Regulamin obiektu

Regulamin Pensjonatu TRAPER w Kołczewie; ul. Bałtycka 7C

W trosce o bezpieczny i dobry wypoczynek Pani/a, jak i innych Gości bardzo prosi się o przestrzeganie poniższego regulaminu.



1.Doba hotelowa dla gości rozpoczyna się o godz.15.00 a kończy o godzinie 10.00 ostatniego dnia pobytu. Zatrzymanie pokoju po godzinie 10.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy Gość opuści pokój do godziny 18.00, naliczona zostanie opłata za pół doby. W sezonie wysokim czyli lipiec i sierpień pokoje do wynajęcia na okres minimum 5 dni.


2.Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku na konto firmy Traper w ciągu 2 dni w wysokości 20 % kosztów pobytu - dotyczy to osób z portalu nocowanie.pl . Zadatek może być zwrócony maksymalnie na 30 dni przed planowana datą rezerwacji, na pisemny wniosek osoby rezerwującej. W przypadku skrócenia pobytu zapłata nie jest zwracana. Opłata miejscowa jest wliczona w cenę pokoju.


3.Osoby, które nie są Gośćmi nie mogą przebywać w pokoju/ domku/apartamencie i na terenie posesji.


4.Goście przebywający na terenie nieruchomości przy ul. Bałtyckiej 7C w Kołczewie, zobowiązani są do zachowania ciszy w godzinach nocnych tj. 22.00 do 6.00. W godzinach tych należy w szczególności ściszyć odbiorniki radiowo-telewizyjne oraz zaprzestać głośnego zachowania. Zabrania się organizowania głośnych imprez w pokoju/domku/apartamencie.


5.Pensjonat Traper nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia mienia Gości, a w szczególności kosztowności, środków płatniczych, innych przedmiotów mających wartość materialną lub artystyczną oraz za uszkodzenie lub utratę samochodu.


6..Goście nie ma prawa przekazywać pokoju/domku /apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścili opłatę należną za pobyt.


7.Gość Pensjonatu Traper ponosi odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia zniszczenia lub utratę przedmiotów z wyposażenia i urządzeń technicznych pokoju/ domku /apartamentu , powstałych z jego winy. Gość powinien zawiadomić właściciela o wystąpieniu szkody lub niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Prosimy o nie dokonywanie napraw we własnym zakresie. Szkody rozliczamy na miejscu.

8.Goście zobowiązani są przechowywać klucze do pokoju/domku/apartamentu z należytą starannością . W wypadku jego utraty Goście zostaną obciążeni kosztami wymiany wkładek zamka w wysokości pokój 150 , domek/apartament 200 złotych .

9.Wynajmujący nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie prywatnych przedmiotów pozostawionych w lokalu lub częściach wspólnych nieruchomości. W razie utraty lub kradzieży fakt ten należy zgłosić najbliższej jednostce Policji.

10.Nie akceptujemy zwierząt.

11.Troska o środowisko - żółty pojemnik metal i tworzywa sztuczne, zielony szkło ( butelki i słoiki). Butelki plastikowe i puszki metalowe zgniatamy. Odpady biologiczne ( resztki warzyw czy owoców) prosimy do kompostownika. To duży zielony pojemnik w kształcie sześcianu wewnątrz posesji. Szary odpady mieszane. 

12. Na całym terenie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, e-papierosów i marihuany w pokojach/domkach/apartamentach. Dotyczy to także łazienek. .Są czujki czadu i dymu . Alarm może powodować przyjazd straży pożarnej i ochrony, konsekwencje poniosą Goście danego obiektu. Popielniczki znajdują się na zewnątrz budynku w wyznaczonym miejscu.


13. W pokojach nie wolno używać urządzeń zasilanych energią elektryczną nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń ( za wyjątkiem suszarek do włosów, maszynek do golenia, ładowarek do telefonów komórkowych i aparatów fotograficznych, zasilanie laptopów).

14. Wi-fi. Korzystanie z bezprzewodowego internetu ( login: Traper2020 , hasło: salt8824 jest bezpłatne. Nie zapewniamy działania internetu 24h na dobę ani szybkiego łącza.





Opłaty dodatkowe :


  1. Dzieci do lat 6 – 50% ceny osoby dorosłej poza sezonem wysokim. Sezon wysoki pełna opłata.
  2. Dopłata za dostawkę w pokoju wynosi 70 zł za dobę poza sezonem wysokim. Sezon wysoki 90 zł/doba. Maksymalna ilość dodatkowych łóżek w pokoju/domku/apartamencie wynosi 1 ( jedno).
  3. Przy pobytach powyżej 7 dni oferujemy bezpłatną usługę wymiany ręczników i pościeli – raz na 7 dni.



Za pobyt w pensjonacie istnieje zawsze możliwość otrzymania faktury . Wszelkie opłaty wnoszone bezpośrednio/dodatkowo przez Gości są zawsze rejestrowane w kasie fiskalnej z wydaniem paragonu.

Korzystanie z usług Pensjonatu Traper stanowi akceptacje niniejszego regulaminu.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!