2
Dodał: Ponad rok temu
Niestety jestem zawiedziony, nocleg zarezerwowany z miesięcznym wyprzedzeniem i wpłatą zadatku dla większej ilości osób. W pierwszy dzień świąt dostałem informację, o braku możliwości zakwaterowania, co dla 3 rodzin z dziećmi było katastrofą, ponieważ każdy nastawił się na wyjazd, a znalezienie dla 10 osób noclegu w tym okresie, w podobnej lokalizacji było niemożliwe. Szkoda dzieci, które nastawiły się na wyjazd na narty, a pensjonat w tak późnym terminie odwołał zakwaterowania. Zadatek został zwrócony jednokrotnie, jednak z winy wynajmującego powinien być podwójny.
Wyjazd: rodzinny

3 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Z uwagi na awarię centralnego ogrzewania /wymiana pieca gazowego/ musieliśmy odwołać rezerwację o czym poinformowaliśmy wynajmującego.
Obiekt został dostępny po 6-tym styczniu. Brak ogrzewania w zimie to był powód odwołania wynajmu .

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!