2
Dodał: Ponad rok temu
Bardzo trudny kontakt z właścicielką. Korespondencja prowadzona przez serwis nocowanie. Właścicielka najpierw podaje kwotę 250zł/dobę, po czym przy samej rezerwacji zmienia ją na 280zł/dobę. Przymknąłem na to oko i poprosiłem o rezerwację pytając o możliwy sposób zapłaty. Pani poinformowała pisemnie, że termin zatrzymała, nie odpowiadając na pytanie o sposób zapłaty. Następnie podała ogólną informację że można się z nią kontaktować do godziny 10 i po godzinie 15. W związku z tym, w ciągu dalszym korespondencji przez ww. serwis, w tym samym dniu zadałem pytanie, czy należy przelać jakąś opłatę rezerwacyjną. Odpowiedzi właścicielka ponownie nie udzieliła. Zatem po wcześniejszej pisemnej informacji o zatrzymaniu terminu i braku odpowiedzi na kwestię opłaty rezerwacyjnej spokojnie czekałem do dnia wyjazdu. Następnie tuż przed wyjazdem otrzymałem od właścicielki telefoniczną informację, że moja rezerwacja jest nieaktualna, że są już inni goście, a właścicielka otrzymuje tyle wiadomości, że moją postanowiła kolokwialnie mówiąc "olać". Także z mojego doświadczenia trzeba uważać na potwierdzenia rezerwacji od właścicielki, nawet te w formie pisemnej. Na szczęście ofert jest dużo, udało się potwierdzić nową rezerwację w innym obiekcie.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Turysta zarezerwował pobyt i nie dokonał wpłaty zadatku. Tłumaczył się, że nie odczytał wiadomości dotyczącej warunku zatrzymania rezerwacji jakim jest zadatek. Przypomniało mu się dzień przed rozpoczęciem wczasów, niestety już nie było wolnego terminu.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!