzi których nie ma na miejscu i którzy nie mogą się bronić. Dotarły do mnie te informacje, więc zadzwoniłam do Właściciela i zapytałam czemu oskarża nas o coś co nie miało miejsca. A On stwierdził, że to nasza wina bo zrobiliśmy zwarcie w środę, zresztą nie będzie mi się tłumaczyć i się rozłączył. Dodam że tej skrzynki były podpięte też 2 inne przyczepy więc nie wiem skąd wniosek, że to my? Bo młodzi, bo inny to stali bywalcy, którzy przyjeżdżają tam 8 lat? Kemping jest zapewne nie ubezpieczony dlatego stara się teraz zwalić sprawę na kogoś bo ludzie chcą zwrotu kosztów za sprzęt. Traktowanie w taki sposób ludzi jest karygodne. To że jest właścicielem to nie znaczy, że może oskarżać innych i lekceważyć. Oskarżanie kogoś, żeby siebie wybielić bo ma się starą instalację i nie chce się ponosić odpowiedzialności? Jestem zbulwersowana takim zachowaniem i traktowaniem ludzi!
Wyjazd: rodzinny

39 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!