Właściciel: Małgorzata Witecka

Właściciel DG Oskar w Pobierowie.

Opinie o obiektach właściciela

  • 9.6
    Mariola
    2022-01-04 21:50:53

    Byłam latem 2021 r oferta zgodna z opisem ,pokoje czyste aneks kuchenny duży, dobrze wyposażony. Właścicielka bardzo mila cały czas dostępna . Przy dwutygodniowym pobycie sama zaproponowała zmianę pościeli co u nas raczej sie nie zdarza. Ogólnie...

    • dla rodzin
  • 10
    Malgosia
    2021-08-09 15:42:30

    Gorąco polecam pokoje czyste doskonale wyposażone lodówkę a nawet w każdym pokoju suszarka do włosów, W każdym pokoju jest niewielki balkonik gdzie można wypic poranną kawę. Na każdym piętrze znajduje się mini aneks kuchenny z dodatkowymi...

  • 10
    Weronika Owczarczyk
    2018-06-27 12:55:48.479063

    Świetna lokalizacja! Pokoje czyste, zadbane.Personel bardzo miły. Podsumowując polecam:)

  • 4
    Adrian
    2016-07-23 19:31:43

    Dramat, 4 dni wystarczyly by sie zniechecic i wyjechac wczesniej
    -brak miejsca na parkingu
    -zepsuta spłuczka,splukiwanie miska
    -w baterii nad umywalka brak perlatora,woda leciala na wszystkie strony
    -wentylator w...

    • dla osób ze zwierzętami
    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Dziękuję za Pana opinię,
    Niestety nie zgłosił Pan swoich obiekcji w trakcie Pan pobytu uniemożliwiając nam w ten sposób odpowiednią reakcję.
    Wyjaśniając zastrzeżenia:
    1) miejsca na parkingu dostępne są dopiero od godziny poprzednich gości,
    w momencie zameldowania w pokoju otrzymał Pan również miejsce parkingowe.
    2) wi-fi brakowało przez jeden dzień Pan pobytu przez około 3 godziny w czasie awarii sieci.
    3) oferujemy pełną ofertę naziemnej telewizji cyfrowej ze wszystkimi dostępnymi kanałami.
    4) jeśli chodzi o naszą dostępność - jesteśmy stale na terenie obiektu, ponieważ jest to także nasze miejsce zamieszkania, oczywiście jesteśmy także dostępni pod telefonem 24h/7dni w tygodniu

    Co do pozostałych Pana obiekcji żałujemy bardzo, że zgłosił je Pan dopiero w dzień wyjazdu (wcześniejszego niż opłacony) na pewno gdyby poinformował nas Pan wcześniej bylibyśmy w stanie odpowiednio zareagować np. przydzielić Panu inny pokój.

    Zwrot pieniędzy w przypadku wcześniejszego wyjazdu jest możliwy (co opisane jest także w regulaminie obiektu z którym Pan się zapoznał) w przypadku gdy uda się wynająć na czas nieobecności.
    Niestety Pan wyjeżdżając późnym popołudniem nie dał nam takiej możliwości.

    Mimo wszystko dziękujemy za Pana opinię, zapraszamy do zapoznania się naszą nową ofertą gdyż w tym roku obiekt został całkowicie odremontowany.

    Pozdrawiam,
    Małgorzata Witecka

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!