Regulamin obiektu

Regulamin apartamentów

§ 1. Wstęp

1. Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji apartamentów "Wakacyjne historie" w Międzylesiu.

2. Właściciele apartamentów będą Państwu bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.

§ 2. Rezerwacja

1. W celu dokonania rezerwacji należy skontaktować się telefonicznie w godzinach od 08:00 do 21:00 pod numerem +48 726116511. Dane, które należy podać to: termin pobytu, data przyjazdu i wyjazdu, dane kontaktowe, ilość osób w apartamencie, adres e-mail, oraz godzinę przybycia.

§ 3. Anulacja rezerwacji i skrócenie pobytu

1. Wpłacony zadatek jest bezzwotny, jednak można go wykorzystać w późniejszym terminie.

2. Wynajmujący nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany przez Najemcę okres pobytu.

§ 4. Usługa wynajmu apartamentu

1. Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe tzn. opłaty za media tj. gaz, prąd, woda internet oraz sprzątanie przed przyjazdem Najemcy.

2. W wyposażeniu apartamentu znajduje się pościel oraz ręczniki w ilości jeden komplet na osobę. Komplet zawiera: prześcieradło, poduszkę, kołdrę, duży ręcznik, mały ręcznik, ręcznik podłogowy.

3. Dodatkowe sprzątanie oraz wymiana kompletów pościeli i ręczników w trakcie pobytu Najemcy jest możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 30 złotych/osoba.

4. Dla każdego apartamentu jest dostępne 1 miejsce parkingowe.

§ 5. Obowiązki gościa

1. Gość zobowiązuje się używać przedmiotu najmu wyłącznie w celach mieszkaniowych i nie może oddawać apartamentu w podnajem ani bezpłatne używanie osobom trzecim.

2. W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji.

3. Gość zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa. W przypadku, gdy osoba w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminów wypowiedzenia i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Gościowi pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

4. Gość zobowiązany jest do zachowania apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu.

5. W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 6.00.

6. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób przebywających w wynajmowanym przez Gościa apartamencie w okresie trwania umowy najmu apartamentu.

7. W przypadku wystąpienia szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, Gość powinien zawiadomić osoby zarządzające obiektem.

8. Gość odpowiedzialny jest za klucze do apartamentu, oraz pilot do bramy(jeśli jest), a w razie zagubienia – zobowiązany jest do pokrycia kosztów 50zł..

9. Gość ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową Gość nie może używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: komputerami, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów, ładowarkami do telefonów.

10.Ze względu na bezpieczeństwo i komfort Gości palenie papierosów / używanie świec w apartamencie jest zabronione! Miejsce, w którym można palić papierosy wyznaczy w dniu zawarcia umowy Kierownik obiektu. W przypadku złamania zakazu palenia Gość jest zobowiązany do zapłaty kary w wysokości 500 zł.

11. Serdecznie zapraszamy bez zwierząt domowych.

12. Wynajmujący ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkody na mieniu Wynajmującego lub zakłócił zasady dobrosąsiedzkiego współżycia.

13.Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest niedozwolone. W przypadku stwierdzenia, iż w obiekcie odbywa się przyjęcie manager apartamentu lub właściciel uprawniony jest do żądania natychmiastowego opuszczenia obiektu bez prawa żądania zwrotu jakichkolwiek kosztów uiszczonych za pobyt.

§ 6. Przyjazd, odbiór kluczy i płatność

1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 11.00 dnia następnego.

2. Zameldowanie odbywa się od godziny 15.00 do 22.00. Istnieje opcja późnego zameldowania w godzinach 22.00 – 24:00. W takim wypadku wymagany jest wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia takiej możliwości.

3. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego. W razie braku kontaktu z Gościem, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.

4. Procedura zameldowania wymaga okazania przez Gościa dowodu tożsamości ze zdjęciem.

5. Opłatę za pobyt uiszcza się z góry, o ile nie została dokonana wcześniej przelewem lub gotówką.

§ 7. Reklamacje

1. W razie zaistnienia nieprawidłowości Gość ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od ich wystąpienia. Reklamacje, skargi i wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres wakacyjnehistorie@gmail.com

2. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania. Gość zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą e –mailową o sposobie jej rozpatrzenia.


§ 8.Regulamin sauny oraz jacuzzi

1. Jacuzzi oraz sauna znajdują się na poziomie -1 i włączana jest na życzenie Gości między godziną 10:00-22:00, po wcześniejszym uregulowaniu opłaty wynoszącej 30zł/godz/osobę. Szczegółowy regulamin korzystania z sauny oraz z jacuzzi znajduje się na poziomie -1.

§ 9. Postanowienia końcowe

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym, a Najemcą jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla Wynajmującego.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!