Magdalena
3.8
Dodał: Ponad rok temu
Wybraliśmy się z narzeczonym zachęceni pozytywnymi opiniami, które niestety nie potwierdziły się. Na wstępie właścicielka poinformowała nas o zmianie naszego pokoju, z powodu podobno jakiejś stłuczki znajomych, których umieściła w pokoju który my mieliśmy zajmować. Okazało się że umieściła nas wszystkich w studiu(ich w dużych 2 przestronnych pokojach, nas w małym klaustrofobicznym, które przedzielone zostały lichymi szklanymi drzwiami przez które dosłownie wszystko było słychać. Ponadto sam opis pokoju nie zgadzał się z rzeczywistym - brakowało m. in. czajnika, o który trzeba było się dopominać. Idąc dalej jedzenie bardzo pospolite, podawane w ograniczonych godzinach, jeden posiłek nam przepadł, ponieważ spóźniliśmy się o godzinę, co zresztą tel zgłaszaliśmy. Podsumowując za tą ceną i w tej lokalizacji można znaleźć dużo ciekawsze oferty, bez kombinacji zamiany pokojów w ostatnim momencie. Jeżeli nie jesteście znajomymi rodziny to standard pobytu ulega znacznemu pogorszeniu.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla rodzin
  • dla seniorów

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    4/10
  • wyżywienie:
    4/10
  • lokalizacja:
    4/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam Pani Magdo
Jak sobie dobrze przypominam byliście u nas latem.
To nie była stłuczka ,tylko w Poroninie wyskoczyła gościom sarenka na samochód i stłukła całą przednią szybę i kilka elementów też mieli do wymiany u mechanika,dlatego musieli zostać jeden dzień dłużej gdyż mechanik nie zdążył zrobić na czas .Ja nie postawiłam Was przed faktem dokonanym dzwoniłam do Was wcześniej ,że jeśli mechanik nie zdąży na czas ,czy się zgodzicie . Poprosiłam też innych ludzi z tego studia aby odstąpili jeden pokój w tym w którym nocowaliście, ażeby tamci pokrzywdzeni mogli pozostać tę jedną noc dłużej i oni się zgodzili na to tak jak i wy się zgodziliście. A w studio są tylko dwa pokoje ,a nie trzy,tak jak Pani pisze.Reszty sytuacji sobie nie przypominam , chociaż pamięć mnie jeszcze nie zawodzi. Proszę sobie zatem Pani Magdo zadać pytanie czy gdyby taka sytuacja spotkała Panią ,czy chciałaby Pani szukać nowego zakwaterowania czy tez prosiłaby właścicieli o przedłużenie pobytu o jedną noc.Z tego co pamiętam dostaliście rekompensatę.Nic nie wskazywało na to że nie jesteście zadowoleni z oferowanych przeze mnie usług ,jednak zapraszam Państwa ponownie.
Janina Czernik

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!