Regulamin obiektu

Szanowni Goście, bardzo dziękujemy za wybór naszego obiektu.

W trosce o Państwa komfortowy i spokojny wypoczynek poniżej prezentujemy kilka próśb i sugestii zawartych w umownym regulaminie :)

W naszym imieniu opiekę nad Państwem sprawuje wyznaczona osoba, do której numer telefonu przekazujemy Państwu sms na wskazane w tytule przelewów numery telefonów do Państwa. Raz dziennie opiekun obiektu jest na miejscu, a 24h na dobę pod telefonem. Każda nawet najmniejsza uwaga jest dla nas ważna a wszelkie uszkodzenia likwidujemy na bieżąco po zgłoszeniu.

1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00, kończy o godzinie 11:00. W miarę możliwości udostępniamy domki wcześniej niż we wskazanej godzinie 15.

Uwaga: Jeżeli domek jest wolny na dzień przed Państwa przyjazdem jest możliwość rezerwacji pobytu od godzin rannych (najwcześniej od godziny 8:00 rano) za dopłatą 50 zł w miesiącach maj, czerwiec, wrzesień i 100 zł w miesiącach lipiec, sierpień

2. Cisza nocna trwa od godziny 22:00 do godziny 8:00.

3. Plac zabaw czynny od godziny 8:00. Do tej godziny prosimy bąble aby dały pospać wczasowiczom i nie hałasowały na placu zabaw. Od godziny 22:00 plac zabaw jest nieczynny.


4. Pozostałą część opłaty za pobyt wraz z opłatą klimatyczną prosimy uiścić w dniu przyjazdu gotówką przed zakwaterowaniem się w domku. Na życzenie Klientów istnieje możliwość przelewu pozostałej opłaty za pobyt na 3 dni przed przyjazdem. Nie dysponujemy terminalem płatniczym. Domek udostępniany jest tylko po uiszczeniu całej opłaty za pobyt.


5. O Państwa komfortowy pobyt i spokojny wypoczynek na miejscu dba Właściciel lub uprawniony Przedstawiciel Domków Nad Morzem DZIEDZIC, wszelkie uwagi, usterki prosimy zgłaszać na bieżąco pod nr telefonu 606 503 003. Recepcja czynna jest codziennie.


6. Parking dla naszych gości jest bezpłatny i mieści się wzdłuż ogrodzenia kompleksu Domków Nad Morzem DZIEDZIC. Obiekt jest monitorowany. Bardzo prosimy aby w imię fajnej atmosfery zajmować zawsze to miejsce, które zajęliście Państwo w pierwszym dniu pobytu. Uwaga: do każdego domku przypisane jest jedno miejsce parkingowe. Istnieje możliwość zaparkowania drugiego samochodu tylko po wcześniejszym (w dniu dokonywanej rezerwacji) zgłoszeniu mailowym takiej konieczności.


7. W naszym obiekcie obowiązuje zasada pobierania kaucji zwrotnej zabezpieczającej ewentualne szkody (100zł). Kaucja rozliczana jest w dniu wyjazdu po wspólnej kontroli zdawanego domku.


8. Odbiór i zdanie domku odbywa się zawsze w towarzystwie Właściciela lub uprawnionego Przedstawiciela Domków Nad Morzem DZIEDZIC.


9. We wszystkich domkach obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Osoby palące prosimy o wychodzenie na taras a w trosce o czystość korzystanie z popielniczek.


10. Bardzo prosimy o nie używanie własnych piecyków elektrycznych. W przypadku chłodniejszych dni zabezpieczamy Państwu własny sprzęt grzejący - elektryczne kaloryfery.


11. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zamykanie okien i drzwi w momencie opuszczania domku oraz o nie pozostawianie cennych rzeczy na tarasach.


12. Na terenie obiektu przebywać mogą tylko osoby zgłoszone w dniu rezerwacji. Osoby postronne mogą przebywać na terenie obiektu tylko po wcześniejszym zgłoszeniu i wyrażeniu zgody przez właściciela obiektu. Osoby postronne mogą wówczas przebywać na terenie obiektu do godz. 22:00. Po godzinie 22:00 proszeni są o opuszczenie obiektu.


14. W sezonie głównym (czerwiec, lipiec, sierpień) proponujemy pobyty tygodniowe (7, 14, … dniowe) od soboty do soboty (pobyty inne niż tygodniowe sprzedajemy tylko w miarę wolnych miejsc). Poza sezonem pobyty w dowolnej ilości dni.


15. Nasz obiekt udostępnia dla dzieci bezpłatny plac zabaw, ale przebywanie dzieci na terenie placu zabaw może odbywać się tylko pod opieką osoby dorosłej. Wyobraźnia dzieci nie zna granic. Osoby dorosłe, rodzice, opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci i rozważne korzystanie przez dzieci z atrakcji. Miejmy pociechy na oku, nawet w trakcie wypoczynku. Uwaga: z trampolin korzystać mogą tylko dzieci do lat 10. Max. ilość osób jednocześnie na trampolinie to 4. Dzieci w wieku do lat 12 mogą korzystać z trampoliny tylko pojedyńczo. Serdeczna prośba o nie wynoszenie piasku z piaskownicy i nie tworzenie dodatkowej piaskownicy w dolnym pokładzie statku :) Ogromna prośba o nie wyposażanie dzieci w zabawki niebezpieczne typu zabawkowe noże, tasaki, siekiery, pistolety korkowe, pistolety na kulki tak licznie oferowane przez stragany w centrum Sarbinowa :)

Od czerwca 2018 udostępniamy dla dzieci Mini Club :) Przebywanie dzieci w Mini Clubie tylko za zgodą lub pod opieką osoby dorosłej. W Mini Clubie udostępniamy gry i zabawki. Bardzo prosimy o nie wynoszenie ich ze świetlicy. Bardzo prosimy również po każdej zabawie o posprzątanie zabawek i odłożenie ich na miejsce, tak aby inne dzieci mogły z nich skorzystać. W Mini Clubie udostępniamy telewizor, natomiast jedyne kanały jakie włączamy dla dzieci to TVP ABC i Eska TV. Bardzo prosimy o nie przełączanie tych kanałów. Bardzo prosimy o nie regulowanie samodzielnie telewizora. Telewizor włącza tylko opiekun obiektu na prośbę Gości. Mini Club wyposażony jest w pufy, które służą do siedzenia a nie do skakania lub rzucania. Prosimy dzieci o nie ustawianie toru przeszkód i skakania, które może skończyć się uderzeniem w ścianę.


16. Szanowni Państwo, w trosce o komfort pobytu naszych gości we wszystkich domkach obowiązuje bezwzględny zakaz smażenia ryby. Do smażenia ryby udostępniamy specjalne kuchenki na tarasy domków. Kuchenki wypożyczamy w Recepcji obiektu.


17. Bardzo prosimy o nie chodzenie w domku w obuwiu zewnętrznym - przede wszystkim w butach na wysokim obcasie.


18. Wszystkich gości prosimy o nie rozpalanie grilla na tarasach domków. Z grilla korzystamy PRZED domkiem. W przypadku przepalenia grilla, lub innego jego uszkodzenia prosimy o wymianę na nowy w recepcji.

19. W trosce o Państwa komfort we wszystkich domkach materace zabezpieczone są ochraniaczami. W przypadku ich zamoczenia, zabrudzenia bardzo prosimy o zgłoszenie i wymianę w recepcji na nowy. W trosce o idealny stan materacy obowiązuje zakaz spania bez ochraniacza zabezpieczającego. Zabrudzenie, zamoczenie materaca będzie skutkować koniecznością wymiany na nowy a co za tym idzie obciążenie Państwa kosztami jego zakupu. W przypadku nocowania na narożniku bardzo prosimy o pobranie ochraniacza w Recepcji i zabezpieczania narożnika.

20. Poruszanie samochodem na obiekcie tylko po wyznaczonym pasie dojazdowym do parkingu. Obowiązuje zakaz wjeżdżania na trawnik, plac zabaw oraz pomiędzy domki.


21. Pobieramy opłatę za tzw. media w ramach wynajmu domku - kwota wyliczana na podstawie zużycia prądu (licznik w każdym domku) – 0,90 zł kW (średni przykładowy koszt zużycia prądu przez gości kształtuje się na poziomie od 6 do 9 zł za dzień). Opłata rozliczana jest w ostatnim dniu pobytu w trakcie zdawania domku.

22. Konieczność rezerwacji łóżeczka turystycznego, krzesełka lub wanieniki prosimy zgłaszać w dniu dokonywanej rezerwacji. Ilość poszczególnych akcesoriów jest ograniczona. Wcześniejsze zgłoszenie zapotrzebowania pozwala nam na zapewnienie wymaganej ilości rzeczy. Instrukcja rozkładania wypożyczonych od nas łóżeczek turystycznych: w pierwszej kolejności prosimy rozłożyć wszystkie cztery ramiona kojca a następnie docisnąć podłogę. Kojec wyposażony jest w system zabezpieczający przed samoczynnym złożeniem się dlatego ramiona NIE ZABLOKUJĄ się jeśli podłoga będzie OPUSZCZONA. Kojec należy składać w kolejności odwrotnej. Uwaga: nie zapewniamy pościeli, poszew, prześcieradeł do łożeczka turystycznego.

23. Dla gości przebywających na turnusach powyżej 7 dni umożliwiamy skorzystanie z pralki automatycznej zlokalizowanej w recepcji - koszt jednorazowego prania 8 zł + własna chemia. Możliwość prania tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 9.30 - 16:00 lub po uzgodnieniu z opiekunem obiektu. W soboty z uwagi na zmianę turnusu oraz w dni wolne tj. niedziele i święta pralki nie udostępniamy. 

24. Przed zdaniem domku bardzo prosimy Gości o zdjęcie poszew i poszewek z kołder, poduszek oraz o opróżnienie grilla. Bardzo prosimy o pozostawienie domku względnie posprzątanego ( szczególna prośba o nie pozostawianie pustych słoików, jedzenia w lodówce, śmieci w koszu i brudnych naczyń).

25. W trakcie burzy bardzo prosimy o wyłączenie telewizorów z gniazd antenowych i zasilania oraz o zamknięcie okien.

26. Konieczność wystawienia faktury VAT/rachunku prosimy zgłaszać w dniu przyjazdu w trakcie zakwaterowania, prosimy o przygotowanie na kartce pełnych danych wraz z wymaganą przez zakład pracy dokładną treścią i przekazanie w momencie rozliczenia.

27. W trosce o bezpieczeństwo dzieci bardzo prosimy o zamykanie bramek wejściowych oraz bramy wjazdowej na klucz.

28. Z uwagi na dzieci (alergie) niestety nie przyjmujemy zwierząt.

29. Bardzo prosimy o nie wrzucanie do toalety: włosów, ręczników papierowych, nawilżanych chusteczek dla dzieci (nawet tych z napisem biodegradowalne), pampersów, pieluch, chusteczek do higieny intymnej, zabrudzonych przez dzieci części garderoby, środków higieny, materiałów opatrunkowych, rajstop, szmat, gazet, niedopałków papierosów, tłuszczów i olejów. Wrzucone do toalety, mogą zapchać nie tylko sedes, ale również wewnętrzną kanalizację obiektu i stać się przyczyną poważnej i kosztownej awarii.

30. Zastrzegamy sobie prawo odmowy zakwaterowania osobom, których zachowanie jest niekulturalne, agresywne lub wzbudza niepokój innych Gości. Przyjmujemy tylko rodziny z dziećmi. Nie przyjmujemy grup młodzeży czy grup dorosłych. Jeżeli mimo wcześniejszej deklaracji w zamian za rodzinę z dziećmi przyjedzie grupa młodzieży odmawiamy zakwaterowania. Obiekt ukierunkowany jest tylko na rodziny z dziećmi.

31. Na terenie obiektu udostępniamy bezpłatnie sieć wifi. Informujemy, że każdorazowe ściąganie filmów, gier, instalowanie aplikacji obciąża sieć i wpływa na jakość łącza. Jeśli jest to możliwe to prośba o zaniechanie tego typu działań.

32. Bardzo prosimy o nie rozkładanie namiotów na trawie.

33. Wszelkie dodatkowe osoby planujące spędzić wypoczynek z Państwem a nie zgłoszone w dniu rezerwacji bardzo prosimy zgłaszać tylko i wyłącznie mailowo biuro@domkidziedzic.pl lub sms przed przyjazdem 606 503 003. Wszystkie osoby powyżej czterech w domku za dopłatą - 20 zł/dobe/dziecko do lat 10 i 30 zł/dobę/osobę powyżej lat 10.

34. Szanowni Goście, bardzo prosimy o nie strojenie samodzielnie naszych telewizorów. Telewizory ustawione są w systemie DTV, telewizja naziemna. Każda zmiana tych ustawień spowoduje brak sygnału. W przypadku problemów z odbiorem tv prosimy o kontakt 606 503 003 i nie regulowanie odbiorników.

35. Bardzo prosimy o nie wystawianie jedzenia obok kontenera oraz nie zawieszanie jedzenia (pieczywa) na kontenerach.

36. W domku obowiązuje zakaz jeżdżenia na rolkach, wrotkach, hulajnogach i deskorolkach.

37. Nie zapewniamy ręczników kąpielowych, plażowych oraz kocy plażowych.

38. Wyposażenie kuchni: talerze płytkie małe 6 szt, talerze płytkie duże 6 szt., talerze głębokie 6 szt., kubki 6 szt., literatki 6 szt., sztućce dla 6 osób, garnki o różnej pojemności 3 szt., patelnia 24cm. 1 szt., chochla 1 szt., tłuczek 1 szt., otwieracz 1 szt., noże kuchenne różnej wielkości 3 szt., czajnik bezprzewodowy 1 szt., deska do krojenia 1 szt. (z uwagi na trudnośc w czyszczeniu brak durszlaka oraz tarki).

39. W przypadku zgubienia patyka z parawanu prosimy o pobranie nowego w recepcji. Bardzo prosimy o nie używanie gałęzi, które niszczą tunele i uszkadzają materiał. Zniszczony parawan można wymienić w recepcji na nowy.

40. UWAGA: Szanowni Państwo życzymy nie tylko słonecznych ale i bezpiecznych wakacji. Prosimy o zwracanie uwagi na tablice informacyjne na plaży i oznaczenia kąpielisk. W czasie dyżuru ratownicy mają obowiązek wywieszania na maszcie odpowiednich flag informacyjnych w kąpielisku. Wywieszona biała flaga oznacza dozwoloną kąpiel, a czerwona flaga oznacza zakaz kąpieli. Numer alarmowy Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego 601 100 100.

41. W celu dokonywania rezerwacji prosimy o kontakt tylko pod numerem 606 503 003 lub mail: biuro@domkidziedzic.pl

42. Informujemy, że w związku z wprowadzeniem RODO Rozporządzenia o danych osobowych nasz obiekt dostosował się do nowych przepisów. Prowadzimy ograniczoną politykę pozyskiwania danych, a dane przekazywane nam przechowujemy bezpiecznie. Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne dla wykonania umowy o świadczenie usług hotelarskich. Jeśli mimo tego pragną Państwo usunąć swoje dane osobowe, prosimy o kontakt - biuro@domkidziedzic.pl z informacją "proszę usunąć moje dane". Informujemy, Administratorem Państwa danych jest DZIEDZIC PIOTR prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą DOMKI Z DREWNA DZIEDZIC PIOTR z siedzibą w 43-360 BYSTRA UL. KRĘTA 28 NIP 9371688194 Numer REGON 070775672.

43. Obiekt monitorowany.

44. Szanowni Goście domki udostępniamy tylko osobom, które dokonywały rezerwacji i wpłaty zaliczki i których nazwisko widnieje na zgłoszeniu rezerwacji lub potwierdzeniu przelewu. Wszelkie odsprzedawanie domku np. w sytuacji losowej kiedy nie możecie Państwo przyjechać jest możliwe, ale po uzgodnieniu z nami.


45. Szanowni Goście, wpłata zaliczki oznacza akceptację powyższego Regulaminu.

46. Powyższy Regulamin jest jedynym aktualnym i obowiązującym regulaminem naszego obiektu.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!