Żeromskiego 7/11, 84-150 Hel

Sprawdź ceny


Ostatnie opinie

10 Rewelacyjny
10
Kamila Angowska

Polecamy, wszystko zgodnie z ofertą, wszędzie blisko. Pani właścicielka bardzo miła i pomocna :)

+ więcej
Edy
10
Edy

Nowy obiekt, czysto wszędzie blisko. Polecam

+ więcej

Opis obiektu

Regulamin obiektu

Udogodnienia

Co nas wyróżnia:

  • klimatyzacja
  • obiekt ekologiczny
  • internet

Parking

  • przy obiekcie znajduje się płatny parking (10 zł za dobę) posiadający 3 miejsca parkingowe

W pokojach

  • klimatyzacja
  • telewizor
  • TV, Internet Wi-Fi
  • żelazko
  • szafa / garderoba
  • czajnik elektryczny
  • internet
  • lodówka
  • aneks kuchenny

Wyposażenie w łazienkach

  • ręczniki
  • suszarka do włosów
  • prysznic
  • wanna
  • dostęp do pralki
  • suszarka na ubrania

Obiekt ekologiczny

  • dozowniki do naturalnych mydeł i szamponów

Dezynfekcja w obiekcie

  • ozonowanie pomieszczeń
  • pranie pościeli i ręczników w temperaturze min. 60 stopni

Rekreacja

  • blisko lasu
  • 150 m
  • Apartamenty znajdują się na ostatnim trzecim piętrze, do których można wjechać klimatyzowaną windą.

Udogodnienia dla dzieci

  • gry planszowe/multimedialne

W obiekcie

  • winda
  • ogrzewanie
  • taras

Kuchnia dla gości

  • czajnik elektryczny
  • naczynia i sztućce
  • środki czystości
  • kuchenka
  • lodówka

Ważne informacje

Zameldowanie

od 15:00 do 18:00 (potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu. )

Wymeldowanie

do godziny 11:00

Dostępne rodzaje płatności

gotówka płatność przelewem

Akceptowana waluta

złoty (pln)

Dla palaczy

w obiekcie panuje całkowity zakaz palenia, ale są wyznaczone miejsca wewnątrz budynku

Przedpłata

Obiekt pobiera zaliczki w wysokości 30% kwoty za pobyt. Zaliczkę należy wpłacić w ciągu 1 dnia od dokonania rezerwacji.

Rezygnacja

obiekt pobiera opłaty za rezygnację z rezerwacji (rezygnacja z rezerwacji na trzy miesiące przed terminem powoduje zwrot zaliczki. )

Opłata klimatyczna

w obiekcie oprócz opłaty za nocleg pobierana jest również opłata klimatyczna w wysokości 2zł

Rozmawiamy w językach

angielski angielski
662845814

Często zadawane pytania dotyczące obiektu Apartamenty Złote Kłosy

Jakie rodzaje płatności są w obiekcie?
W obiekcie dostępne są następujące formy płatności: gotówka, płatność przelewem.
Czy obiekt ma parking dla gości?
Tak, Apartamenty Złote Kłosy posiada płatny parking dla gości na 3 miejsca.
Czy w obiekcie jest internet?
Tak, Apartamenty Złote Kłosy udostępnia dla swoich gości internet.
Czy Apartamenty Złote Kłosy posiada w pokojach klimatyzację?
Tak, jednym z udogodnień dla klientów Apartamenty Złote Kłosy jest klimatyzacja.
Jakie udogodnienia dla rodzin z dziećmi są w obiekcie?
Udogodnienia dla rodzin z dziećmi jakie oferuje Apartamenty Złote Kłosy to: gry planszowe/multimedialne.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!