4.86
Dodał: Ponad rok temu
niestety uważam, ze Pani nie zmienia pościeli a to przegięcie
Wyjazd: w parze

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    6/10
  • wyżywienie:
    4/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Ma Pani rację jest to przegięcie, dlatego taka sytuacja nie miała nigdy miejsca. Dlaczego nie zgłosiła Pani zastrzeżeń na miejscu? Pościel jest zmieniana i prana po każdym pobycie. Pościel pierzemy na miejscu. Przykro mi, że miała Pani inne odczucia. Dla spokoju sumienia przyjrzę się dokładniej pracy Pani sprzątającej. Pozdrawiam

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!