Ania
2.66
Dodał:
Proszę uważać na właściela który ładnie umie opowiadać a zaś wychodzą z tego niespodzianki 😅 1 przy rezerwacji apartamenty mieliśmy podana cenę za cały pobyt i czekaliśmy na dane odnośnie zaliczki przypominałam kilka razy właścielowi kilka razy żeby mi wysłał ale nie spieszyło mu się kilka dni przed wyjazdem dzwonię odnoście rezerwacji a on że nie ma naszej rezerwacji ale że będziemy mieć apartament o 400 zł drożej bo cena wzrosła zapewniał nas o super warunkach (uszkodzone krzesło w kuchni na którym strach usiąść, prawie zarwany fotel w salonie, uszkodzone drzwiczki od zamrażarki czy meble balkonowe z których wystawały śruby lub odpadające płytki z balkonu tylko czekać jak spadną komuś na głowę i będzie tragedia) 2 dzień przed planowanym wyjazdem dzownilam do właściela o której możemy rozpocząć dobę (mówił że załatwi obniżenie ceny i żebyśmy mogli szybciej się zameldować) dostałam telefon że już o 9 możemy być super wiedz podróż tak zaplanowaliśmy żeby odrazu zajechać do apartamentu żeby odświeżyć siebie i małe dziecko zajechaliśmy a tu znowu nie miła niespodzianka ponieważ pan z recepcji powiedział że doba zaczyna się od 16 i nikt nic z nimi nie ustalał a po za tym nasz apartament jest już wynajęty od czerwca ktoś w nim mieszka i wyszło na to że dostaliśmy inny niż niby mieliśmy zarejestrowany (dzowniac do właściela twierdził że w tym który mieliśmy mieć jest jakaś usterka ). Wiedz warto rozejrzeć się za czym innym bo akurat apartament 254 nie jest war swej ceny
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla par

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Szanowna Pani,

Z przyjemnością i w zasadniczej formie odniosę się do pani uwag zamieszczonych w treści pani opinii.
Chciałbym przede wszystkim podkreślić, że pierwszy raz, ale z pełnym zrozumieniem spotykamy się z takim niezadowoleniem związanym z pobytem naszych gości. Pani niezadowolenie i dyskomfort są jednak jak najbardziej uzasadnione.
Wysoce niepotrzebna jest tu jednak krzywdząca sugestia jaką umieszcza pani na wstępie swojej opinii...
W sześcioletniej historii działalności jaką prowadzimy poprzez portal Nocowanie.pl podobna sytuacja nigdy nie miała miejsca.

Zaczniemy od tego, że chciałbym przypomnieć naszą rozmowę dotyczącą pani pierwszych uwag po przekroczeniu progu apartamentu 254 Turkus. Przyjąłem te uwagi i cenę, która uległa zmianie na pani niekorzyść stwierdziłem, że cyt. "postaram się zrekompensować, zniwelować tę różnicę, żeby była pani usatysfakcjonowana". Czekałem na kontakt zwrotny w przedmiotowej sprawie. Niestety zamiast tego doczekałem się tej przykrej opinii.
Należy tu zatem podać faktyczne przyczyny jakie spowodowały dyskomfort związany z Pani pobytem.
Przede wszystkim nie jesteśmy właścicielem apartamentu 254 Turkus.
Pierwotnie miała pani mieszkać w naszym apartamencie 253 Turkus, który to apartament należy do nas - Blue Wind Aquamarina.
Ze względu na usterki eksploatacyjne jakie powstały w apartamencie 253 Turkus przed pani przyjazdem apartament ten został wyłączony z rezerwacji. W tej sytuacji byliśmy zmuszeni do skorzystania z wolnego apartamentu o podobnym standardzie, na terenie tego samego kompleksu apartamentowego . Niestety nie mieliśmy żadnego wpływu na stan wyposażenia apartamentu 254 Turkus.
Taki stan rzeczy miał ogólnie negatywny wpływ zarówno na komfort pani pobytu jak i na inną wyższą cenę od tej jaką pani zaoferowaliśmy przy wstępnej rezerwacji.

Bez względu na obiektywne okoliczności jakie spowodowały pani niezadowolenie poczuwamy się w pełni do zrekompensowania ceny Państwa pobytu, jednocześnie zasadniczo podkreślając, że nie jesteśmy właścicielem apartamentu 254 Turkus.
Chcielibyśmy też panią przeprosić za wszelkie niedogodności jakie panią spotkały w trakcie Państwa pobytu. Nigdy wcześniej podobna sytuacja nie miała miejsca. Bardzo proszę wziąć to pod uwagę. Na co dzień oferujemy wysoki standard pobytu i rzetelność obsługi.
Prosimy o kontakt pod numerem telefonu zamieszczonym poniżej.

Pozdrawiamy serdecznie
Blue Wind Aquamarina
tel.kom. 728316316



Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!