2.58
Dodał: Ponad rok temu
Pokoj zastalam w stanie ...dającym wiele do życzenia....łącznie z orzeszkami pokrytymi kurzem które leżały na podłodze....łazienka brudna po poprzednim pobycie....szczotka do toalety ....brudna (jakby umyla już 100 toalet łącznie z fekaliami POZOSTAWIONYMI ) Zepsuty prysznic który wylewal sie na przedpokój i oczywiście zalewal cała łazienkę Zepsuty szuflada w lodówce Zepsuta komoda Wszystkie miotły połamane Także serdecznie NIE POLECAM ..Z calego serca !!! A cena nie adekwatna absolutnie do stanu APARTAMENTU Obsługa opryskliwa ....wszystkie te usterki PANI traktowała jak by sie nic nie stało.
Wyjazd: rodzinny

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • wyżywienie:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Droga Pani. Po zgłoszeniu wątpliwości nasz pracownik udał się na miejsce. Apartament oraz toaleta były czyste - w innym przypadku na pewno byśmy zareagowali. Wypisała Pani wiele punktów natomiast tylko dwa z nich się zgadzały:
- czekamy na wymianę drzwi do zamrażalki
- połamana była jedna miotła, która służy do zamiatania tarasu.

Pani intencje odczytaliśmy w ten sposób, że koniecznie chce Pani odzyskać pieniądze za pobyt za który zapłaciła Pani bonem turystycznym. Uważam, że dwa powyższe powody nie zasługują na obniżkę, gdyż nie korzystała Pani z zamrażalnika a taras był zamieciony. Proponuję na przyszłość skoncentrować się na spokojnym wypoczynku zamiast doszukiwać się szczegółów, które nie mają znaczenia :-)

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!