2
Dodał: Ponad rok temu
Obsługa na bardzo niskim poziomie. Od września pisaliśmy w sprawie pobytu świątecznego. Przyjęto naszą rezerwacje, lecz napisano - że będę nas informować o tym czy np. z powodu pandemii nie odwołają organizacji. Nie dostawaliśmy wiadomości, więc napisaliśmy i była odpowiedź pozytywna. Aż tydzień przed świętami tj. 18.12 (sic!) odwołano rezerwacje. Zepsuło to nam całe święta. Było to już po przyjęciu zadatku, więc w momencie gdy klient już by nie mógł zrezygnować. Po dłuższej konwersacji obiecano w ramach przeprosin duży rabat na Boże Ciało. Teraz jak napisaliśmy, jednocześnie podkreślając iż może być to mniejszy rabat z uwagi na sytuację ekonomiczną, to odpisano że mamy przesłać dowody na to, że taki rabat dostaliśmy. A wystarczy kliknąć jeden przycisk, bo wszystko pisane było w jednym wątku na nocowanie.pl. Takiej pogardy dla klienta nie spotkaliśmy nigdzie. Czujemy się okropnie potraktowani
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • wyżywienie:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!