Regulamin obiektu

1. Ogólne

Dokonanie opłaty za pobyt w dniu przyjazdu jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Zakwaterowanie następuje od godz. 14:00 w dniu przyjazdu, wykwaterowanie do godz. 10:00 w dniu wyjazdu.


2. Opłaty

  • Należność za pobyt pomniejszona o wpłacony zadatek pobierana jest w dniu przyjazdu.
  • W przypadku wcześniejszego wyjazdu, niż w zarezerwowanym przez Państwa terminie, z przyczyn niezależnych od nas, pobrana za pobyt należność nie podlega zwrotowi.


3. Pokoje gościnne

  • Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania gospodarza o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w obiekcie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych podczas pobytu. W przypadku wyrządzenia szkód w tym obiekcie Klient zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce właściciela.
  • W pokojach obowiązuje zakaz przemieszczania mebli.
  • W przypadku zgubienia kluczy do pokoi goście zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości 150 zł.
  • Zgodnie z ustawą Ministerstwa Środowiska o odpadach z dnia 14 grudnia 2012, prosimy o segregowanie śmieci.
  • Klienci zobowiązani są do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00.


4. Palenie papierosów oraz wprowadzanie zwierząt:

  • Ze względu na komfort Państwa i naszych obecnych oraz przyszłych Gości w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Palenie jest dozwolone na balkonach i na zewnątrz budynku.
  • Prosimy również o nie wprowadzanie zwierząt na teren domu i posesji.


5. Prawa i obowiązki Pensjonatu HORN

  • Pensjonat HORN nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości oraz rzeczy wartościowe bądź pieniądze, pozostawione przez Gości w pokoju.
  • Pensjonat HORN świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem (kwatera prywatna).
  • Pensjonat HORN ma obowiązek zapewnić profesjonalną i uprzejmą obsługę, warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu, zachowania tajemnicy informacji o gościach oraz sprawność urządzeń technicznych.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!