Regulamin obiektu
REGULAMIN POBYTU W DOMKACH DREWNIANYCH NAD MORZEM UL. SPORTOWA 7
Drodzy Goście !
W trosce o bezpieczeństwo oraz porządek przedstawiamy Państwu obowiązujący regulamin. Regulamin pobytu w naszych domkach określa obowiązki osób korzystających z wynajętego domku wypoczynkowego.
1. Wynajem domku obejmuje, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami liczbę …. osób.
2. Każda dodatkowa osoba może zostać dokwaterowana, po wyrażeniu zgody przez Wynajmującego oraz za dodatkową opłatą.
3. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z domku bez zgody i wiedzy Wynajmującego, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty. Osoby odwiedzający mogą przebywać na posesji do godziny 22.00 lub dłużej tylko za zgoda właściciela.
4. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy o godzinie 10:00.
5. Należności związane z wynajęciem domku wypoczynkowego należy uiścić w pierwszym dniu pobytu.
6. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu w domku, lub skrócenia czasu pobytu uiszczony zadatek oraz wpłacona opłata za wynajem nie podlega zwrotowi.
7. Nie bierzemy odpowiedzialności za wartościowe przedmioty pozostawione w domku lub uszkodzenia przedmiotów będących własnością Najemców. Za wszystkie osobiste przedmioty znajdujące się w domku odpowiedzialność ponosi wyłącznie Najmujący domek.
8. Gdy używasz grilla pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa oraz o rozpalaniu z dala od drewnianych ścian domku - bezwzględny zakaz używania grilla na tarasie.
9. Wszelkie usterki, zniszczenia prosimy zgłaszać niezwłocznie Wynajmującemu domki.
10. Wychodząc należy sprawdzić, czy urządzenia elektryczne zostały wyłączone, a okna i drzwi zamknięte. W przypadku pozostawieniu otworzonych okien przy dużym deszczu Wynajmujący ma prawo wejść do domku celem zamknięcia by uniknąć zalania.
11. Najemca wynajmując domek odpowiadają materialnie za szkody zaistniałe w czasie swojego pobytu.
12. Najemcy podczas pobytu mogą korzystać z bezpłatnego, niestrzeżonego parkingu (tj. max. 2 samochody na 1 domek). Wynajmujący nie bierze odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia, straty lub kradzieże.
13. W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, oraz zakaz smażenia ryb!!!
14. Rodzice/opiekunowie zobowiązani są do pilnowania dzieci podczas zabawy , za dzieci pełna odpowiedzialność ponoszą ich rodzice/opiekunowie
15. Śmieci i inne odpady należy składować w pojemniku znajdującym się na zewnątrz domku przy bramie wjazdowej na posesje.
16. Przekazanie i odbiór domku wypoczynkowego następuje w obecności Wynajmującego.
17. W przypadku nie przestrzegania regulaminu Wynajmujący może wypowiedzieć umowę najmu ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu poniesionych kosztów przez Najemcę.