Regulamin obiektu

REZERWACJA I OPŁATY - regulamin


• Rezerwacja może być dokonana na piśmie, za pomocą faxu, drogą elektroniczną i telefonicznie.

• Po dokonaniu rezerwacji zamawiający zobowiązany jest do wpłacenia w ciągu 3 dni od daty rezerwacji (decyduje data wpłaty) zadatku w wysokości 30% wartości zarezerwowanej usługi i nie mniej niż za 1 dobę. Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje automatyczne cofniecie rezerwacji. W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko osoby, na która zrobiona jest rezerwacja oraz termin pobytu (od… do…)

• Niestawienie się Gościa w Willi do godziny 6.00 rano dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczne z rezygnacja z pobytu, jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił recepcji (dla rezerwacji zadatkowanych).

• Rezygnacja z pobytu zgłoszona po otrzymaniu zadatku przez Kierownictwo Willi Silene, złożona na piśmie w terminie 28 dni przed data początku pobytu (decyduje data otrzymania rezygnacji przez Usługodawce) w przypadku rezerwacji obejmujących okresy: Bożego Narodzenia, Sylwestra, ferii zimowych, Wielkanocy i wakacji oraz 21 dni w przypadku pozostałych terminów, skutkuje rozwiązaniem umowy, a otrzymany zadatek podlega zwrotowi.

• Złożenie rezygnacji w terminach krótszych niż wymienione oznacza odstąpienie od umowy a otrzymany zadatek nie podlega zwrotowi (podstawa prawna art. 394 Kodeksu Cywilnego)

• Terminy uprawniające do złożenia rezygnacji są terminami zawitymi i nie mogą być skrócone.

• Opłatę za cały okres deklarowanego pobytu, należy uregulować jednorazowo w dniu przyjazdu.

• W wypadku skrócenia okresu pobytu objętego rezerwacją (nie dotyczy pakietów) opłata wynosi 100 % ceny usługi noclegowej za pierwszą dobą i w 50% za pozostałe niewykorzystane dni okresu rezerwacji.

• Pakiety sprzedawane są w ściśle określonych terminach bez możliwości modyfikacji. W przypadku skrócenia pobytu należność nie jest zwracana.

• Zarówno zadatek (w całości) jak również część kwoty za niewykorzystane noclegi może zostać zwrócona, w przypadku sprzedaży zwolnionych miejsc noclegowych po tej samej cenie - sprawy te rozwiązywane są indywidualnie, na wniosek Klienta.

• Potwierdzony podczas rezerwacji nr pokoju może ulec zmianie bez powiadomienia Klienta pod warunkiem zaoferowania tego samego lub wyższego standardu pokoju.


Zastrzegamy prawo do zmiany cen.

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!