Ten obiekt otwierany jest sezonowo
Do 01 kwietnia 2026 r. jest zamknięty. Możesz wysyłać zapytania o nocleg tylko dla terminów, w których obiekt jest otwarty.

Regulamin obiektu

REGULAMIN POBYTU W DOMKACH BALTIC

Serdecznie witamy Państwa w Domkach Baltic .

Dziękujemy za wybranie naszego obiektu.

Prosimy o przestrzeganie niniejszego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie ośrodka.

ZASADY REZERWACJI I WYNAJMU

*Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30 % wartości całego pobytu w terminie 3 dni od wstępnej rezerwacji telefonicznej lub mailowej.

W momencie dokonania rezerwacji i wpłaceniu zadatku na konto, umowę najmu uważa się za zawartą. W przypadku braku wpłaty zadatku rezerwację uznaje się za nieważną


Nr konta: 65 1140 2004 0000 3402 5179 7417.


*Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją.

*Prośba o wystawienie faktury musi być zgłoszona przed dokonaniem rezerwacji i wpłatą zadatku.

*Pozostałą kwotę za pobyt oraz opłatę klimatyczną w wyskokości 3.,30 zł /osoba Gość wpłaca gotówką przed przekazaniem mu kluczy do domku.

W przypadku całkowitej rezygnacji z pobytu, zadatek nie podlega zwrotowi. Zwrotowi nie podlega także kwota za niewykorzystany okres w przypadku skrócenia okresu pobytu w ośrodku.

*Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu a kończy do godz. 10:00 w dniu wyjazdu.

*Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 7:00.

*Przekazanie i zdanie domku odbywa się w obecności personelu ośrodka .Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z ich winy lub z winy osób ich odwiedzających lub osób za które ponoszą odpowiedzialność.

*Goście przebywający na terenie ośrodka zobowiązani są przestrzegać przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz postanowień niniejszego regulaminu.

ZASADY KORZYSTANIA Z OBIEKTU:

*Goście przebywający na terenie ośrodka zobowiązani są przestrzegać przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz postanowień niniejszego regulaminu.

* Na terenie domków zabrania się palenia tytoniu , świec oraz smażenia ryb.

  1. *Złamanie zakazu palenia papierosów, wyrobów tytoniowych oraz smażenia ryb jest równoznaczne z wyrażeniem przez Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji domku w wysokości 500 zł.

*Zabrania się używania sprzętów zasilanych energią elektryczną bądź gazową nie będących wyposażeniem domków.( typu:grzejniki elektryczne , palniki gazowe itp.)

*Zabrania się wnoszenia do domków materiałów łatwopalnych, wybuchowych i materiałów o nieprzyjemnym zapachu.



*Przed każdorazowym opuszczeniem domku należy sprawdzić czy zakręcone są krany, zamknięte drzwi i okna oraz czy nie zaprószono ognia.

* Przebywanie na terenie ośrodka osób trzecich możliwe jest wyłącznie za zgodą i wiedzą personelu ośrodka do godz 22:00

  1. *Ośrodek nie odpowiada za uszkodzone mienie tj: parkujące samochody, pozostawioną gotówkę oraz przedmioty wartościowe w domkach.
  2. *Na terenie ośrodka każdy domek ma zagwarantowane 1 bezpłatne miejsce parkingowe. Parking nie jest strzeżony.

*Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności, które mogą być spowodowanie przez niezależnych dostawców (np. czasowym brakiem prądu, wody).

*Wyrażamy zgodę na pobyt w domkach małych zwierząt domowych posiadających aktualne szczepienia po wcześniejszym ustaleniu z personelem. Zwierzę na terenie ośrodka musi być pod pełną kontrolą właścicieli oraz nie może zakłócać wypoczynku bądź stwarzać zagrożenia dla innych wczasowiczów. Prosimy o wyprowadzanie zwierząt poza teren ośrdoka.Właściciele ponoszą pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody spowodowane przez swoje pupile.


  1. * Dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia powinny znajdować się na terenie Ośrodka pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.

*Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w *Grillowanie możliwe jest tylko w wyznaczonym do tego celu miejscu z zachowaniem zasad .

*Na terenie Ośrodka każdy domek ma zagwarantowane 1 bezpłatne miejsce parkingowe. Parking nie jest strzeżony.

*Bardzo prosimy, by przed wymeldowaniem uprzątnąć zajmowany domek, a wszelkie nieczystości wynieść do pojemników na śmieci. 

*Gość jest zobowiązany do dbania o utrzymanie wynajętego domku w należytym stanie oraz do natychmiastowego poinformowania o wyrządzonej szkodzie (na osobie i mieniu), za którą Gość, w przypadku wykazania jego winy, ponosi odpowiedzialność materialną. 

*W przypadku nie posprzątania domku przed wyjazdem będzie pobierana opłata w wysokości 150 zł.

*W przypadku jej nie przestrzegania personel ośrodka ma prawo zażądać bezzwłocznego opuszczenia obiektu, bez zwrotu wniesionych opłat za pobyt.

* Zachowanie Gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócić spokojnego pobytu innych Gości. Ośrodek może w trybie natychmiastowym odmówić świadczenia dalszych usług osobie, która narusza tę zasadę.

* Ośrodek zastrzega sobie prawo do żądania i wyegzekwowania opłaty w wysokości 1.000 zł za zakłócanie ciszy nocnej.

* Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie ośrodka, powodowania nieprzyjemnych zapachów, a także innych rzeczy, które mogą przeszkadzać czy szkodzić pozostałym Gościom.

* Klucz do domku Gość otrzymuje w chwili zameldowania na czas ściśle określony datami pobytu. Klucz nie może być przekazywany osobom trzecim.

* W przypadku uszkodzenia lub zgubienia klucza Gość winien niezwłocznie zgłosić ten fakt personelowi. Opłata za wymianę nowego zamka w drzwiach apartamentu wynosi 100 zł.

Mamy nadzieję, że zachowanie powyższych wskazówek wpłynie pozytywnie na Państwa pobyt w naszym ośrodku.



ŻYCZYMY MIŁEGO WYPOCZYNKU :))




Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!