Daria
2
Dodał: Ponad rok temu
Właściciele bezwzględnie nastawieni na zysk. W ostatniej chwili trafił się klient bardziej dochodowy, dlatego nasza rezerwacja została odwołana, o czym zostaliśmy poinformowani smsowo. Powodem takiego zachowania była sugestia, że nie potwierdziliśmy rezerwacji. O konieczności potwierdzenia rezerwacji nie zostaliśmy poinformowani, wprost przeciwnie podczas telefonicznej rezerwacji jasno zaznaczyliśmy, że w przypadku rezygnacji poinformujemy telefonicznie. Tym bardziej jest nam przykro, że byliśmy już w drodze do pensjonatu z rocznym dzieckiem. Rozmowa telefoniczna z właścicielami była jednym wielkim krzykiem i zarzucaniem nam, że jesteśmy niepoważni. Warto też zaznaczyć, że już kilkakrotnie korzystaliśmy z usług tych Państwa, nigdy nie musieliśmy potwierdzać rezerwacji. Nagle taki wymysł? Czy tylko taki pretekst by usprawiedliwić wynajęcie apartamentu innym osobom? Nigdy więcej nie zagościmy w tym pensjonacie i każdemu będziemy odradzać. Niepoważne traktowanie Gości.

6 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!