Pokoj zastalam w stanie ...dającym wiele do życzenia....łącznie z orzeszkami pokrytymi kurzem które leżały na podłodze....łazienka brudna po poprzednim pobycie....szczotka do toalety ....brudna (jakby umyla już 100 toalet łącznie z fekaliami POZOSTAWIONYMI )
Zepsuty prysznic który wylewal sie na przedpokój i oczywiście zalewal cała łazienkę
Zepsuty szuflada w lodówce
Zepsuta komoda
Wszystkie miotły połamane
Także serdecznie NIE POLECAM ..Z calego serca !!!
A cena nie adekwatna absolutnie do stanu APARTAMENTU
Obsługa opryskliwa ....wszystkie te usterki PANI traktowała jak by sie nic nie stało.
Wyjazd: rodzinny
1 osoba oceniła opinię jako pomocną
Ocenił standard:
-
pokoje:2/10
-
łazienki:2/10
-
obsługa:2/10
-
wyżywienie:2/10
-
lokalizacja:6/10
-
jakość do ceny:2/10
-
zgodność z ofertą:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Droga Pani. Po zgłoszeniu wątpliwości nasz pracownik udał się na miejsce. Apartament oraz toaleta były czyste - w innym przypadku na pewno byśmy zareagowali. Wypisała Pani wiele punktów natomiast tylko dwa z nich się zgadzały:
- czekamy na wymianę drzwi do zamrażalki
- połamana była jedna miotła, która służy do zamiatania tarasu.
Pani intencje odczytaliśmy w ten sposób, że koniecznie chce Pani odzyskać pieniądze za pobyt za który zapłaciła Pani bonem turystycznym. Uważam, że dwa powyższe powody nie zasługują na obniżkę, gdyż nie korzystała Pani z zamrażalnika a taras był zamieciony. Proponuję na przyszłość skoncentrować się na spokojnym wypoczynku zamiast doszukiwać się szczegółów, które nie mają znaczenia :-)