2.8
Dodał: Ponad rok temu
ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM !!!!!!!!!! Wróciliśmy właśnie z Opala nadmienię że opuściliśmy to "cudowne" miejsce wcześniej. NIE SUGERUJCIE SIĘ ZDJĘCIAMI!!!! Pobyt od 16.09 do 23.09.2013r. 1. łazienka daleka od ideału.Kabiny prysznicowe brudne, ruszająca się ubikacja,niesamowity smród panujący w łazience, brak ręczników. 2. w pokoju brudny dywan, skrzypiące łóżko. 3. Plac zabaw niebezpieczny dla dzieci. Ostre zakończenia blach akurat na wysokości głowy dwulatka,brak siatki zabezpieczającej(jak na zdjęciu). W pokoju zabaw większość zabawek zepsutych. Na szczęście dzieciom to nie przeszkadzało. Otoczenie ośrodka , które tak pięknie wygląda na zdjęciach teraz zarośnięte,oczka wodnego wogóle nie widać, wszędzie coś się wala, brudno i nie sympatycznie. 4. Toaleta przy jadalni brudna, przez cały nasz pobyt nie była sprzątana nikt z właścicieli tam nie zaglądał. 5. Obsługa przy obiadokolacji bezkontaktowa posiłki podawane praktycznie naraz. Jedząc zupę podawano juz drugie danie, które było już chłodne. Śniadania dobre chociaż przy większej ilości osób na śniadaniu nie dokładano jedzenia którego zabrakło. Po zwróceniu uwagi i prośbie o uzupełnienie jedzenia zrobiono to z wielką łaską i niechęcią. Właścicielka wogóle nie dba o dobre samopoczucie gości. Byle kasa na koncie. Jeśli chcecie wypocząć to nie tam. Wokoło jest pełno domów wypoczynkowych z placami dla dzieci. Ten wykreślcie z listy potencjalnych kandydatów na miłe rodzinne wakacje.

4 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • wycieczkom

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • wyżywienie:
    6/10
  • lokalizacja:
    4/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Szanowny Panie Ryszardzie,
Szanuję każdą opinię, ale bardzo żałuję, że nie zgłosił Pan absolutnie żadnej uwagi podczas swojego pobytu ( a widywaliśmy się codziennie) i nie zapytał bodaj o te nieszczęsne ręczniki. Teraz poświęcił Pan ogrom czasu i energii na opisanie nas na wszystkich możliwych portalach. To był koniec sezonu, a właściwie już po, gości hotelowych było raptem 6 osób i posiłki były umawiane na jedną godzinę. Jeżeli przychodziliście Państwo z dużym opóźnieniem mogły się zdarzyć jakieś błędy. Zapewniam Pana, że pensjonat przeszedł gruntowny remont i te usterki zostały już dawno usunięte Mam tylko nadzieję, że inni klienci potrafią wyważyć Pańskie spostrzeżenia i będą chcieli nas odwiedzić.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!