Regulamin obiektu
REGULAMIN i UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG – NAJMU OBIEKTU WAKACYJNEGO CAŁOROCZNEGO ZLOKALIZOWANEGO W 84-122 OSŁONINO ul. LEŚNA 29, 29a
§1. Postanowienia ogólne
- Domena działająca pod adresem http://nadmorskaosada.info/, http://wakacjenadmorzem.info stanowi teleinformatyczną platformę rezerwacji i wynajmu Obiektów prowadzoną przez MARINA W ŚWIECIE NIERUCHOMOŚCI z siedzibą w Gdyni przy ul. Krasickiego 6 NIP: 937-001-05-67 Klienci mogą ponadto kontaktować się z pod następującym adresem poczty elektronicznej: .info.wakacjenadmorzem@gmail.com lub telefonicznie pod numerami telefonu 517 320 705, 517 320 605 oraz poprzez platformy social media.
- Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów najmu Obiektów oferowanych przez MARINA W ŚWIECIE NIERUCHOMOŚCI za pośrednictwem serwisu internetowego http://nadmorskaosada.info/, http://wakacjenadmorzem.info i portali pośredniczących oraz ogólne zasady Najmu Obiektów oraz uprawnienia Klienta.
- Dokonywanie rezerwacji za pośrednictwem domeny http://nadmorskaosada.info/ http://wakacjenadmorzem.info wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę Klienta.
- Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
- MARINA – podmiot wymieniony w ustępie 1, świadczący usługi najmu obiektów wakacyjnych.
- Klient – osoba fizyczna lub prawna, biorąca w odpłatne, określone w czasie, użytkowanie Obiekt, na podstawie umowy zawartej z MARINĄ drogą elektroniczną lub osobiście
- Obiekt – obiekt wakacyjny całoroczny opisany szczegółowo w ofercie znajdującej się na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info i na portalach pośredniczących.
- Wszystkie ceny podane na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i obowiązują do dnia 30 września 2023r.
§2. Rezerwacja
- Klient dokonuje wstępnej rezerwacji Obiektu za pośrednictwem Internetu, poprzez wypełnienie formularza rezerwacji na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info lub poprzez portal pośredniczący.
- Formularz rejestracji obejmuje następujące dane:
- datę planowanego przyjazdu oraz wyjazdu
- liczbę osób w apartamencie – DOROSŁYCH I DZIECI
- imię i nazwisko,
- numer telefonu
- adres email
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza rezerwacji MARINA przesyła pod podany przez Klienta adres e-mail indywidualną ofertę najmu wybranego obiektu, obejmującą propozycję indywidualnych warunków najmu: proponowaną łączną opłatę za Najem Obiektu w wybranym okresie, ofertę usług dodatkowych oraz ich ceny, pozostałe szczegółowe warunki Najmu, numer rachunku bankowego................................................................
- Umowa najmu Obiektu zawarta zostaje po uzgodnieniu przez strony indywidualnych warunków najmu Obiektu i po wpłacie przez Klienta opłaty rezerwacyjnej opisanej w par. 3 poniżej.
- Dokonanie opłaty rezerwacyjnej oznacza akceptację warunków określonych w niniejszym Regulaminie/ umowie
- Po uiszczeniu przez Klienta opłaty rezerwacyjnej MARINA przesyła na adres e-mail podany przez Klienta, nie później niż w terminie 24 godzin od daty wpływu opłaty rezerwacyjnej potwierdzenie rezerwacji - zawarcia umowy krótkoterminowej najmu Obiektu.
- Wpłacona opłata rezerwacyjna nie podlega zwrotowi.
§3. Płatność
- Klient dokonuje opłaty rezerwacyjnej przelewem na rachunek bankowy lub kartą płatniczą, nie później niż na 2 dni przed datą rozpoczęcia najmu Obiektu, o ile strony nie postanowią inaczej. Nie uiszczenie w/w opłaty skutkuje rozwiązaniem w/w umowy trybie natychmiastowym.
- Warunkiem wejścia niniejszej umowy w życie jest wpłacenie opłaty rezerwacyjnej przez Klienta tytułem rezerwacji Obiektu.
- Na żądanie Klienta Obiektu wystawi fakturę VAT za świadczone usługi – klient jest zobligowany do poinformowania o tym MARINĘ podczas rezerwacji terminu pobytu. Opłata za pobyt w Obiekcie obejmuje koszty mediów (dotyczy pobytów krótszych niż 30 dni) w tym energię elektryczną, gaz, wodę i ścieki, wywóz nieczystości, ogrzewanie w sezonie grzewczym, a także dostęp do Internetu i telewizji satelitarnej oraz pojedynczej zmiany pościeli (jeden komplet dla jednej osoby na cały pobyt), a także sprzątanie raz w tygodniu przy pobycie minimum 8 dniowym. Koszt każdego dodatkowego sprzątania na życzenie Najemcy to 150 zł.Opłata za najem Obiektu nie obejmuje: transportu, wyżywienia i zaopatrzenia Obiektu w środki czystości (w tym mydła, płynów do mycia, proszków do prania, herbaty, cukru, kawy itp .) a które Najemca zapewnia we własnym zakresie i na swój koszt.
- MARINA zastrzega sobie prawo zmian wysokości opłat za Najem obiektów, w tym prowadzenia akcji promocyjnych. Do umów zawartych przed zmianą opłat zastosowanie mają opłaty dotychczasowe.
- MARINA uprawniona jest do objęcia Klienta, z którym zawarła umowę najmu Obiektu opłatami i akcjami promocyjnymi, na które Klient wyrazi zgodę.
- MARINA wg uznania może od klienta pobrać kaucję zwrotną tytułem naprawy ewentualnych zniszczeń na terenie Inwestycji i sprzątania Obiektu (jeżeli stan zabrudzenia wykracza ponad tzw. normalne zużycie).
§4 Zmiany terminów, cesja umowy najmu
- Klient zobowiązuje się do niezwłocznego zawiadomienia MARINY o skróceniu pobytu w Obiekcie. Minimalny okres najmu w wysokim sezonie letnim (lipiec - sierpień) to 5 nocy, poza wysokim sezonem minimalny okres najmu wynosi 2 noce.
- MARINA w wyznaczonym terminie dokona odbioru Obiektu oraz karty/ kluczy i pilotów do bram wjazdowych.
- Przedłużenie okresu najmu Obiektu możliwe jest pod warunkiem dostępności Obiektu.
- Do przedłużonego okresu najmu Obiektu zastosowanie mają opłaty obowiązujące w przedłużonym okresie.
- Klient nie jest upoważniony do podnajmu Obiektu bez pisemnej zgody MARINY.
- Podnajem Obiektu skutkuje natychmiastowym zerwaniem w/w umowy.
- Klient może przenieść / scedować za zgodą MARINY wszelkie prawa i obowiązki wynikające z zawartej umowy najmu Obiektu na osobę trzecią na identycznych warunkach.
§5. Odpowiedzialność stron
- Jeżeli z powodów tzw. losowych (np choroba, wojna, zniszczenie obiektu przez żywioł w tym zalanie obiektu, pożar lub brak dostępu do mediów uniemożliwiający prawidłowe korzystanie z obiektu) MARINA zwróci Klientowi wpłaconą kwotę lub jeżeli obie strony wyrażą na to zgodę to udostępni Klientowi inny obiekt o zbliżonym standardzie w terminie, który został określony w Umowie najmu, lub w innym terminie który zaakceptuje Klient.
- Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na zmianę Obiektu to będzie uprawniony do zwrotu uiszczonych dotychczas opłat, z wyłączeniem opłat za usługi z których Klient skorzystał.
- W przypadku utrudnień w dostępie do systemu rezerwacyjnego na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info z przyczyn niezależnych od MARINY może zawiesić dostęp do serwisu na okres niezbędny do usunięcia w/w usterek technicznych.
- MARINA nie ponosi odpowiedzialności za mienie Klienta pozostawione w Obiekcie.
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w Obiekcie lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej które nie wynikają z normalnego użytkowania Obiektu, a które zostały wyrządzone przez Klienta oraz przez osoby przebywające z nim w Obiekcie.
- Klient jest zobowiązany do usunięcia szkód i pokrycia wszelkich kosztów napraw wyrządzonych MARINIE oraz osobom trzecim zarówno w Obiekcie jak i w częściach wspólnych Inwestycji (parking, ogród, strefa grilllowania), w tym w częściach wspólnych budynku, jak i Obiektach sąsiednich, przez siebie oraz przez osoby, za które ponosi odpowiedzialność. Klient zobowiązany jest do poinformowania MARINY o wszelkich usterkach, zniszczeniach lub szkodzie wyrządzonej przez niego i osoby, za które ponosi odpowiedzialność.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu klucze /karty do Obiektu oraz piloty do bram wjazdowych. Zagubienie klucza/karty lub pilota obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 300,00 zł.
- MARINA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedogodności mogące wystąpić w trakcie pobytu Klienta w Obiekcie z przyczyn nie leżących po stronie MARINY w tym w szczególności spowodowanym przerwą w dostawie prądu, gazu, wody czy niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi.
§6. Warunki najmu
- MARINA zobowiązuje się do wydania Klientow Obiektu czystego, posprzątanego, wyposażonego w sposób określony w ofercie zamieszczonej na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info oraz w indywidualnej ofercie najmu.
- Liczba osób mogących zamieszkać w Obiekcie objętym rezerwacją jest ograniczona do liczby podanej w ofercie na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info oraz w indywidualnej ofercie najmu.
- Podaną przez Klienta liczbę osób można zmienić, pod warunkiem, że nie przekracza ona liczby podanej w ofercie na stronie serwisu internetowego http://nadmorskaosada.info/ W takim przypadku Klient ma obowiązek poinformować telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o zmianie ilości osób, które zostaną zakwaterowane w Obiekcie. MARINA umożliwi zakwaterowanie osób nieobjętych rezerwacją w Obiekcie pod warunkiem uiszczenia przez Klienta dodatkowej opłaty tytułem dostawki w wysokości 100 zł za osobę za dobę – jednak kiedy łączna suma gości Obiektu nie przewyższa 4 osób.
- Jeżeli w trakcie wymeldowania z Lokalu okaże się, że liczba osób przebywających w Obiekcie była większa niż ustalona przez strony przy dokonywaniu rezerwacji, a o powyższym fakcie Klient nie poinformował MARINY i nie uzyskał stosownej zgody, MARINA ma prawo do obciążenia Klienta opłatą za pobyt każdej niezgłoszonej osoby w wysokości 300 zł /dobę za każdą dodatkową i nie zgłoszoną podczas rezerwacji osobę.
- Odbiór kluczy/karty do Obiektu następuje w miejscu i terminie wskazanym w potwierdzeniu zawarcia umowy najmu Obiektu .
- Klient nie jest uprawniony do udostępniania kluczy/kart i kodu do Obiektu osobom trzecim.
- MARINA zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:
- - nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości,
- - znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
- - podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin
- Dokładny termin i godzina przyjazdu Klienta do Obiektu powinna zostać potwierdzona telefonicznie lub e-mailem na dzień przed przyjazdem.
- W przypadku braku możliwości dotarcia przez Klienta na umówioną wcześniej godzinę Klient zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie MARINY.
- Wynajem Obiektu odbywa się w trybie dobowym, minimalny okres najmu to 3 dni/ 2 noce.
- Doba pobytu rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu (zameldowanie w godzinach 16 - 21) i kończy się o godz. 11.00 w dniu wyjazdu.
- Klientem może być osoba pełnoletnia. Osoby do lat 18 mogą przebywać w Obiekcie jedynie pod opieką osoby dorosłej.
- Przed wykwaterowaniem z Obiektu Wynajmujący w obecności Klienta może dokonać sprawdzenia stanu technicznego Obiektu oraz jego wyposażenia.
- Klient zobowiązany jest do dbania o Obiekt, zachowanie czystości w nim oraz do dbania o części wspólne.
- Klient w trakcie pobytu w Obiekcie zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu Obiektu (dostępny w Obiekcie i na stronie www) oraz do zasad współżycia społecznego. Inwestycja Nadmorska Osada znajduje się w na terenie obszaru chronionego - Natura 2000 oraz w bezpośrednim sąsiedztwie Rezerwatu Przyrody Beka.
- W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godz. 22.00 do godz. 6.00 dnia następnego.
- Jeżeli wskutek uporczywego naruszenia ciszy nocnej obowiązującej w Obiekcie przedstawiciel Mariny zostanie wezwany do Obiekcie przez sąsiadów, Straż Miejską lub Policję, .będzie on uprawniony będzie do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Klienta.
- Klient ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Obiekcie jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażania Obiektu, z wyłączeniem: ładowarek do telefonów komórkowych, zasilaczy, odbiorników radiowych, komputerów, maszynek do golenia.
- Wewnątrz Obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Pobyt w Obiekcie zwierząt domowych, dozwolony jest tylko za uprzednim zezwoleniem MARINA ma prawo odmówić przyjęcia Klienta, który bez uzyskania zgody zabrał ze sobą zwierzę domowe.
- Klient zobowiązany jest do parkowania posiadanego pojazdu w miejscach wyznaczonych dla wynajmowanego Obiektu lub na parkingu ogólnodostępnym.
§7. Zakończenie pobytu
- W dniu wyjazdu Klient jest zobowiązany udostępnić MARINIE wynajmowany Obiekt w celu skontrolowania jego stanu.
- Klient jest zobowiązany zwrócić MARINIE wynajmowany Obiekt (domek wraz z przyległymi tarasami) w stanie niepogorszonym i czystym. W przypadku kiedy wynajmowany obiekt nie został zwrócony w stanie czystym, to Klient zobowiązany jest do bezzwłocznej zapłaty kosztów (przed opuszczeniem obiektu) gruntownego sprzątania Obiektu w kwocie 500 zł.
- Dokładny termin i godzina wymeldowania z Obiektu powinna zostać dodatkowo potwierdzona telefonicznie na dzień przed wyjazdem.
- Klient ma obowiązek uczestniczyć w oględzinach stanu Obiektu oraz jego wyposażenia.
- Przed opuszczeniem Obiektu Klient jest zobowiązany zwrócić otrzymane w chwili zakwaterowania klucze /karty / piloty do bram wjazdowych.
§8. Reklamacja
- Pod pojęciem reklamacji należy rozumieć wszelkie wnioski, skargi i zażalenia Klienta dotyczące:
- warunków pobytu w wynajętym Obiekcie, odbiegających od standardu określonego w ofercie,
- stwierdzonych usterek lub braków w wyposażeniu Obiektu odbiegających od standardu określonego w publikowanej informacji na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/, http://wakacjenadmorzem.info oraz indywidualnej ofercie najmu i standardów obsługi Klienta
- Reklamacje winny być zgłaszane w formie pisemnej lub formie elektronicznej.
- Wnoszący reklamacje winien podać swoje dane personalne wraz z aktualnym adresem korespondencyjnym, adresem poczty elektronicznej, numerem telefonu kontaktowego oraz terminem pobytu i powinna zawierać kompletny opis sytuacji podlegającej reklamacji, jak również precyzyjne określenie roszczenia.
- Reklamacje posiadające wymaganą formę oraz treść będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty przekazania ich MARINIE.
§9. Ochrona danych osobowych
- W trakcie dokonywania rezerwacji na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ lub http://wakacjenadmorzem.info Klient oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie przez MARINĘ jego danych osobowych związanych z realizacją rezerwacji oraz do celów marketingowych. Zgoda na powierzenie przetwarzania danych w celach marketingowych jest dobrowolna.
- Dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
- W celu dokonania czynności, o których mowa powyżej Klient kontaktuje się z Administratorem danych, którym jest MARINA pisemne, mailowo lub w inny dowolny sposób.
- Klient może na bieżąco otrzymywać drogą pocztową, telefoniczną, przez SMS lub pocztą elektroniczną informacje o prowadzonych przez MARINĘ akcjach handlowych i promocyjnych, o ile wyrazi na to zgodę w chwili rezerwacji.
§10. Postanowienia końcowe
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
- Podane przez Klientów dane osobowe MARINA zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- MARINA ma prawo do zmiany Regulaminu i uruchomienia nowej wersji usług świadczonych w ramach www http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info
- Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez MARINĘ który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że do umów zawartych przed wejściem w życie zmian zastosowanie mają postanownia dotychczasowe.
- W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.
REGULAMIN UŻYTKOWANIA DOMKÓW W INWESTYCJI NADMORSKA OSADA:
- Obowiązuje całkowity zakaz palenia w domkach – można palić na zewnątrz, prosimy jednak o nie wyrzucanie niedopałków na ziemię – do tego służy popielnica na tarasie.
- Klient nie jest uprawniony do samodzielnego przestawiania mebli, sprzętów AGD ani innych przedmiotów przynależących do Obiektu.
- Do dyspozycji Klienta jest taras dedykowany dla każdego domku oraz części wspólne (parking, ogród, kącik grillowy).
- Zużyte produkty higieniczne (waciki, podpaski, tampony, ręczniki papierowe, chusteczki papierowe, patyczki do uszu) prosimy wyrzucać do kosza na odpady zmieszane, nie do ubikacji – to grozi uszkodzeniem kanalizacji której koszt naprawy poniesie Klient.
- Segregacja odpadów która zgodnie z prawem jest obowiązkowa oraz regularne opróżnianie koszy na śmieci w domku (śmietniki znajdują się obok wjazdu) są po stronie Klienta.
- Oddajemy Państwu do dyspozycji nowe, czyste, zadbane i bardzo komfortowe domki i zwracamy się z uprzejmą prośbą o dbanie o nie i utrzymywanie w czystości.
- Nie niszczymy części wspólnych ani roślinności – posesja jest monitorowana.
- Przestrzegamy godzin ciszy nocnej ale w ciągu dnia też przesadnie nie hałasujemy – dla dobra ptaków (domki mieszczą się w sąsiedztwie rezerwatu Beka).
- Istnieje możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru i maty do jogi. Klient zwróci rower/matę/ w stanie czystym, nie zniszczonym ponad normalne zużycie nadającym się do dalszego użytkowania.
- W przypadku pozostawienia rażących zabrudzeń Klient zobowiązany będzie do zapłaty Kosztów sprzątania 300zł (podwójnej wysokości)
- Nadmorska Osada nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w lokalu przez Klienta. Przedmioty osobiste pozostawiane przez Klienta w lokalu będą odsyłane na koszt Klienta na adres przez niego wskazany po otrzymaniu takiej dyspozycji. W przypadku nie otrzymania dyspozycji wysyłki, Właściciel Obiektu zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres maksymalnie 3 miesięcy. Po upływie 3 miesięcy, wyżej wymienione mienie, zostanie komisyjnie zniszczone, bądź oddane do utylizacji.
- Rezerwując pobyt w Nadmorskiej Osadzie tym samym Klient oświadcza że zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się do jego przestrzegania.