Regulamin obiektu

1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu. Zakwaterować można się do godziny 21.00 w dniu przyjazdu (możliwe inne godziny przyjazdu/wyjazdu po wcześniejszym uzgodnieniu).


2. Do klucza do pokoju dołączony jest klucz od głównych drzwi wejściowych, przez co nie ma ograniczenia godziny powrotu do domu - cisza nocna trwa od 23:00 do 07:30, i w tych godzinach prosimy o uszanowanie spokoju innych gości.


3. W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia.


4. Cena za pokój nie obejmuje ubezpieczenia oraz opłaty klimatyczne.


5. Nie akceptujemy zwierząt.


Regulamin rezerwacji

 

1. Rezerwacji pokoju hotelowego Gość może dokonać w następujący sposób:

- ​on-line poprzez silnik rezerwacyjny dostępny na stronie www,


- za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres: info@jedla.pl


- telefonicznie pod numerem: +48 604 907 904,


- osobiście w recepcji hotelowej, tzw. rezerwacja walk-in.

2. Po dokonaniu rezerwacji zamawiający jest zobowiązany do wpłacenia w ciągu 3 dni roboczych od daty rezerwacji przedpłaty w kwocie ustalonej telefonicznie lub mailowo na nr rachunku 38 1160 2202 0000 0000 7683 9543 Millenium Bank

dla przelewów zagranicznych:

IBAN: PL 38 1160 2202 0000 0000 7683 9543

Kod BIC/SWIFT Banku Millennium: BIGBPLPW

3. Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje automatyczne cofnięcie rezerwacji.

4. Opłata rezerwacyjna (zadatek) jest bezzwrotna, chyba że rezygnacja z rezerwacji następuje:

- najpóźniej 30 dni przed planowany rozpoczęciem pobytu w przypadku rezerwacji obejmujących: Święta Bożego Narodzenia, Sylwestra, ferii zimowych i wakacji oraz

- 21 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu w przypadku pozostałych terminów.

Rezygnacja z pobytu musi być złożona na piśmie.

Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.

5. Złożenie rezygnacji w terminach krótszych niż wymienione oznacza odstąpienie od umowy a otrzymany zadatek nie podlega zwrotowi (podstawa prawna art. 394 Kodeksu Cywilnego)

6. Opłatę za cały okres deklarowanego pobytu, należy uregulować jednorazowo w dniu przyjazdu.

7. W pobytach obejmujących Święta Bożego Narodzenia, okres sylwestrowo-noworoczny, ferie zimowe, lipiec oraz sierpień należność za skrócony pobyt nie jest zwracana.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!