Regulamin obiektu


Regulamin

 

Witamy Państwa serdecznie w Apartamentach PÓŁNOC 1 oraz PÓŁNOC 2

i życzymy miłego pobytu. Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.

 

* W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb pod karą 250 zł za odświeżenie apartamentu.

* Doba hotelowa zaczyna się od godz. 15.00 a kończy o godz. 11.00 dnia następnego.

* Zameldowanie powinno nastąpić do godziny 21.00, a wymeldowanie od godziny 8.00

* Zakwaterowanie i wykwaterowanie w godzinach innych niż podane, jest możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu i wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 100 zł, płatnej na miejscu.

* Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 6:00.

* Zameldowania gości dokonuje się w dniu ich przybycia na podstawie dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy).

* Rozliczenie za cały pobyt łącznie z opłatą miejscową (tzw. klimatyczną) następuje po przekazaniu kluczy do apartamentu.

* Od naszych Gości pobieramy kaucję zwrotną tytułem zabezpieczenia apartamentu w wysokości 

300 zł, która zostanie rozliczona na konto po wyjeździe Gości i sprawdzeniu apartamentu.

* Jednorazowa opłata za sprzątanie wynosi 70 zł.

* Prosimy o segregowanie śmieci.

* W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub nieskorzystania całkowicie lub częściowo z usługi, gościowi nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi.

* Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w apartamencie mienie gości.

* Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania apartamentu prosimy zgłaszać na bieżąco właścicielowi.

* Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju zabrudzenia, uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go gości.

* Przekazanie i zdanie apartamentu następuje w obecności właściciela.

 

        Dziękujemy za współpracę i życzymy udanego wypoczynku!

                                                                                                         

           

                                                                                                                    Z poważaniem

                                                                                                M. i Z. Malinowscy

 

 

Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!