Właściciele bezwzględnie nastawieni na zysk. W ostatniej chwili trafił się klient bardziej dochodowy, dlatego nasza rezerwacja została odwołana, o czym zostaliśmy poinformowani smsowo. Powodem takiego zachowania była sugestia, że nie potwierdziliśmy rezerwacji. O konieczności potwierdzenia rezerwacji nie zostaliśmy poinformowani, wprost przeciwnie podczas telefonicznej rezerwacji jasno zaznaczyliśmy, że w przypadku rezygnacji poinformujemy telefonicznie. Tym bardziej jest nam przykro, że byliśmy już w drodze do pensjonatu z rocznym dzieckiem. Rozmowa telefoniczna z właścicielami była jednym wielkim krzykiem i zarzucaniem nam, że jesteśmy niepoważni. Warto też zaznaczyć, że już kilkakrotnie korzystaliśmy z usług tych Państwa, nigdy nie musieliśmy potwierdzać rezerwacji. Nagle taki wymysł? Czy tylko taki pretekst by usprawiedliwić wynajęcie apartamentu innym osobom? Nigdy więcej nie zagościmy w tym pensjonacie i każdemu będziemy odradzać. Niepoważne traktowanie Gości.
6 osób oceniło opinię jako pomocną
Ocenił standard:
-
pokoje:2/10
-
łazienki:2/10
-
obsługa:2/10
-
lokalizacja:2/10
-
jakość do ceny:2/10
-
zgodność z ofertą:2/10