Milena Kwiatkowska
4.4
Dodał: Ponad rok temu
Nie oceniam całości tylko obsługę klienta, przestrzegam tylko. Niestety obsługa daje wiele do życzenia, a w szczególności właścicielka i jej syn. Zostaliśmy z niczym na 1 miesiąc przed ślubem goście weselni nie mieli gdzie spać, gdyż dla Pani Teresy liczy się BIZNES nie człowiek. W styczniu pojechaliśmy do Noclegi Teresy aby zarezerwować cały obiekt na noclegi dla gości weselnych na dwie noce piątek i sobota. Wpłaciliśmy zaliczkę 500 zł. Pani wystawiła nam fakturę, na której nie było napisane że jest to zalicza ani termin noclegu (nie dociekaliśmy licząc na uczciwość właścicieli). W czerwcu wykonaliśmy telefon do Pani w celu umówienia się na rozlokowanie gości weselnych po pokojach. Po czym Pani Teresa oznajmiła nam, że nie poruszyliśmy kwestii godziny wymeldowania, która jest przewidziana w niedziele o 10.00, powoływała się na regulamin. I nie wyraża zgody aby goście weselni pozostali w pokojach do godz. 12.00 Prawda jest taka, że Pani Teresa nie ma strony www i regulaminu. Brak jest informacji na stronie facebook i na 4 innych portalach gdzie pojawiła się oferta Pani Teresy, znalazłam taką informacje w formularzu tylko na jednej stronie. Pani tłumaczyła się tym, ze powinniśmy MY zapytać o taką sprawę i zupełnie nie poczuwała się do winy. Wybraliśmy się na rozmowę osobiście do Pani Teresy. Poczałkowo poprosiliśmy o sprostowanie informacji na fakturze Pani stwierdziła, że mój narzeczony jest służbistą. Na argument dotyczący regulaminu Pani Teresa skomentowała, że regulamin wisi w każdym pokoju, w którym notabene nie nocowaliśmy. Przeliśmy do sedna, ile mamy dopłacić aby goście mogli zostać 2h dłużej. Pani stanowczo mówiła: nie ma takiej możliwości, to nie dopuszczalne. Jedynie jeśli zapłacimy za kolejną dobę. Upewniłam się czy dobrze rozumiem czyli aby goście pozostali na 2h dłużej mam płacić za całe 24 h ( oczywiście nie całe bo meldujemy się o godz. 13 a wymeldowujemy o godz. 10) Pani na to: tak Zaczęłam ja pytać czy nie ma serca w sobie, przecież są to goście weselni, chcą się wyspać. Stawia Pani nas pod ścianą. Po czym zaczął wtrącać się jej syn, który nagle pojawił się w drzwiach. Uprzejmie poinformowałam go, że umowę słowna uzgadniałam w Panią i jej mężem i nie czuje się zobligowana do faktu aby z Panem rozmawiać, tym bardziej jak nie wiem kim Pan jest. Pani na to: ze to jest jej syn i też ma coś do powiedzenia, ze to jest biznes, tu nie ma miejsca na ustępstwa. Nagle mąż Pani Teresy zaproponował zwrot gotówki. Z ulgą zgodziliśmy się. Przestrzegam, aby uzgadniać każdy szczegół i spisać umowę na wynajem pokoji. Pani Teresie życzę rozwagi i serca: Kol. 3, 23 "Cokolwiek czynicie z serca wykonujcie" Polecamy noclegi www.supermrówka.pl gdzie obsłużyli nas z wielkim sercem! A tak na marginesie: doba hotelowa/noclegowa w innych pobliskich miejscach jest do godz. 12.00 jeśli goście chcą pozostać dłużej 2h a pokój nie jest zajęty na następną dobę to nie ma problemu jeśli natomiast jest zajęty dopłaca się 10zł za każda następną godzinę Sami oceńcie uczciwość i prawdomówność. Uważam, ze klienta trzeba poinformować o wszystkim, poza tym można się dogadać, ale jeśli ktoś „stoi okoniem” , mówi się trudno idzie się dalej. Związku z faktem, że ślub jest za miesiąc, nerwy były nie małe, ze zostaliśmy z niczym! Niestety Panią Teresę nie obchodził drugi człowiek tylko „złotówka” czy tez $.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Dziękujemy za opinie :)

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!