Regulamin obiektu

REZERWACJA I OPŁATY - regulamin


• Rezerwacja może być dokonana na piśmie, za pomocą faxu, drogą elektroniczną i telefonicznie.

• Po dokonaniu rezerwacji zamawiający zobowiązany jest do wpłacenia w ciągu 3 dni od daty rezerwacji (decyduje data wpłaty) zadatku w wysokości 30% wartości zarezerwowanej usługi i nie mniej niż za 1 dobę. Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje automatyczne cofniecie rezerwacji. W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko osoby, na która zrobiona jest rezerwacja oraz termin pobytu (od… do…)

• Niestawienie się Gościa w Willi do godziny 6.00 rano dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczne z rezygnacja z pobytu, jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił recepcji (dla rezerwacji zadatkowanych).

• Rezygnacja z pobytu zgłoszona po otrzymaniu zadatku przez Kierownictwo Willi Silene, złożona na piśmie w terminie 28 dni przed data początku pobytu (decyduje data otrzymania rezygnacji przez Usługodawce) w przypadku rezerwacji obejmujących okresy: Bożego Narodzenia, Sylwestra, ferii zimowych, Wielkanocy i wakacji oraz 21 dni w przypadku pozostałych terminów, skutkuje rozwiązaniem umowy, a otrzymany zadatek podlega zwrotowi.

• Złożenie rezygnacji w terminach krótszych niż wymienione oznacza odstąpienie od umowy a otrzymany zadatek nie podlega zwrotowi (podstawa prawna art. 394 Kodeksu Cywilnego)

• Terminy uprawniające do złożenia rezygnacji są terminami zawitymi i nie mogą być skrócone.

• Opłatę za cały okres deklarowanego pobytu, należy uregulować jednorazowo w dniu przyjazdu.

• W wypadku skrócenia okresu pobytu objętego rezerwacją (nie dotyczy pakietów) opłata wynosi 100 % ceny usługi noclegowej za pierwszą dobą i w 50% za pozostałe niewykorzystane dni okresu rezerwacji.

• Pakiety sprzedawane są w ściśle określonych terminach bez możliwości modyfikacji. W przypadku skrócenia pobytu należność nie jest zwracana.

• Zarówno zadatek (w całości) jak również część kwoty za niewykorzystane noclegi może zostać zwrócona, w przypadku sprzedaży zwolnionych miejsc noclegowych po tej samej cenie - sprawy te rozwiązywane są indywidualnie, na wniosek Klienta.

• Potwierdzony podczas rezerwacji nr pokoju może ulec zmianie bez powiadomienia Klienta pod warunkiem zaoferowania tego samego lub wyższego standardu pokoju.


ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ZMIANY CEN

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!