Regulamin obiektu
Regulamin pobytu w obiekcie
Piękne Roztocze
Właściciele obiektu „Piękne Roztocze” będą Państwu bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszego Regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
§ 1
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu „Piękne Roztocze”. Gość dokonując rezerwacji w ww. obiekcie potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje regulamin.
- Pokoje wynajmowane są na okres doby hotelowej, która rozpoczyna się o godzinie 15:00
- w dniu wynajęcia i trwa do godziny 11:00 ostatniego dnia pobytu.
- Gość przybywający do obiektu zobowiązany jest do okazania Właścicielowi dokumentu zawierającego dane pozwalające na identyfikację danej osoby.
- Rachunek należy opłacić najpóźniej w dniu przyjazdu.
- Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.
- Właściciel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu, w zależności od dostępności pokoi.
§ 2
- Gość przebywający w obiekcie “Piękne Roztocze” nie może podnajmować lub przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- Osoby trzecie tj. niezakwaterowane w obiekcie muszą opuścić obiekt wraz z rozpoczęciem ciszy nocnej.
- Należy stosować się do zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego odnośnie prawidłowej dezynfekcji rąk.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej, rażąco naruszył regulamin obiektu, wyrządzając szkodę na osobie Gości lub Właścicieli albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub prawidłowe funkcjonowanie obiektu.
§ 3
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich do Właścicieli Obiektu, co umożliwi niezwłoczną reakcję.
- Obiekt ma obowiązek zapewnić swoim Gościom:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy o Gościu
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług
- wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko gdy wyrazi na to zgodę.
§ 4
- Na życzenie Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
- przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w Obiekcie
§ 5
- Obiekt „Piękne Roztocze” nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy, w tym pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartości naukową bądź artystyczną wniesionych przez osoby korzystające z jego usług.
- Gość powinien powiadomić Właścicieli Obiektu o wystąpieniu utraty lub uszkodzenia wniesionej rzeczy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Obiekt „Piękne Roztocze” nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przez osoby trzecie samochodu lub jego utratę lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz jego mienia pozostawionego poza budynkiem obiektu „Piękne Roztocze” bez nadzoru.
- Miejsca parkingowe przed Obiektem są miejscami niestrzeżonymi, a jego Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za pojazdy i pozostawione w nich mienie.
§ 6
- W Obiekcie „Piękne Roztocze” obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 6:00.
- W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący naruszą spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
- Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych – zabrania
- się organizowania imprez w obiekcie.
§ 7
- Gość Obiektu „Piękne Roztocze” ponosi odpowiedzialność za szkody w wyposażeniu,
- z którego korzystał podczas pobytu w obiekcie, a które powstały z jego winy. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak też ich utratę.
- W przypadku powstania szkody podczas pobytu, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.
- Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody.
- W przypadku zgubienia klucza, Gość zobowiązany jest do zapłaty kary w wysokości 100 PLN.