Regulamin obiektu

REGULAMIN i UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG – NAJMU OBIEKTU WAKACYJNEGO CAŁOROCZNEGO ZLOKALIZOWANEGO W 84-122 OSŁONINO ul. LEŚNA 29, 29a

§1. Postanowienia ogólne

  1. Domena działająca pod adresem http://nadmorskaosada.info/, http://wakacjenadmorzem.info stanowi teleinformatyczną platformę rezerwacji i wynajmu Obiektów prowadzoną przez MARINA W ŚWIECIE NIERUCHOMOŚCI z siedzibą w Gdyni przy ul. Krasickiego 6 NIP: 937-001-05-67 Klienci mogą ponadto kontaktować się z pod następującym adresem poczty elektronicznej: .info.wakacjenadmorzem@gmail.com lub telefonicznie pod numerami telefonu 517 320 705, 517 320 605 oraz poprzez platformy social media.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów najmu Obiektów oferowanych przez MARINA W ŚWIECIE NIERUCHOMOŚCI za pośrednictwem serwisu internetowego http://nadmorskaosada.info/, http://wakacjenadmorzem.info i portali pośredniczących oraz ogólne zasady Najmu Obiektów oraz uprawnienia Klienta.
  3. Dokonywanie rezerwacji za pośrednictwem domeny http://nadmorskaosada.info/ http://wakacjenadmorzem.info wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę Klienta.
  4. Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
  5. MARINA – podmiot wymieniony w ustępie 1, świadczący usługi najmu obiektów wakacyjnych.
  6. Klient – osoba fizyczna lub prawna, biorąca w odpłatne, określone w czasie, użytkowanie Obiekt, na podstawie umowy zawartej z MARINĄ drogą elektroniczną lub osobiście
  7. Obiekt – obiekt wakacyjny całoroczny opisany szczegółowo w ofercie znajdującej się na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info i na portalach pośredniczących.
  8. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i obowiązują do dnia 30 września 2023r.

§2. Rezerwacja

  1. Klient dokonuje wstępnej rezerwacji Obiektu za pośrednictwem Internetu, poprzez wypełnienie formularza rezerwacji na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info lub poprzez portal pośredniczący.
  2. Formularz rejestracji obejmuje następujące dane:
  3. datę planowanego przyjazdu oraz wyjazdu
  4. liczbę osób w apartamencie – DOROSŁYCH I DZIECI
  5. imię i nazwisko,
  6. numer telefonu
  7. adres email
  8. Po otrzymaniu wypełnionego formularza rezerwacji MARINA przesyła pod podany przez Klienta adres e-mail indywidualną ofertę najmu wybranego obiektu, obejmującą propozycję indywidualnych warunków najmu: proponowaną łączną opłatę za Najem Obiektu w wybranym okresie, ofertę usług dodatkowych oraz ich ceny, pozostałe szczegółowe warunki Najmu, numer rachunku bankowego................................................................
  9. Umowa najmu Obiektu zawarta zostaje po uzgodnieniu przez strony indywidualnych warunków najmu Obiektu i po wpłacie przez Klienta opłaty rezerwacyjnej opisanej w par. 3 poniżej.
  10. Dokonanie opłaty rezerwacyjnej oznacza akceptację warunków określonych w niniejszym Regulaminie/ umowie
  11. Po uiszczeniu przez Klienta opłaty rezerwacyjnej MARINA przesyła na adres e-mail podany przez Klienta, nie później niż w terminie 24 godzin od daty wpływu opłaty rezerwacyjnej potwierdzenie rezerwacji - zawarcia umowy krótkoterminowej najmu Obiektu.
  12. Wpłacona opłata rezerwacyjna nie podlega zwrotowi.

§3. Płatność


  1. Klient dokonuje opłaty rezerwacyjnej przelewem na rachunek bankowy lub kartą płatniczą, nie później niż na 2 dni przed datą rozpoczęcia najmu Obiektu, o ile strony nie postanowią inaczej. Nie uiszczenie w/w opłaty skutkuje rozwiązaniem w/w umowy trybie natychmiastowym.


  • Warunkiem wejścia niniejszej umowy w życie jest wpłacenie opłaty rezerwacyjnej przez Klienta tytułem rezerwacji Obiektu.
  • Na żądanie Klienta Obiektu wystawi fakturę VAT za świadczone usługi – klient jest zobligowany do poinformowania o tym MARINĘ podczas rezerwacji terminu pobytu. Opłata za pobyt w Obiekcie obejmuje koszty mediów (dotyczy pobytów krótszych niż 30 dni) w tym energię elektryczną, gaz, wodę i ścieki, wywóz nieczystości, ogrzewanie w sezonie grzewczym, a także dostęp do Internetu i telewizji satelitarnej oraz pojedynczej zmiany pościeli (jeden komplet dla jednej osoby na cały pobyt), a także sprzątanie raz w tygodniu przy pobycie minimum 8 dniowym. Koszt każdego dodatkowego sprzątania na życzenie Najemcy to 150 zł.Opłata za najem Obiektu nie obejmuje: transportu, wyżywienia i zaopatrzenia Obiektu w środki czystości (w tym mydła, płynów do mycia, proszków do prania, herbaty, cukru, kawy itp .) a które Najemca zapewnia we własnym zakresie i na swój koszt.
  • MARINA zastrzega sobie prawo zmian wysokości opłat za Najem obiektów, w tym prowadzenia akcji promocyjnych. Do umów zawartych przed zmianą opłat zastosowanie mają opłaty dotychczasowe.
  • MARINA uprawniona jest do objęcia Klienta, z którym zawarła umowę najmu Obiektu opłatami i akcjami promocyjnymi, na które Klient wyrazi zgodę.
  • MARINA wg uznania może od klienta pobrać kaucję zwrotną tytułem naprawy ewentualnych zniszczeń na terenie Inwestycji i sprzątania Obiektu (jeżeli stan zabrudzenia wykracza ponad tzw. normalne zużycie).


§4 Zmiany terminów, cesja umowy najmu

  1. Klient zobowiązuje się do niezwłocznego zawiadomienia MARINY o skróceniu pobytu w Obiekcie. Minimalny okres najmu w wysokim sezonie letnim (lipiec - sierpień) to 5 nocy, poza wysokim sezonem minimalny okres najmu wynosi 2 noce.
  2. MARINA w wyznaczonym terminie dokona odbioru Obiektu oraz karty/ kluczy i pilotów do bram wjazdowych.
  3. Przedłużenie okresu najmu Obiektu możliwe jest pod warunkiem dostępności Obiektu.
  4. Do przedłużonego okresu najmu Obiektu zastosowanie mają opłaty obowiązujące w przedłużonym okresie.
  5. Klient nie jest upoważniony do podnajmu Obiektu bez pisemnej zgody MARINY.
  6. Podnajem Obiektu skutkuje natychmiastowym zerwaniem w/w umowy.
  7. Klient może przenieść / scedować za zgodą MARINY wszelkie prawa i obowiązki wynikające z zawartej umowy najmu Obiektu na osobę trzecią na identycznych warunkach.

§5. Odpowiedzialność stron

  1. Jeżeli z powodów tzw. losowych (np choroba, wojna, zniszczenie obiektu przez żywioł w tym zalanie obiektu, pożar lub brak dostępu do mediów uniemożliwiający prawidłowe korzystanie z obiektu) MARINA zwróci Klientowi wpłaconą kwotę lub jeżeli obie strony wyrażą na to zgodę to udostępni Klientowi inny obiekt o zbliżonym standardzie w terminie, który został określony w Umowie najmu, lub w innym terminie który zaakceptuje Klient.
  2. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na zmianę Obiektu to będzie uprawniony do zwrotu uiszczonych dotychczas opłat, z wyłączeniem opłat za usługi z których Klient skorzystał.
  3. W przypadku utrudnień w dostępie do systemu rezerwacyjnego na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info z przyczyn niezależnych od MARINY może zawiesić dostęp do serwisu na okres niezbędny do usunięcia w/w usterek technicznych.
  4. MARINA nie ponosi odpowiedzialności za mienie Klienta pozostawione w Obiekcie.
  5. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w Obiekcie lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej które nie wynikają z normalnego użytkowania Obiektu, a które zostały wyrządzone przez Klienta oraz przez osoby przebywające z nim w Obiekcie.
  6. Klient jest zobowiązany do usunięcia szkód i pokrycia wszelkich kosztów napraw wyrządzonych MARINIE oraz osobom trzecim zarówno w Obiekcie jak i w częściach wspólnych Inwestycji (parking, ogród, strefa grilllowania), w tym w częściach wspólnych budynku, jak i Obiektach sąsiednich, przez siebie oraz przez osoby, za które ponosi odpowiedzialność. Klient zobowiązany jest do poinformowania MARINY o wszelkich usterkach, zniszczeniach lub szkodzie wyrządzonej przez niego i osoby, za które ponosi odpowiedzialność.
  7. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu klucze /karty do Obiektu oraz piloty do bram wjazdowych. Zagubienie klucza/karty lub pilota obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 300,00 zł.
  8. MARINA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedogodności mogące wystąpić w trakcie pobytu Klienta w Obiekcie z przyczyn nie leżących po stronie MARINY w tym w szczególności spowodowanym przerwą w dostawie prądu, gazu, wody czy niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi.

§6. Warunki najmu

  1. MARINA zobowiązuje się do wydania Klientow Obiektu czystego, posprzątanego, wyposażonego w sposób określony w ofercie zamieszczonej na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info oraz w indywidualnej ofercie najmu.
  2. Liczba osób mogących zamieszkać w Obiekcie objętym rezerwacją jest ograniczona do liczby podanej w ofercie na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info oraz w indywidualnej ofercie najmu.
  3. Podaną przez Klienta liczbę osób można zmienić, pod warunkiem, że nie przekracza ona liczby podanej w ofercie na stronie serwisu internetowego http://nadmorskaosada.info/ W takim przypadku Klient ma obowiązek poinformować telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o zmianie ilości osób, które zostaną zakwaterowane w Obiekcie. MARINA umożliwi zakwaterowanie osób nieobjętych rezerwacją w Obiekcie pod warunkiem uiszczenia przez Klienta dodatkowej opłaty tytułem dostawki w wysokości 100 zł za osobę za dobę – jednak kiedy łączna suma gości Obiektu nie przewyższa 4 osób.
  4. Jeżeli w trakcie wymeldowania z Lokalu okaże się, że liczba osób przebywających w Obiekcie była większa niż ustalona przez strony przy dokonywaniu rezerwacji, a o powyższym fakcie Klient nie poinformował MARINY i nie uzyskał stosownej zgody, MARINA ma prawo do obciążenia Klienta opłatą za pobyt każdej niezgłoszonej osoby w wysokości 300 zł /dobę za każdą dodatkową i nie zgłoszoną podczas rezerwacji osobę.
  5. Odbiór kluczy/karty do Obiektu następuje w miejscu i terminie wskazanym w potwierdzeniu zawarcia umowy najmu Obiektu .
  6. Klient nie jest uprawniony do udostępniania kluczy/kart i kodu do Obiektu osobom trzecim.
  7. MARINA zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:
  8. - nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości,
  9. - znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
  10. - podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin
  11. Dokładny termin i godzina przyjazdu Klienta do Obiektu powinna zostać potwierdzona telefonicznie lub e-mailem na dzień przed przyjazdem.
  12. W przypadku braku możliwości dotarcia przez Klienta na umówioną wcześniej godzinę Klient zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie MARINY.
  13. Wynajem Obiektu odbywa się w trybie dobowym, minimalny okres najmu to 3 dni/ 2 noce.
  14. Doba pobytu rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu (zameldowanie w godzinach 16 - 21) i kończy się o godz. 11.00 w dniu wyjazdu.
  15. Klientem może być osoba pełnoletnia. Osoby do lat 18 mogą przebywać w Obiekcie jedynie pod opieką osoby dorosłej.
  16. Przed wykwaterowaniem z Obiektu Wynajmujący w obecności Klienta może dokonać sprawdzenia stanu technicznego Obiektu oraz jego wyposażenia.
  17. Klient zobowiązany jest do dbania o Obiekt, zachowanie czystości w nim oraz do dbania o części wspólne.
  18. Klient w trakcie pobytu w Obiekcie zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu Obiektu (dostępny w Obiekcie i na stronie www) oraz do zasad współżycia społecznego. Inwestycja Nadmorska Osada znajduje się w na terenie obszaru chronionego - Natura 2000 oraz w bezpośrednim sąsiedztwie Rezerwatu Przyrody Beka.
  19. W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godz. 22.00 do godz. 6.00 dnia następnego.
  20. Jeżeli wskutek uporczywego naruszenia ciszy nocnej obowiązującej w Obiekcie przedstawiciel Mariny zostanie wezwany do Obiekcie przez sąsiadów, Straż Miejską lub Policję, .będzie on uprawniony będzie do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Klienta.
  21. Klient ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych.
  22. Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Obiekcie jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażania Obiektu, z wyłączeniem: ładowarek do telefonów komórkowych, zasilaczy, odbiorników radiowych, komputerów, maszynek do golenia.
  23. Wewnątrz Obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
  24. Pobyt w Obiekcie zwierząt domowych, dozwolony jest tylko za uprzednim zezwoleniem MARINA ma prawo odmówić przyjęcia Klienta, który bez uzyskania zgody zabrał ze sobą zwierzę domowe.
  25. Klient zobowiązany jest do parkowania posiadanego pojazdu w miejscach wyznaczonych dla wynajmowanego Obiektu lub na parkingu ogólnodostępnym.

§7. Zakończenie pobytu

  1. W dniu wyjazdu Klient jest zobowiązany udostępnić MARINIE wynajmowany Obiekt w celu skontrolowania jego stanu.
  2. Klient jest zobowiązany zwrócić MARINIE wynajmowany Obiekt (domek wraz z przyległymi tarasami) w stanie niepogorszonym i czystym. W przypadku kiedy wynajmowany obiekt nie został zwrócony w stanie czystym, to Klient zobowiązany jest do bezzwłocznej zapłaty kosztów (przed opuszczeniem obiektu) gruntownego sprzątania Obiektu w kwocie 500 zł.
  3. Dokładny termin i godzina wymeldowania z Obiektu powinna zostać dodatkowo potwierdzona telefonicznie na dzień przed wyjazdem.
  4. Klient ma obowiązek uczestniczyć w oględzinach stanu Obiektu oraz jego wyposażenia.
  5. Przed opuszczeniem Obiektu Klient jest zobowiązany zwrócić otrzymane w chwili zakwaterowania klucze /karty / piloty do bram wjazdowych.

§8. Reklamacja

  1. Pod pojęciem reklamacji należy rozumieć wszelkie wnioski, skargi i zażalenia Klienta dotyczące:
  2. warunków pobytu w wynajętym Obiekcie, odbiegających od standardu określonego w ofercie,
  3. stwierdzonych usterek lub braków w wyposażeniu Obiektu odbiegających od standardu określonego w publikowanej informacji na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/, http://wakacjenadmorzem.info oraz indywidualnej ofercie najmu i standardów obsługi Klienta
  4. Reklamacje winny być zgłaszane w formie pisemnej lub formie elektronicznej.
  5. Wnoszący reklamacje winien podać swoje dane personalne wraz z aktualnym adresem korespondencyjnym, adresem poczty elektronicznej, numerem telefonu kontaktowego oraz terminem pobytu i powinna zawierać kompletny opis sytuacji podlegającej reklamacji, jak również precyzyjne określenie roszczenia.
  6. Reklamacje posiadające wymaganą formę oraz treść będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty przekazania ich MARINIE.

§9. Ochrona danych osobowych

  1. W trakcie dokonywania rezerwacji na stronie internetowej http://nadmorskaosada.info/ lub http://wakacjenadmorzem.info Klient oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie przez MARINĘ jego danych osobowych związanych z realizacją rezerwacji oraz do celów marketingowych. Zgoda na powierzenie przetwarzania danych w celach marketingowych jest dobrowolna.
  2. Dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  3. Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
  4. W celu dokonania czynności, o których mowa powyżej Klient kontaktuje się z Administratorem danych, którym jest MARINA pisemne, mailowo lub w inny dowolny sposób.
  5. Klient może na bieżąco otrzymywać drogą pocztową, telefoniczną, przez SMS lub pocztą elektroniczną informacje o prowadzonych przez MARINĘ akcjach handlowych i promocyjnych, o ile wyrazi na to zgodę w chwili rezerwacji.

§10. Postanowienia końcowe

  1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
  3. Podane przez Klientów dane osobowe MARINA zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  4. MARINA ma prawo do zmiany Regulaminu i uruchomienia nowej wersji usług świadczonych w ramach www http://nadmorskaosada.info/ , http://wakacjenadmorzem.info
  5. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez MARINĘ który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że do umów zawartych przed wejściem w życie zmian zastosowanie mają postanownia dotychczasowe.
  6. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.

 

REGULAMIN UŻYTKOWANIA DOMKÓW W INWESTYCJI NADMORSKA OSADA:

  1. Obowiązuje całkowity zakaz palenia w domkach – można palić na zewnątrz, prosimy jednak o nie wyrzucanie niedopałków na ziemię – do tego służy popielnica na tarasie.
  2. Klient nie jest uprawniony do samodzielnego przestawiania mebli, sprzętów AGD ani innych przedmiotów przynależących do Obiektu.
  3. Do dyspozycji Klienta jest taras dedykowany dla każdego domku oraz części wspólne (parking, ogród, kącik grillowy).
  4. Zużyte produkty higieniczne (waciki, podpaski, tampony, ręczniki papierowe, chusteczki papierowe, patyczki do uszu) prosimy wyrzucać do kosza na odpady zmieszane, nie do ubikacji – to grozi uszkodzeniem kanalizacji której koszt naprawy poniesie Klient.
  5. Segregacja odpadów która zgodnie z prawem jest obowiązkowa oraz regularne opróżnianie koszy na śmieci w domku (śmietniki znajdują się obok wjazdu) są po stronie Klienta.
  6. Oddajemy Państwu do dyspozycji nowe, czyste, zadbane i bardzo komfortowe domki i zwracamy się z uprzejmą prośbą o dbanie o nie i utrzymywanie w czystości.
  7. Nie niszczymy części wspólnych ani roślinności – posesja jest monitorowana.
  8. Przestrzegamy godzin ciszy nocnej ale w ciągu dnia też przesadnie nie hałasujemy – dla dobra ptaków (domki mieszczą się w sąsiedztwie rezerwatu Beka).
  9. Istnieje możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru i maty do jogi. Klient zwróci rower/matę/ w stanie czystym, nie zniszczonym ponad normalne zużycie nadającym się do dalszego użytkowania.
  10. W przypadku pozostawienia rażących zabrudzeń Klient zobowiązany będzie do zapłaty Kosztów sprzątania 300zł (podwójnej wysokości)
  11. Nadmorska Osada nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w lokalu przez Klienta. Przedmioty osobiste pozostawiane przez Klienta w lokalu będą odsyłane na koszt Klienta na adres przez niego wskazany po otrzymaniu takiej dyspozycji. W przypadku nie otrzymania dyspozycji wysyłki, Właściciel Obiektu zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres maksymalnie 3 miesięcy. Po upływie 3 miesięcy, wyżej wymienione mienie, zostanie komisyjnie zniszczone, bądź oddane do utylizacji.
  12. Rezerwując pobyt w Nadmorskiej Osadzie tym samym Klient oświadcza że zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się do jego przestrzegania.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!