Regulamin obiektu
REGULAMIN
Pokoi Gościnnych „ AMI „
1. Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 w dniu przyjazdu do godz. 09:00 w dniu wyjazdu. Za nieopuszczenie przez Gościa pokoju w ustalonym czasie naliczane będą dodatkowe opłaty tak, jak za nowo rozpoczętą dobę hotelową.
2. Do korzystania z pokoi gościnnych uprawnione są osoby zameldowane. Przy meldunku należy okazać dokument tożsamości –dowód osobisty lub paszport. Czynności zameldowania należy dokonać niezwłocznie po przyjeździe u właściciela obiektu.
3. Należność za pobyt w pokoju oraz opłata miejscowa (klimatyczna ) pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonymi w zamówieniu warunkami. W przypadku wcześniejszej rezygnacji, właściciel nie zwraca opłaty za czas niewykorzystanego pobytu.
4. Goście zobowiązani są do poszanowania i właściwego z przeznaczeniem użytkowania powierzonych pomieszczeń, sprzętu i wyposażenia. W wypadku ich dewastacji, zniszczenia lub uszkodzenia wynikającego z niewłaściwego użytkowania przez Gości lub odwiedzających ich osoby, wynajmujący pokój ponoszą odpowiedzialność materialną odpowiednio do powstałej szkody i ustaleń z właścicielem.
5. Nie należy przenosić wyposażenia pokoi lub zmieniać jego ustawienia bez powiadomienia i zgody właściciela obiektu. W razie dokonania zmian należy przed wyjazdem przywrócić stan pierwotny pokoju.
6. Osoby niezameldowane ( odwiedzające ) mogą przebywać na terenie obiektu w godzinach 8.00-22.00 wyłącznie za zgodą właściciela.
7. Goście przebywający na terenie obiektu wraz z małoletnimi dziećmi zobowiązani są do sprawowania właściwej opieki i nadzoru nad nimi, a także do naprawienia ewentualnej szkody wyrządzonej przez te dzieci na zasadach i warunkach ustalonych z właścicielem oraz w myśl przepisów art.427k.c.
8. Goście, którzy za zgodą właściciela przebywają w obiekcie wraz ze zwierzętami domowymi zobowiązani są do ciągłego nadzoru nad nimi, niepozostawiania ich bez opieki, zapewnienia środków bezpieczeństwa ( szczepienia ochronne, smycz, kaganiec, itp.) , a także wyprowadzania poza obiekt w celu załatwiania ich potrzeb fizjologicznych. Jednocześnie ponoszą odpowiedzialność za ewentualne szkody i zabrudzenia spowodowane przez ich zwierzęta w pokoju i na terenie obiektu zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
9. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach oraz parametry instalacji elektrycznej obiektu, Gościom nie wolno bez zgody właściciela używać jakichkolwiek urządzeń (grzałki, żelazka, grzejniki, klimatyzatory itp.,) i aparatów zasilanych energią elektryczną nie stanowiących wyposażenia pokoju ( obiektu ). Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. Ewentualne użycie niedozwolonych urządzeń elektrycznych możliwe jest jedynie za zgodą właściciela i ustaloną odpłatnością.
10. Z uwagi na komfort i bezpieczeństwo naszych Gości we wszystkich pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
11. Wszystkie osoby korzystające z pobytu na terenie obiektu winny zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych Gości.
12. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, ani za znajdujące się w nim mienie. Parking obiektu jest bezpłatny i niestrzeżony, a miejsce ustawienia pojazdów wskazuje właściciel obiektu.
13. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli nie zostaną one oddane do depozytu.
14. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w obiekcie przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji właściciel przechowa przedmioty przez trzy miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
Regulamin obowiązuje od dnia 1 lipca 2017 r.
ŻYCZYMY PAŃSTWU MIŁEGO POBYTU I UDANEGO ODPOCZYNKU