Marta
8
Dodał: Ponad rok temu
Miejscówka super, stan pokoju super. Duuuzy minus za brak mozliwosci zaparkowania w pobliżu, mimo tel.zapewnień właściciela, ze będzie można naprzeciwko, na parkingu hotelu Rejs- jak się okazało właściciel ten wypożycza jeszcze miejsca na podwórku Fargo gościom Rejsu za dodatkowe pieniądze😕. Szkoda …

5 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    10/10
  • łazienki:
    8/10
  • obsługa:
    4/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    10/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam jeżeli chodzi o parking nie mogłem Pani obiecywać.zaparkowania samochodu na terenie hotelu , ponieważ nie jestem właścicielem że jest pobierana opłata w hotelu za parking to jest oczywiste ..Jeżeli Pani pytała się o parking darmowy to mogłem polecić na ul. PORTOWEJ odemnie około 6 minut pieszo wzdłuż bulwaru. Taką informację udzielam wszystkim zainteresowanym parkingiem gościom w okresie letnim .Od 15 września strefa płatnego parkowania się kończy . Pozdrawiam fargo-ustka

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!