4
Dodał: Ponad rok temu
Pokój 4 osobowy ciasny, deska w łazience urwana , odpływ w kabinie się zapychał , brak wifi , brak zasięgu, aneks kuchenny to tylko do odgrzania zupy i zrobienia herbaty , bardzo pazerna na pieniądze właścicielka , syn i synowa bardzo uprzejmi i uczynni ale cena zupełnie nie adekwatna do warunków
Wyjazd: rodzinny

15 osób oceniło opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla singli

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    4/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Miło było Państwa gościć i rozumiem pewne niedogodności. Zawsze coś podczas pobytu może się zdarzyć tak jak po tygodniu zapcha się odpływ włosami lub deska się urwie. Nie jesteśmy w stanie tego przewidzieć. Dla naszych gości staramy się przygotować pokoje jak najlepiej. Państwo szukali dużego mieszkania w cenie domku holenderskiego. Jak ktoś chce to do wszystkiego się można przyczepić. Aneks jak sama nazwa wskazuje jest aneksem a nie pełną kuchnią. Naszym zdaniem pokoje są na dość wysokim poziomie a co najważniejsze są czyste i pachnące. Turyści napisali same negatywy z ich strony widzenia. Szkoda że nie wspomnieli o transporcie jaki dostali w cenie z przystanku i na przystanek oraz pomocy jaką dostali od nas (zawoziliśmy gości o 23 w nocy na pogotowie oraz do apteki, najbliższa w nocy 50 kilometrów) w dodatku goście zrobili zniszczeń na co najmniej 1 tyś zł zostali poproszeni o zwrot tylko 10% ( stąd chyba wpis o pazerności) Turystą jako nielicznym ulegliśmy prośbą o ich przyjazd z psem który miał być małym pieskiem a okazał się dużym 10 letnim psem. Dla naszych gości jesteśmy do dyspozycji w dzień i w nocy po to żeby zawsze służyć pomocą a tu zostaliśmy niesłusznie negatywnie ocenieni.
No cóż mamy tylko nadzieje że obecni i przyszli turyści będą zadowoleni z pobytu, a w razie jakichkolwiek problemów prosimy zgłaszać to do nas na bieżąco po to byśmy mogli jakieś niedogodności rozwiązywać od ręki. Nie chcemy by ta odpowiedź była jako wypominanie czegokolwiek lecz informacja dla naszych turystów by się nie krępowali i zgłaszali nam swoje uwagi, a nie pisali nieszczere opinie wyssane z palca. serdecznie pozdrawiamy w szczególności zadowolonych gości.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!