Regulamin obiektu

Postanowienia ogólne

1.Regulamin określa warunki rezerwacji oraz najmu pokoju bądź apartamentu. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem i akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. W momencie dokonania wpłaty zadatku, co jest potwierdzeniem wcześniejszej rezerwacji, umowa najmu zostaje zawarta. Stronami umowy są właściciele oraz Gość wynajmujący pokój bądź apartament. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu „Matik”.

  1. Z regulaminem można się zapoznać na naszej stronie internetowej www.matik-karwia.pl oraz podczas pobytu – na tablicy informacyjnej.

Rezerwacja i płatności

1.Rezerwacji można dokonać telefonicznie , e-mailem, lub poprzez system rezerwacji na wybranych stronach internetowych.

2.Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku wysokości około 30 % kwoty całego pobytu. Wpłaty należy dokonać w terminie podanym przy rezerwacji nie dłuższym niż 7 dni. Wyznaczony termin jest wiążący ,brak wpłaty powoduje anulowanie wcześniejszej rezerwacji.

  1. W przypadku rezygnacji Gościa z zarezerwowanego pobytu zadatek nie podlega zwrotowi zgodnie z Art.394 KC.
  2. Pozostała opłata za pobyt i opłata klimatyczna ustalona przez Urząd Gminy Władysławowo pobierana jest w dniu przyjazdu gotówką lub przelewem.

5.Gość ma obowiązek uregulować całą należność za zarezerwowany pobyt, nawet jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu np : z powodów osobistych Gościa, warunków pogodowych, problemów transportowych lub innych, pobyt ulegnie skróceniu, opóźnieniu lub zmniejszy się ilość osób dla których dokonano rezerwacji itp.W przypadku skrócenia pobytu niewykorzystana kwota nie podlega zwrotowi.

6.Jeśli Gość nie pojawi się w dniu na który dokonał rezerwacji, ani w dniu następnym do godziny 10-tej rano i nie poinformuje Właściciela o późniejszym przyjeździe ,właściciel ma prawo wynająć ponownie lokal innym Gościom.

7.Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego pokoju/apartamentu na inny w przypadku niemożliwych do przewidzenia okoliczności.

Zameldowanie i wymeldowanie

1.Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15-tej w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10 – tej w dniu wyjazdu. W przypadkach szczególnych otrzymanie kluczy do wynajętego pokoju lub apartamentu może się opóźnić, o czym Właściciel obiektu poinformuje Gościa.

2.Zameldowanie odbywa się od godziny 15.00 do godziny 22.00 . Późniejszy przyjazd jest możliwy tylko po uzgodnieniu z właścicielem .

3.Goście zobowiązani są dokonać meldunku okazując aktualny dokument tożsamości ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania dokumentu ze zdjęciem właściciel ma prawo odmowy przyjęcia Gościa. Obowiązek ten jest niezbędny w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim Gościom oraz możliwości poinformowania służb lub osób bliskich w razie konieczności.

4.Wymeldowanie odbywa się od godziny 7.00 rano do godziny 10.00 rano lub według indywidualnych ustaleń. Przebywanie po godzinie 10.00 rano w wynajmowanym lokalu lub pozostawianie tam swoich rzeczy może skutkować naliczeniem opłaty za dodatkową dobę zgodnie z cennikiem.

5.Właściciel może odmówić przyjęcia Gościa, którego zachowanie w momencie przyjazdu, meldunku lub podczas wcześniejszych pobytów znacząco naruszyło obowiązujący regulamin.

6.Gość powinien zdać wynajmowany lokal w stanie niepogorszonym, a wszelkie usterki i zniszczenia jest zobowiązany natychmiast zgłosić właścicielowi.

Pobyt i bezpieczeństwo

1.W lokalu może mieszkać tylko ilość osób podana przy rezerwacji. Gość nie może przekazywać lokalu osobom trzecim, bez zgody właściciela, nawet jeśli jeszcze nie skończył się okres opłaconego pobytu.

2.Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać na terenie obiektu w godzinach 8.00 do 22.00 jedynie w odwiedzinach u Gości, a nie w sposób ciągły. Pobyt osób odwiedzających po godzinie 22.00 jest zabroniony, a na terenie posesji tylko za zgodą właściciela.

3.Zachowanie Gości i osób odwiedzających nie powinno zakłócać wypoczynku innych osób.

4.Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00 rano.

5.Dla Gości istnieje możliwość korzystania z bezpłatnego WI-FI, do którego hasło znajduje się w pokoju/apartamencie, na tablicy informacyjnej lub u właściciela. Hasła nie należy udostępniać osobom postronnym.

6.Zakazuje się puszczania głośniej muzyki również z samochodu i z użyciem głośników ,gdyż zakłóca to spokój i wypoczynek innych Gości.

7.Do dyspozycji Gości udostępniony jest bezpłatny parking na terenie posesji. Jest ograniczona ilość miejsc i nie ma możliwości rezerwacji miejsca parkingowego. Parking działa na zasadzie parkowania jeden za drugim. Parkować bezpłatnie można również przed posesją, na ulicy.Właściciel obiektu Matik nie odpowiada za auta oraz rzeczy pozostawione w nich. Parking jest niestrzeżony.

8.Zabronione jest mycie pojazdów na posesji.

9.Do dyspozycji Gości udostępnione jest miejsce do wypoczynku na świeżym powietrzu, gdzie można rozpalić grilla. Osoba rozpalająca grilla jest odpowiedzialna za jego nadzór oraz bezpieczne wygaszenie.

10.Właściciel oddaje do użytku Gości plac zabaw dla dzieci, jednak nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie korzystających z niego osób. Całkowitą odpowiedzialność za dzieci ponoszą ich opiekunowie prawni. Zasady korzystania z placu zabaw określa osobny regulamin, znajdujący się na terenie placu zabaw.

11.Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody i zniszczenia urządzeń i rzeczy będących na wyposażeniu pokoju/apartamentu, który wynajmuje oraz należących do obiektu Matik , dostępnych dla wszystkich Gości. Szkody powstałe z winy Gościa, winy osób odwiedzających i przebywających z nim.

12.Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za wartościowe rzeczy pozostawione w pokoju/apartamencie lub w otwartych częściach obiektu Matik , ani na terenie posesji.

13.Za każdym razem kiedy Gość opuszcza lokal, ze względów bezpieczeństwa powinien wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne, zakręcić wodę, wyłączyć światło oraz pozamykać okna dachowe itp.

14.Gość jest zobowiązany do zamykania na klucz drzwi w momencie , gdy opuszcza wynajmowany pokój/apartament oraz do ochrony klucza przed osobami postronnymi.

15.Na terenie obiektu obowiązuje zakaz używania grzałek elektrycznych, czajników elektrycznych, żelazek i innych urządzeń grzewczych nie będących na wyposażeniu lokalu/obiektu. Nie dotyczy to laptopów, ładowarek i suszarek do włosów .Zabronione jest także używanie otwartego ognia i palenie ognisk.

16.W budynkach należących do obiektu Matik obowiązuje zakaz palenia, szczególnie w pokojach/apartamentach, łazienkach oraz częściach wspólnych. Istnieje możliwość palenia w wyznaczonym do tego miejscu na otwartej przestrzeni, (oprócz placu zabaw), tam gdzie znajdują się zewnętrzne popielnice. Zakaz palenia dotyczy również papierosów elektrycznych.

17.Osoby naruszające w sposób znaczny zasady niniejszego regulaminu, zakłócające spokój i porządek, będą zobowiązane do natychmiastowego opuszczenia obiektu bez możliwości zwrotu kosztów ,ani jakiegokolwiek odszkodowania.

18.Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rezerwacji, potwierdzeniu jej oraz meldunku ,zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (z dnia 10.05.2018 z późniejszymi zmianami) przez właścicieli Pokoi i Apartamentów Matik, ul. Hoża 2 ,Karwia 84-105

19.Przedmioty pozostawione przez Gości po wyjeździe zostaną odesłane na koszt Gościa ,jeśli wyrazi taką zgodę. W innym przypadku rzeczy zostaną wyrzucone.

20.Nie przyjmujemy żadnych zwierząt w terminie od połowy czerwca do końca sierpnia. Od września do czerwca przyjmujemy zwierzęta tylko po uzgodnieniu z właścicielem obiektu Matik. Jeśli Gość nie zgłosi , a przyjedzie ze zwierzęciem, właściciel obiektu może odmówić przyjęcia Gościa lub obarczyć go dodatkową opłatą.

Szanowni Państwo ,mamy nadzieję, że przy pomocy niniejszego regulaminu uda nam się zapewnić Państwu wspaniały i bezpieczny pobyt w naszym obiekcie. Zarówno właściciele jak i personel dołoży wszelkich starań aby był udany.

Wszelkie uwagi i zastrzeżenia proszę zgłaszać do właścicieli:

Iwona Felkner tel. 600-06-48-62

 



Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!