3.4
Dodał: Ponad rok temu
Jestem bardzo niezadowolona z warunków przy temp 33 stopnie w pokoju nie było nawet wiatraka co uniemożliwiało spędzenie nawet chwili w pokoju nie mówiąc o duchocie w nocy gdzie będąc z dzieckiem małemu było nie dobrze, pierwszego dnia prosząc o zasłony usłyszałam ze taka pogoda to tak samo jakbym w zimie w górach prosiła o grzanie a odp by była ze minusowe temp i grzania nie ma taka pora roku, czajnik do pokoju dostałam uszkodzony, brudny i słabo działający, 3 dnia idąc znowu po zasłony i dopłacić resztę kwoty usłyszałam ze nas pan nie widuje jakby mu zależało by napisał smsa ze zostawia powiedzmy i są do odbioru, co więcej poprosiłam o wiatrak który dostałam z łaska, natomiast rano dostałam smsa od właściciela pana A...o treści”Witam, po wczorajszej rozmowie doszedłem do wniosku , że najlepiej będzie jednak , jak poszukają Państwo sobie lepszych warunków noclegowych, choćby z klimatyzacją a ja zwrócę pieniądze za nocleg - wolę by stał pusty , bo w tym roku jeszcze nie miałem niezadowolonych klientów i chciałbym by tak zostało. Niestety na pogodę nie mam wpływu z czego wynika temperatura w pokoju . Z kobietą w ciąży i dzieckiem mąż powinien rozważniej zaplanować taki wyjazd i warunki , wiec daje Państwu możliwość zmiany kwatery . Pozdrawiam A....” jest 21 wiek i jak ktoś prowadzi ośrodek wypoczynkowy q lecie powinien być dostosowany do pory roku, po tym wyprowadziliśmy się i pan znał drogę żeby oddać pieniądze w przeciwieństwie do sytuacji z zasłonami, uważam ze pan A... nie powinien dyskutować tylko zrobić żeby goście byli zadowoleni bo to wczasowicze dają zarobić . Szczerze odradzam ośrodek Royal najgorsze miejsce i podejście właściciela który umiał się upomnieć o dopłatę a potrafił wygonić rodzine, ale tak to jest prawda boli. To jest szczyt beszczelnosc tak traktować ludzi i nic nie zrobić żeby goście byli zadowoleni jednak opinia zostanie i niezadowolenie.
Wyjazd: rodzinny

2 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla seniorów

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • wyżywienie:
    4/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Przykro mi bardzo , że trafili Państwo do mojego Ośrodka w czasie panujących ogromnych upałów ( były tylko przez 3 dni ) .
Niestety obiekt ten jak 99 % innych przy tym standardzie nie posiada klimatyzacji w pokojach , jedynie rolety na oknach - przy kosztach 40 zł za łóżko . W obiekcie było i jest ponad 70 osób , nie słyszałem żadnych innych skarg , wręcz odwrotnie . Nie piszą Państwo , że dostali czysty ładny pokój z łazienką i balkonem w dobrej cenie ( przepraszam za zakurzony czajnik ) oraz nie korzystaliście z naszego pysznego jedzenia - nie wiem więc jak można był to ocenić . Więc szanujmy się wzajemnie . Bywa, że klient jest arogancki, nieracjonalnie wymagający, opryskliwy i wyznający zasadę „klient nasz pan… i władca”. Innymi słowy – jego zachowanie dalekie jest od powszechnie przyjętych standardów uprzejmości i ludzkiej życzliwości. Brakuje mu zwyczajnej empatii, widzi wyłącznie czubek własnego nosa, nie rozumiejąc, że sprzedawca również może mieć gorszy dzień. Kończąc, skutkowało to PROPOZYCJĄ , nie nakazem zmiany kwatery .

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!