Regulamin obiektu
1. Obiekt świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania.
2. Apartamenty wynajmowane są na doby, a doba rozpoczyna się o godz. 15.00 a kończy się o godz. 10.00 dnia następnego.
3. Po przyjeździe do obiektu należy okazać ważny dokument tożsamości celem dokonania formalności związanych z meldunkiem.
4. Do korzystania z usług na terenie Ośrodka upoważnia dokonana wcześniej rezerwacja z wniesioną na jej potwierdzenie zaliczką, zgodnie z ustalonymi warunkami rezerwacji wraz uregulowaniem reszty całej brakującej opłaty w dniu przyjazdu w wielkości zadeklarowanego terminu podczas wstępnej rezerwacji, oraz z wniesionymi opłatami dodatkowymi przy dokonywaniu meldunku.
5. Do ceny pobytu wynikającego z cennika należy uiścić opłaty dodatkowe wynikające z naliczenia podczas meldunku, które nie były wcześniej naliczane min. opłaty końcowej za sprzątanie, opłaty za psa.
6. Wykonanie usługi polega na przekazaniu czystego i wysprzątanego domku lub pokoju gotowego do użytkowania poprzez przekazanie jednego kompletu kluczy oraz informacji o wyposażeniu wraz ze stanem technicznym pomieszczeń w apartamencie.
7. Oddanie apartamentu przez klienta w dniu wyjazdu następuje poprzez zgłoszenie tego faktu personelowi obiektu, który w obecności użytkownika sprawdzi stan techniczny i wyposażenie wszystkich pomieszczeń i przekaże informacje do administracji obiektu celem odbioru kluczy.
8. Wynajmujący nie może udostępnić apartamentu innym osobom niezameldowanym w apartamencie, nawet jeśli nie upłynął termin za który uiścił należną opłatę.
9. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd, rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych. Każda niezrealizowana rezerwacja (brak pojawienia klienta w ośrodku w dniu rezerwacji maksymalnie do następnego dnia do godziny 16.00) upoważnia Ośrodek jednostronnie do zerwania umowy z możliwością żądania zwrotu wszelkich poniesionych kosztów z tego tytułu.
10. Nieuzgodnione z recepcją pozostanie na terenie Ośrodka po godz. 10.00 (ostatniego dnia pobytu) jest niemożliwe bez zgody administratora obiektu.
11. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania apartamentu należy zgłaszać na bieżąco personelowi obiektu.
12. Uwagi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu nie będą rozpatrzone.
13. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania goście obiektu ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
14. Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanych pomieszczeń lub przekazanego mienia obiektu, a powstałe z winy korzystających z obiektu rozliczane są na miejscu, tj. podczas pobytu , naprawę uszkodzenia lub zakup zniszczonej lub zagubionej rzeczy.
15. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach lub pokojach przedmioty wartościowe i środki pieniężne, dlatego należy zachować należytą staranność związaną z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku lub pokoju.
16. Na terenie obiektu należy zachować ciszę nocną w godzinach od 22.00 do 7.00 rano, z wyjątkiem organizowanych przez sam obiekt imprez wcześniej zapowiedzianych i ogłoszonych.
17. Osoby zakłócające spokój, porządek lub korzystające z powierzonego mienia w sposób niezgodny z regulaminem w obiektu mogą być z niego usunięte bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu poniesionych wcześniej opłat i wszelkich odszkodowań.
18. W obiekcie zabronione jest:
· zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody personelu obiektu (lub w trakcie ciszy nocnej),
· takie zachowanie gości i osób korzystających z usług obiektu, które rażąco może zakłócać spokojny pobyt innym gościom.
19. Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
· będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
· które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
20. Osoby niebędące klientami obiektu nie mogą przebywać na jego terenie, ale dopuszcza się możliwość odwiedzin gości obiektu. Jednakże w takim przypadku klient obiektu całkowicie odpowiada za wszelkie nieprawidłowości bądź sprawy wynikłe z powodu tych odwiedzin.
21. Zezwolenie na pobyt psów w ośrodku możliwe jest jedynie po zgłoszeniu tego faktu i otrzymaniu zgody podczas rezerwacji oraz ostatecznie podczas przyjazdu i weryfikacji danego zgłoszenia przez personel obiektu
z dokonaną wcześniej rezerwacją za dodatkową dopłatą w kwocie 30 zł . Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień psa, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt na spacery poza teren obiektu. Właściciele zwierząt ponoszą za nie pełną odpowiedzialność odszkodowawczą oraz materialną.
22. Wjazd i parkowanie dozwolone jest wyłącznie za zgodą personelu obiektu w miejscu wyznaczonym do tego celu i wskazanym przez personel. Parking jest niestrzeżony i obiekt nie odpowiada za pojazdy zaparkowane na jego terenie oraz nie odpowiada za jakiekolwiek szkody spowodowane przez osoby trzecie lub siły wyższe np.(wiatr, burza, woda, ogień, prąd itp.). Parking jest bezpłatny wyłącznie dla klientów obiektu podczas ich pobytu. Do jednego apartamentu przypisane jest jedno miejsce parkingowe, a właściciel kolejnego samochodu przypadającego na jeden apartament(jeżeli jest taka możliwość) winien uiścić dopłatę w wysokości 15 zł/doba.
23. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w Ośrodku dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych, które biorą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny jako ich opiekunowie bądź rodzice, a także za wszelkie następstwa tych czynów i zaistniałe sytuacje na terenie całego obiektu .
24. Pobyt dzieci na placu zabaw i boisku dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych, które biorą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny jako ich opiekunowie bądź rodzice, a także za wszelkie następstwa tych czynów i zaistniałe sytuacje na terenie placu zabaw i zobowiązują się przestrzegać wszelkich zasad i regulaminu korzystania z placu zabaw i istniejących tam przyrządów .
25. Istnieje możliwość zakwaterowania dodatkowej osoby powyżej ilości określonej w cenniku, ale tylko po zgłoszeniu tego faktu podczas rezerwacji lub po przybyciu na miejsce personelowi obiektu, jednakże rezerwujący ponosi opłatę w wysokości 50 zł na dobę, od zgłoszonej dodatkowej osoby, natomiast obiekt nie zapewnia dodatkowego miejsca sypialnego, a dzieci zawsze wliczone są do całkowitego obłożenia apartamentu bez względu na wiek.
26. Ośrodek nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu czy wody, bądź braku sygnału TV lub Wi-Fi itp.
27. W przypadku opuszczenia obiektu pojazdem po godz. 22.00 i przed 7.00 należy zgłosić ten fakt personelowi.
28. W przypadku rezygnacji z usługi w trakcie jej realizacji obiekt nie dokonuje zwrotu jakichkolwiek opłat za poniesione świadczenia.
29. Zabrania się korzystania w apartamentach z własnych urządzeń elektrycznych, butli gazowych, grilli elektrycznych itp. lub jakichkolwiek urządzeń dodatkowych (poza istniejącymi)bez zgody personelu. W przypadku niezastosowania się do powyższego mają zastosowanie przepisy pkt. 13, 14, 17.
30. Zabrania się rozpalania grilla poza miejscami wyznaczonymi oraz używania środków pirotechnicznych, lampionów szczęścia, petard itp., W przypadku niezastosowania się do powyższego zakazu mogą mieć zastosowanie przepisy z pkt. 13, 14, 17.
31. Wszelkie odpady z domków należy umieszczać jedynie w kontenerach znajdujących się w wyznaczonych miejscach na terenie obiektu.
32. W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. W przypadku złamania tego zakazu do rachunku dopisana zostanie opłata 200zł na likwidacje zapachu tytoniu.
33. Regulamin Ośrodka podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie:
– w drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach rezerwacyjnych.
34. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez kierownictwo i personel obiektu i obowiązuje od dnia 1.05.2019 r.
Goście korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu.