Apartament Rubin (obiekt 135261)
Co innego pisze na stronie co innego w wiadomości prywatnej 😔😔
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
obsługa:2/10
-
jakość do ceny:2/10
-
zgodność z ofertą:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Dzień dobry .Bardzo dobrze że ktoś wreszcie poruszył ten temat .Dokładny cennik naszych usług jest zawarty pod opisem apartamentu, tylko prosilibyśmy o dokładne przeczytanie go przed wystawieniem takiej krzywdzącej nas opinii . Ceny , które Panu podaliśmy w mailu są zgodne z naszym cennikiem zamieszczonym pod opisem obiektu. TYLKO TRZEBA TEN OPIS PRZECZYTAĆ . Jeśli pisze Pan o niezgodności cen z ofertą to po prostu NIE PRZECZYTAL PAN do końca naszej oferty . Wystawił nam Pan niską ocenę
1. za obsługę.. dlaczego ? bardzo szybko dostał Pan odpowiedz na swoje zapytanie
2. za jakość do ceny .. jeszcze raz dlaczego ? czy cena 200 zł za dobę dla 4 osób w nowym apartamencie w weekend kwalifikuje się na ocenę 2 w 10 pkt skali..? To ile taka doba wg Pana powinna kosztować aby Pan ją ocenił 10 na 10 ?
3. zgodność z ofertą.. tu niestety muszę się po części z Panem zgodzić gdyż nie wiem jak serwer Nocowanie.pl ustala te ceny , które wyświetlane są dla klienta, mogę tylko przypuszczać ze jest to cena dla jednej osoby poza sezonem..
Reasumując proszę Pana o zmianę oceny parametrów 1. obsługa i 2. jakość do ceny gdyż Pana ocena ma się nijak do ich rzeczywistej wartości.
Co do parametru zgodność z ofertą to z przykrością muszę stwierdzić że wystawił Pan nam ocenę 2 na 10 nawet NIE ZAPOZNAWSZY się z opisem naszej oferty gdzie czarno na białym pod opisem obiektu są przedstawione aktualne ceny, takie które podaliśmy Panu. w mailu/ Wobec tego uważam Pana oceny za krzywdzące dla naszego obiektu i nie adekwatne do stanu rzeczywistego. Wystawianie opinii o obiekcie , jego obsłudze i jakości do ceny nie przebywając w nim ani chwili ani nawet nie czytając jego opisu < !!! > wg mnie niestety dyskwalifikuję taką opinie...