Regulamin obiektu
REGULAMIN
1. Klienci wynajmujący domki zobowiązują się zapoznać z niniejszym regulaminem, przestrzegać jego postanowień,
przestrzegać przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz stosować się do zaleceń administratora/właściciela obiektu.
2. Zadatek lub pełna należność za pobyt regulowana jest z góry przelewem na wskazany rachunek bankowy lub
pobierana najpóźniej w dniu przyjazdu gotówką do rąk administratora/właściciela.
3. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po uzgodnieniu terminu i zaksięgowaniu zadatku lub pełnej należności za
pobyt a dokonanie wymienionych opłat jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
4. Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
5. Podczas zameldowania klient ma obowiązek okazać dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji
ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
6. Goście nie mają prawa przekazywać zwalnianego przez siebie domku innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za
który uiścili należną opłatę.
7. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego obiektu.
8. Ze względów bezpieczeństwa w domku i na jego tarasie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i każdego innego
otwartego ognia.
9. Palenie ogniska i użytkowanie grilla dozwolone jest tylko w wyznaczonym miejscu wskazanym przez administratora
(miejsce ogniskowe) a klienci zobowiązani są do pozostawienia czystości i porządku po zakończonym ognisku
/grillowaniu.
10. Na terenie obiektu obowiązuje „doba hotelowa” od godz. 14:00 w dniu przyjazdu do godz.10:00 w dniu wyjazdu. W
przypadku wolnych terminów, za dodatkową opłatą, istnieje możliwość przedłużenia „doby hotelowej i późniejszego
wymeldowania. Właściciel nie może uwzględnić życzenia dotyczącego przedłużenia najmu lokalu w przypadku braku
wolnych miejsc.
11. Wjazd i parkowanie pojazdów w obrębie obiektu jest dozwolone wyłącznie w miejscach wskazanych przez
administratora. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony, jedynie zamykany w godzinach nocnych. Właściciel terenu nie
ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
12. Klient przywożący ze sobą psa lub inne zwierzę domowe zobowiązany jest zachować wszelkie środki
bezpieczeństwa, ażeby zwierzę nie zagrażało i nie przeszkadzało innym wczasowiczom bądź pracownikom obiektu, w
szczególności zwierzę powinno być prowadzone na smyczy i mieć założony kaganiec. Pełną odpowiedzialność za
szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje ono na terenie
obiektu. Dodatkowo właściciel zobowiązany jest do usunięcia wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
13. Każdorazowo przed przyjazdem pobyt zwierząt musi być zgłoszony i ustalony z administracją obiektu.
14. W czasie pobytu gości, właściciel nie odpowiada za ich rzeczy pozostawione w domku.
15. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna trwająca w godz. 22:00 - 6:00. W godzinach ciszy nocnej prosimy o
zamykanie bramy wjazdowej.
16. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów
wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kluczy czy pilota do bramy wjazdowej) na terenie obiektu
powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu lokalu zostaną oni obciążeni
kosztami naprawy lub odtworzenia. W związku z powyższym przy zakwaterowaniu pobierana jest kaucja w wysokości
500 zł. Kaucja zwracana jest przy wymeldowaniu i zdaniu kluczy. W przypadku stwierdzenia zniszczeń obiektu i/lub
jego ruchomości, koszt naprawy/odtworzenia potrącony zostanie z pobranej kaucji..
17. Plac zabaw pozostaje do wyłącznej dyspozycji gości obiektu, jednak właściciel nie ponosi odpowiedzialności za
bezpieczeństwo i zdrowie korzystających z niego dzieci. Odpowiedzialność tę, ponoszą rodzice bądź opiekunowie
prawni. Dzieci do lat 10 mogą przebywać na placu zabaw tylko pod opieką dorosłych.
18. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
- będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
19. Przedmioty pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres.
W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie
zniszczone.
20. Sprzątanie końcowe wliczone jest w koszt wynajmu, jednak w przypadku rażącego nieładu pozostawionego przez
klientów, z kaucji, pobrana zostanie opłata za dodatkowy serwis w wysokości 75 zł.
21. Skrócenie pobytu przez klienta, podobnie jak niedogodności wynikające z przerwy w dostawie prądu czy wody,
których przyczyny nie leżą po stronie właściciela obiektu, nie mogą być podstawą do reklamacji czy ubiegania się o
zwrot kosztów za wynajem.
22. Właściciel lub osoba przez niego upoważniona ma prawo usunąć gości przed zakończeniem terminu pobytu w
przypadku rażącego naruszenia przez gości zasad współżycia społecznego i bezpieczeństwa, a także gdy goście naruszają
porządek i spokój.
Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właściciela i obowiązuje od dnia 1 września 2018 roku.