Bardzo dobry!

Na podstawie 57 opinii

8.5

Poszczególne oceny

  • pokoje:
    8.0/10
  • łazienki:
    7.9/10
  • obsługa:
    8.7/10
  • lokalizacja:
    9.2/10
  • jakość do ceny:
    8.6/10
  • zgodność z ofertą:
    8.6/10

Polecane

79%
dla rodzin
68%
dla par
61%
dla osób ze zwierzętami
58%
dla seniorów
37%
dla singli
20%
dla niepełnosprawnych
10%
wycieczkom
6%
na szkolenie, konferencję
  • Joanna
    10
    Joanna
    2021-08-03 00:23:32

    Byliśmy u Pani Ani pierwszy a na pewno nie ostatni raz :)mieliśmy wszystko czego szukaliśmy Cicho,spokojnie,bardzo bliziutko do morza ,zamknięta posesja co dla nas był na + dziecko mogło hasać po ogrodzie bez obawy ze wybiegnie na ulicę,pokoje...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla seniorów

  • 10
    Dominik
    2021-07-22 11:06:50

    Serdecznie polecam. Przesympatyczni właściciele bardzo ładny, czysty i przytulnie urządzony pokój. Świetne miejsce na odpoczynek.Miła obsługa, cicho i spokojnie, miejsce dla osób które chcą odpocząć od zgiełku i hałasu, odległość od plaży około 15...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla niepełnosprawnych
    • dla seniorów

  • 10
    Anna
    2021-07-22 10:24:01

    Super miejsce polecam wszystkim całym❤️ Pokoje i łazienki czyste i przytulne. Podwórko przystosowane zarówno dla parkingu zabawy dzieci jak i posiedzenia przy grillu. Pani Ania i Pan Renek (właściciele)cudowne osoby mili serdeczni dla...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla singli
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla niepełnosprawnych
    • dla seniorów

  • Magda
    8
    Magda
    2021-07-21 15:36:58

    Przyjechałam tutaj pierwszy raz i na pewno nie ostatni 😊Pokoje fajne, czysto, pościel świeża. Duży ogród, gdzie można posiedzieć, odpocząć. Właściciele przesympatyczni,bardzo mili ludzie 😊Także ja polecam wszystkim pobyt u Pani Ani😊😊

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny

  • katarzyna nowinska
    2
    katarzyna nowinska
    2021-07-19 09:26:03

    Musze dodać negatywną opinie. Smród brud. Wszystko czuć wilgocią. Mrówki chodzą wszędzie po stole po łóżkach. W łazienkach cieknie woda. Kuchnia to jakaś porażka. Nie ma to nic wspólnego z kuchnią. Zaniedbany ogród o ile można nazwać to ogrodem....

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny

  • 9.6
    Aleksandra Kozłowska
    2020-08-25 15:30:12

    Pierwszy raz wynajmowaliśmy pokój w AMI. Pokój wynajęliśmy w połowie sierpnia 2020 r. Pokój 3 osobowy, na piętrze z własną łazienką. Łazienka trochę mała ale funkcjonalna. Pokój ładny, czysty i z dostępem do tarasu na którym przygotowane były 3...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla seniorów

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Pani Aleksandro!
    Dziękujemy uprzejmie za wystawioną opinię. Zawsze najważniejsze dla nas było, jest i będzie zadowolenie naszych Gości z pobytu u nas. Cieszymy się, że potrafiliśmy spełnić Państwa oczekiwania na tyle, że ten pobyt i wypoczynek będziecie miło wspominać w przyszłości. Za ewentualne niedociągnięcia z naszej strony ( jeśli były ) szczerze przepraszamy. Liczymy na to, że zechcecie jeszcze Państwo skorzystać z naszych usług .
    Jeszcze raz dziękujemy za miłe słowa i zapraszamy ponownie!
  • 3.4
    Dariusz
    2020-08-19 15:06:50

    Niestety jesteśmy zmuszeni wystawić negatywną opinię. Zastalismy pokój nie posprzątany. Na minus: brudne (dywan, podłogi, ściany), malutka łazienka nie sprzątana, pajęczyny, nie wiadomo gdzie myć naczynia, umywalka mała, a półka nad nią...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Panie Dariuszu!
    Zanim ustosunkuję się merytorycznie do tej opinii, wyrażę wątpliwość, abyście jakoby to „… Państwo byli zmuszeni wystawić negatywną opinię…”. Po zapoznaniu się z Pańską „ opiniotwórczością „ publikowaną w Internecie ( oprócz tej podmiotowej opinii, w różnych miejscach i na tematy różne :
    np. niezbyt ciepła i sztywna pizza i cebularz domowy; a to o ciemnych frytkach na starym oleju i niedosmakowanej rybie ; a to o kupowanych bez sensu żetonach i dużych kolejkach, itd.,itd., itd…), po takiej dostępnej dla wszystkich lekturze twierdzę, iż to Pan zasłania się liczbą mnogą osób piszących opinie. Według mnie, jest to Pańska słabość ( aby nie powiedzieć – obsesja, uzależnienie !), do której celowo włącza Pan swoich najbliższych, aby rozłożyć odpowiedzialność za pisane słowa na członków Rodziny,
    a jednocześnie świadcząca o Pańskim absolutnym braku odwagi cywilnej. Jestem w stanie się założyć, że tak, jak było w naszym przypadku, w żadnym negatywnie opiniowanym przez Pana przypadku nie stać było Pana na osobiste, werbalne przedstawienie swoich żali i rozterek. A szkoda, gdyż taka forma kontaktu na pewno pozwoliłaby uniknąć nieporozumień. No cóż – mężczyzna powinien wiedzieć po co nosi spodnie ( nie tylko biały kapelusik na głowie ) i co w tych spodniach powinien mieć!
    A tak w ogóle, to i zazdroszczę Państwu, i żal mi Państwa. Z Pana opinii można by wywnioskować, że odpoczywaliście w Egipcie ( stąd nasza zazdrość ), gdzie niestety spotkały Was wszystkie plagi egipskie naraz
    ( godne pożałowania ).
    Tak więc wyjaśniamy :
    1. pokój brudny, nie posprzątany, brudne ściany, podłogi, brudna łazienka itd..
    Taka ocena dziwnie nie koresponduje z opiniami innych naszych Gości, którzy zastali swoje pokoje w zakresie czystości w zgoła odmiennym stanie. Wszystkie pomieszczenia są przez nas sprzątane z jednakową starannością i nie widzimy powodów, dla których Państwa pokój miałby być przygotowany inaczej. Jeśli w trakcie zajmowania pokoju nie czuliście się usatysfakcjonowani – wystarczyło nas o tym poinformować, wskazać ewentualne niedostatki itp. Z pewnością natychmiast zostałyby one przez nas usunięte. Państwo przez cały pobytu nie zgłosiliście takiej potrzeby. Jeśli pomimo to Wasze poczucie estetyki ucierpiało – przepraszamy. A tak na marginesie - gdybyśmy zajmowany pokój po Waszym wyjściu zostawili nie sprzątanym to dopiero następni Goście tego pomieszczenia mieliby o czym pisać!!!!

    2. łazienka malutka, mała umywalka, zbyt nisko zawieszona półka nad umywalką itd..
    Wielkość i wyposażenie łazienek w naszych pokojach ( w zdecydowanej większości) są podobne. O ich standardzie mógł się Pan dowiedzieć chociażby ze zdjęć zamieszczonych na naszych stronach i w opisach. Mógł Pan dopytać, zamawiając i wybierając ten akurat pokój zgodnie z naszymi prośbami o kontakt telefoniczny. Wolał Pan (niestety!) korespondować tylko mailowo ( chyba nikt jeszcze nie przesłał do nas tylu maili) i nie dzwonił do nas pomimo próśb. Twierdzę, że telefon służy Panu chyba jedynie do pisania opinii, bo nawet obecnie boi się Pan odebrać telefonu od nas. Cóż, jak już pisałem – mężczyzna, spodnie…..O mycie naczyń też Pan nie pytał. Gdyby naprawdę był to taki kłopot, to gwarantuję Panu , że ułatwilibyśmy Mu życie i sami umyli te naczynia.

    3. mały parking, konieczność zamiany miejsc, zamknięta brama wjazdowa, którą otwierają właściciele….
    Właśnie – gdyby Pan uważnie przeczytał ofertę, gdyby zadzwonił
    (jak pisałem wyżej) , w końcu, gdyby umiał Pan słuchać ze zrozumieniem – to dotarłoby do Pańskiej świadomości, że świadczone przez nas usługi dotyczą wynajmu pokojów. Nikt z naszych Gości nigdy nie był i nie będzie zmuszany przez nas siłą do wjeżdżania samochodem na zamkniętą posesję. Chętnym udostępniamy część posesji dla możliwości bezpłatnego pozostawienia pojazdu. O tym fakcie lojalnie informujemy wszystkich ( Pan też powinien to wiedzieć!), jak również o konieczności ewentualnego zamieniania się miejscami pojazdów. Mógł Pan przecież skorzystać z parkingu płatnego niestrzeżonego, który, jak Pan na pewno widział, jest zaraz za naszym płotem w cenie 20zł/dobę. Mógłby Pan tam wjeżdżać
    i wyjeżdżać dowolną ilość razy, o każdej porze dnia i nocy. Tylko jeden problem – nie mógłby Pan zapłacić za to bonem turystycznym. A to już pewnie był dla Pana problem. Dla nas otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej nie stanowi problemu, oczywiście w ogólnie przyjętych godzinach ( 6.00 – 22.00; nie mamy recepcji ani portierni itp.). Gościom, którzy chcą wrócić np. w nocy dajemy klucz od bramy lub proponujemy pozostawienie pojazdu za płotem posesji i wprowadzenie rano na teren. Wiedział Pan o tym – kilkakrotnie Was informowaliśmy, ale słyszeć, a zrozumieć to dla niektórych ludzi pojęcia nie tożsame.

    4. płaci się za całość z góry, warunki nie godne tej ceny, pokój niby 4 osobowy…
    Znowu muszę Pana odesłać do uważnej lektury opisu naszej oferty. We wszystkich informacjach podajemy sposób i termin opłat za świadczoną przez nas usługę. Nie wiem, gdzie Państwo dotychczas jeździliście, lecz zapewniam , że np. w Jantarze nie znam nikogo, kto nie pobiera opłaty za pobyt bezpośrednio po przybyciu do obiektu. Nie wiem, co Pan miał na myśli pisząc o „…pokoju niby 4-osobowym..” – czyżby to była nieprawda ? I znowu – pokój posiada 4 oddzielne leżanki, powierzchnia bez łazienki ponad 18m2 – to nawet dla norm pandemicznych jest aż nadto. Cena jest także informacją jawną i przez nas już od ładnych paru lat nie zmienianą. No chyba, że ktoś chce przyjechać na kilka dni z rodziną nad morze, zapłacić bonem za pokój 4-osobowy i mieć nadzieję, że jeszcze co najmniej połowa zostanie do wykorzystania. Poradzę Panu – proszę spróbować takiej sztuki w obojętnie jakim hotelu nadmorskim. Później, po takim odpoczynku na pewno będzie Pan miał pomysł na opinię!

    5. telewizja słaba, antena gubi zasięg…
    Jak wyżej – nie zgłaszał Pan problemów w tym zakresie. Owszem, proponujemy tylko naziemną telewizję, a niestety specyfiką terenów Mierzei Wiślanej są okresowe trudności z dostępem do Internetu, do sieci komórkowych, a także do DVB-T. Za niezamierzone trudności - przepraszamy. A swoją drogą, jechać ok.600km nad morze w celu oglądania telewizji ??? Co kto lubi.

    6. stare zapadnięte materace, zapadnięte i skrzypiące…
    Przepraszamy – sukcesywnie dokonujemy wymiany leżanek. Na pewno gdyby Pan przyszedł i wskazał nam, które konkretnie łóżko nie pozwoliło Państwu odpocząć było by nam łatwiej je wymienić, posiadając taką wiedzę.

    7. ciężko otwierający się zamek….
    Przepraszamy – dziwne jest tylko to, że ten sam zamek przez ostatnie 16 lat zamykało tak wielu Gości, korzystających z tego pokoju i nikt nam nie zwrócił na to uwagi. I dziwno i smieszno…
    Jeszcze raz przepraszamy.

    8. ogród i plac zabaw zaniedbany…
    Chyba trochę Pan się „ zakręcił” ( przepraszam za wyrażenie!) , ale jak pogodzić Pańskie pretensje o zaniedbany ogród z jednej strony,
    z służalczym i natarczywym proszeniem o podarowanie Państwu odnóżki jednej z roślin z tego ogrodu w trakcie pożegnania? A może to ja „nie ogarniam „? Tak poza tym, to nie wiem, czy ma Pan świadomość, że przyczynił się do dewastacji tego ogrodu, rozjeżdżając trzy doniczki z kwiatami w trakcie manewrów samochodowych ( pewnie Pan nie wie, bo nawet nie wysiadał z pojazdu. A może znowu mężczyzna, spodnie….?). Czy coś jest ładne, zadbane ( ogród ) jest kwestią gustu, a o gustach się nie dyskutuje. Na pewno utrudnione, a wręcz czasami niemożliwe jest wykonywanie prac ogrodniczych w środku sezonu turystycznego z różnorakich przyczyn. Mamy nadzieję, że otrzymana od nas roślina przyjmie się, urośnie tak, aby mogła Państwu przypominać pobyt w Jantarze.
    I jeszcze jedno w sprawie otaczającej nas natury, która sprawiała Wam kłopoty – przeprowadziliśmy poważną rozmowę z pająkami – obiecały, że już nigdy nie będą próbowały wykręcać Panu rąk, wciągać za obraz, ani żadnych innych niecnych praktyk!!!
    Na koniec prośba do wszystkich czytających naszą odpowiedź :
    nam naprawdę zależy na jak najlepszym samopoczuciu i zadowoleniu naszych Gości. Służymy wszystkim Państwu jak najlepiej potrafimy przez całą dobę. Natomiast jeśli macie Państwo jakieś uwagi, coś Wam się nie podoba, chcielibyście coś zmienić czy poprawić itd… - zamiast pisać krzywdzące, często nieprawdziwe opinie - INFORMUJCIE NAS O TYM W TRAKCIE POBYTU!!! WARTO ROZMAWIAĆ!!!
    Żegnamy Państwa!
  • 9
    Iwona Nidecka

    Byliśmy gośćmi pokoi AMI po raz pierwszy, choć do urokliwego Jantara, przyjeżdżamy z małymi przerwami od 25 lat. Bardzo tu odpoczęliśmy. Wspaniała lokalizacja, działkowy, domowy klimat. Oferta zamieszczona w internecie - jasna i czytelna,...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Szanowni Państwo!
    Gorąco dziękujemy za pozytywne słowa. Bardzo cieszy nas fakt, iż mogliście Państwo u nas odpocząć i zrelaksować się chociaż przez ten krótki okres pobytu ( nawet przy tej nie najlepszej pogodzie!). Jest nam bardzo miło,że udało nam się zapewnić Wam tą odrobinę intymności i stworzyć odskocznię od trudów dnia codziennego. Proszę uwierzyć,że dla nas - Wasze, Gości zadowolenie z naszych usług - jest istotnym stymulatorem przyszłego działania i przynosi wiele satysfakcji.
    Jeszcze raz dziękujemy za wspólnie spędzony czas, życzymy całej Rodzinie zdrówka i pomyślności i zapraszamy ponownie!
  • Michał
    10
    Michał

    Polecamy wypoczynek w tym miejscu rodzinom z dziećmi. Pokój duży, bardzo czysty, dobrze wyposażony m.in we własną pokojową lodówkę. Spory wyposażony taras przy pokoju. Zielone podwórko z zabawkami dla dzieci. Właściciele bardzo mili, zapewnili...

    + więcej
    Wyjazd: rodzinny
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla seniorów

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Panie Michale!
    Dziękujemy za pochlebną opinię. Jest ona dla nas tym bardziej cenna, że pozwala nam uwierzyć w to , iż nawet tak dobrze zorganizowanym Gościom jak Państwo, potrafiliśmy pomóc dla zwiększenia Waszego zadowolenia z nadmorskiego wypoczynku. Życzymy dużo radości i uśmiechów całej Rodzinie, a zwłaszcza Maluszkom.
    Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy ponownie!
  • 8
    Jan

    Mili i uprzejmi gospodarze. Pokoje schludne i czyste. To był nasz piąty wyjazd do pani Ani i następny też tutaj planujemy. Zachęcamy do wypoczynku w tym miejscu, bo naprawdę warto. Pozdrawiamy serdecznie.

    + więcej
    Polecam:
    • dla par
    • dla rodzin
    • dla osób ze zwierzętami
    • dla seniorów

    Odpowiedź właściciela obiektu:
    Drodzy Państwo!
    Dziękujemy za pochlebną opinię. Wasza wizyta , jak zawsze jest dla nas dużą przyjemnością i radością. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliście odpocząć z naszą pomocą i już oczekujemy Was ponownie z niecierpliwością. Jeszcze raz dziękujemy i pozdrawiamy gorąco!!!

Biuro Obsługi Klienta

Infolinia:

801 000 781

poniedziałek - piątek, 8:00 - 18:00

Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!

Aplikacja dla właścicieli obiektów

Dowiedz się więcej