Regulamin obiektu

R E G U L A M I N Villa Panorama - Szklany dom


1. Wpłata zadatku jest równoznaczna z podpisaniem umowy , rezerwacją terminu i akceptacją obowiązującego regulaminu .

W momencie dokonania rezerwacji poprzez wpłatę zadatku umowę najmu uważa się za zawartą.

Pozostałą kwotę Najemca zobowiązany jest wpłacić 14 dni przed przyjazdem na konto właściciela podane przez SMS od właściciela. Brak wpłaty końcowe dwa tygodnie przed przyjazdem traktowane jest jak rezygnacja z pobytu wraz z utratą zadatku.


Rezygnacja z wynajmu lub nie odebranie przez Najemcę domu w ciągu 24 godzin od daty rezerwacji uważa się za odstąpienie Najemcy od umowy.

Wpłacony zadatek i pozostała kwota nie podlega zwrotowi.

Minimalny okres wynajmu w weekend to 3 doby.

Doba hotelowa w domu rozpoczyna się w dniu przyjazdu o 16,00, a kończy o 10,00.

Pozostanie dłużej niż przewiduje regulamin skutkuje opłatą za kolejną dobę.

Dodatkowe opłaty to :

obowiązkowa opłata za końcowe sprzątanie 600,00 ,

kaucja w kwocie 1000,00 płatna przelewem na podane smsem konto właściciela 2 dni przed przyjazdem, przeznaczona jest na ewentualne zniszczenia powstałe podczas pobytu, (zwłaszcza nie przestrzegania treści zawartych w punktach 2, 3, 4, 7, 8). ich usunięcia obciążona zostaje osoba dokonująca rezerwacji. Jeżeli kaucja gwarancyjna nie rekompensuje powstałej szkody, to do pokrycia kosztów w pełnym wymiarze zobowiązana jest osoba dokonująca rezerwacji .

Kaucja zostanie zwrócona w ciągu 3 dni na konto gościa po odbiorze obiektu i stwierdzeniu braku uszkodzeń .

Właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do obciążenia wynajmującego z tytułu poniesionych szkód zauważonych podczas sprzątania również po opuszczeniu obiektu o wysokości równowartości szkody udokumentowanej zdjęciem. Egzekwowanie roszczenia może nastąpić na drodze porozumienia właściciela i wynajmującego, lub z powodu braku porozumienia na drodze sądowej.


2. Stan techniczny urządzeń i wyposażenia oraz estetyka pomieszczeń domu i otoczenia nie mogą być w dniu odbioru przez Wynajmującego w stanie pogorszonym w stosunku do stanu w jakim był dom przekazany Najemcy.

3. Najemca nie może użyczyć, albo oddać domu w podnajem innym osobom, jak również zapraszać znajomych z zewnątrz, jak również wynajmować rotacyjnie , przyjeżdżać z większą liczbą osób niż zadeklarowaną, pobyt ze zwierzątkiem pod rygorem utraty kaucji.

4. Zakaz używania otwartego ognia i całkowity zakaz palenia tytoniu w pomieszczeniach domu.

5. Podczas korzystania z jacuzzi prosimy o nie spożywanie alkoholu , palenia papierosów.

Zwracamy się z prośbą do gości , żeby podczas nie korzystania z jacuzzi szczególnie zimą w dłuższych przerwach zamykać pokrywę, ponieważ woda się schładza i może powodować dyskomfort podczas kolejnego korzystania z kąpieli i następuje nadmierne zużycie energii. Zabrania się wchodzenia na pokrywę jacuzzi z uwagi na połamanie styroduru , który wypełnia pokrywę, wymiana jest b. kosztowna.

Przed korzystaniem z jacuzzi należy wziąć obowiązkowo prysznic, ponieważ balsamy, kosmetyki zanieczyszczają wodę. Nadmierne zabrudzenie wody w stosunku do stanu przejęcia skutkuje koniecznością wymiany wody, dezynfekcji i generuje opłatę w wysokości 300,00 Zabrania się samowolnego spuszczania wody z jacuzzi z uwagi na warunki techniczne i uszkodzenie pompy. Jeśli z jakiś powodów nastąpi ubytek wody poniżej górnych dysz proszę niezwłocznie zgłosić opiekunowi domu celem uzupełnienia , ponieważ grozi to uszkodzeniem pompy. Dopuszczalna maksymalna jednorazowa liczba korzystających z jacuzzi to 4 osoby. Prosimy o używanie klapek basenowych , z uwagi na higienę i niebezpieczeństwo wbicia drzazgi na drewnianym tarasie.

6. Ze bezpieczeństwo niepełnoletnich gości szczególnie w jacuzzi, saunie , na schodach wewnętrznych, zewnętrznych i na terenie całego obiektu odpowiadają rodzice lub opiekunowie .

7. Najemca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych, dbanie o porządek wewnątrz i na zewnątrz domu podczas okresu wynajmu .

Najemcę w całości obciążają ewentualne skutki nie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych .

Najemcę obowiązują zasady przestrzegania porządku publicznego, współżycia sąsiedzkiego.

Organizowanie głośnych imprez, a także spotkań towarzyskich z osobami z zewnątrz (nie zamieszkałym w domu) jak również pobyt osób ponad stan zgłoszony jest niedopuszczalne pod konsekwencją utraty kaucji.

8. Najemca nie może zabierać ze sobą do wynajmowanego domu zwierząt domowych (psy, koty itp).

9. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22,00 do 6,00 z uwagi na sąsiadów.

10. Informuje się, że obiekt jest monitorowany wyłącznie na zewnątrz.

11.. W przypadku losowych zdarzeń , awaria jacuzzi, sauny, kina domowego , brak prądu nie podlega roszczeniom i rekompensacie.

13. W przypadku drastycznego złamania regulaminu, zwłaszcza bardzo głośnej muzyki i bardzo głośnego zachowanie gości w czasie obowiązującej ciszy zwłaszcza na zewnątrz , goście mogą być poproszeni o opuszczenie obiektu, bez możliwości zwrotu opłaty za niewykorzystany czas pobytu.


RODO

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Villa Panorama Szklany Dom Właściciel Obiektu i Menedżer Obiektu.
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu realizacji rezerwacji Podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit b RODO
  3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą̨ wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz dostawcy usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą̨ przez okres 1 roku
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody.
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do stosownego organu .
  7. podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia rezerwacji / ich niepodanie może skutkować́ odmową realizacji usługi.

 




Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!