FAQ
Najczęściej zadawane pytania

Poniżej zamieszczamy listę najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na interesujące Cię zagadnienie skorzystaj z formularza kontaktowego znajdującego się na dole strony.

W jaki sposób mogę dodać ofertę?

Wystarczy, że będąc na naszej stronie, klikniesz na ikonkę plusa znajdującą się w jej prawym górnym rogu. Gdy najedziesz na nią kursorem myszki, pojawi się komunikat „Dodaj obiekt” - należy w niego kliknąć i wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy.

W jaki sposób przypomnieć hasło do konta?

Aby przypomnieć hasło do konta, należy wejść w okno logowania. Poniżej pola, gdzie wpisuje się swój login i hasło, znajduje się miejsce na wpisanie adresu e-mail, na który przyjdzie nowe hasło. Pamiętaj, aby podać taki sam adres e-mail, jaki został użyty podczas zakładania konta.

Gdzie sprawdzić, do kiedy moja oferta jest ważna?

Ilość dni jakie zostały do końca abonamentu dostępna jest na niebieskiej belce na górze strony po uprzednim zalogowaniu się na niej, a także w panelu w dziale Płatności i Reklama, w zakładce „Abonament za publikację”.

Jak mogę zweryfikować swój obiekt?

Odznaczenie weryfikacji obiektu następuje podczas uprzednio umówionej wizyty naszego przedstawiciela regionalnego. Weryfikacja numeru telefonu odbywa się podczas rozmowy z konsultantem, zaś adresu e-mail poprzez wysłanie przez nas wiadomości z linkiem na podany adres e-mail.

Dlaczego mam przesyłać dokumenty weryfikacyjne? I jakie?

Weryfikacja obiektów, potwierdzająca prawdziwość oferty noclegowej, jest wysoko doceniana przez turystów odwiedzających nasz serwis. Potrzebne dokumenty są różne w zależności od tego czy jest się osobą fizyczną czy reprezentuje się firmę/spółkę. W celu uzgodnienia szczegółów prosimy o telefoniczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta: 509 33 66 67 lub mailowo: bok@nocowanie.pl

Dodałem obiekt do serwisu, ale nie jest widoczny. Dlaczego?

Obiekt nie jest jeszcze widoczny, ponieważ jesteśmy na etapie weryfikacji dokumentów w celu potwierdzenia adresu. Gdy tylko tego dokonamy, obiekt pojawi się w serwisie.

Co muszę zrobić, by dostać baner spersonalizowany?

Konieczne jest opłacenie abonamentu rocznego, a następnie zgłoszenie naszemu konsultantowi chęci posiadania baneru . Do realizacji zamówienia potrzebna jest weryfikacja przez nas atrakcyjności lokalizacji umieszczenia baneru. Jeżeli jest zgoda, wysyłamy mailem prośbę o potrzebne dane do stworzenia projektu.

Jak długi jest czas oczekiwania na wizytówki lub baner?

Po złożeniu pełnego zamówienia na wizytówki czas oczekiwania na gotowy produkt to około miesiąc. Czas oczekiwania na baner wynosi około miesiąc od momentu uzgodnienia i akceptacji projektu do druku. Jeżeli jesteś zainteresowany którąś z usług, zwróć się do naszego konsultanta.

W jakim czasie od wizyty fotografa w moim obiekcie otrzymam zdjęcia z sesji zdjęciowej?

Czas oczekiwania na gotowe zdjęcia od fotografa po przeprowadzonej sesji zdjęciowej trwa do dwóch tygodni. Jeżeli jesteś zainteresowany sesją zdjęciową, porozmawiaj z naszym konsultantem.

Czym jest usługa Wolne Pokoje i czy jest ona dodatkowo płatna?

Wolne Pokoje jest to bezpłatna usługa skierowana do właścicieli obiektów, którzy mogą ogłaszać się, kiedy mają wolne terminy noclegowe w celu zapewnienia obłożenia obiektu. Jest to kolejny sposób na zwiększenie zainteresowania turystów obiektem.

Dodałem ogłoszenie o wolnych pokojach, ale zostało wykasowane. Dlaczego?

Po dodaniu oferty w dziale Wolne Pokoje wysłany zostaje e-mail wraz z linkiem potwierdzającym dodanie ogłoszenia. Jeżeli obiekt nie kliknie w link, to ogłoszenie zostanie skasowane po 24h.

Co to jest usługa Szukam Noclegu?

Jest to dział, w którym turyści poszukujący noclegu piszą swoje zapytania, określają termin i inne preferencje. Jeżeli właściciele obiektu mają do zaproponowania usługi spełniające kryteria, mogą odpowiadać na ogłoszenia turystów, pozyskując przy tym nowych gości.

Czy konto użytkownika (turysty) jest płatne?

Konto użytkownika jest całkowicie bezpłatne.

Czy muszę logować się przez facebooka?

Logowanie się przez facebooka nie jest konieczne.

Jak zarezerwować nocleg z oferty?

Aby zarezerwować nocleg, należy wysłać zapytanie, korzystając z formularza zamieszczonego na stronie obiektu. Możliwa jest także telefoniczna rezerwacja.

Gdzie mogę znaleźć numer telefonu do obiektu?

Numer telefonu znajduje się po prawej stronie pod zdjęciem głównym obiektu. Należy kliknąć na napis „telefon”, a wtedy wyświetli się stosowny boks z numerem telefonu.

Jak sprawdzić, czy dany obiekt ma wolne miejsca?

Najkorzystniej będzie wysłać zapytanie do właściciela obiektu, używając do tego formularza kontaktowego na stronie obiektu lub dzwoniąc. Jeżeli obiekt korzysta z usługi ePensjonat, wolne pokoje wyświetlane są w zakładce Dostępność na stronie obiektu.

Jak mogę sprawdzić, czy obiekt istnieje naprawdę?

Jednym ze sposobów sprawdzenia wiarygodności obiektu jest program Sprawdzony Obiekt. Jego pierwszy stopień weryfikacji to wizyta naszego przedstawiciela regionalnego w danym miejscu. Szukaj obiektów oznaczonych znaczkiem „Sprawdzony Obiekt” - znajdziesz go w wynikach wyszukiwania, gdy klikniesz „więcej” oraz w lewym dolnym rogu zdjęcia głównego na stronie konkretnego obiektu.

Jak mogę ocenić obiekt?

Aby ocenić obiekt, należy wejść na stronę interesującego nas obiektu i kliknąć w zakładkę opinie, a następnie w napis „Dodaj opinię”.

Wysłałem zapytanie i nie dostałem odpowiedzi, dlaczego?

Po wysłaniu zapytania właściciel obiektu otrzymuje od nas powiadomienie o tym. Być może potrzebny będzie ponowny kontakt z właścicielem – telefoniczny bądź poprzez formularz zgłoszeniowy.

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?