Regulamin obiektu

Serdecznie witamy

w Pensjonacie *** Akacja



Dziękujemy za wybór naszego pensjonatu jako miejsca Państwa pobytu i wypoczynku.

Zapewniamy, że z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby pobyt w Pensjonacie *** Akacja spełnił Państwa oczekiwania.


Do Państwa rąk oddajemy niniejszy Informator, który ma pełnić rolę przewodnika po naszym obiekcie i świadczonych przez nas usługach.

W wypadku pytań lub wątpliwości nasz personel jest do Państwa dyspozycji.





Szanowni Rodzice, prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na dzieci przebywające w pensjonacie. Prosimy, aby nie przebywały same na terenie ogrodu, parkingu i jadalni .





Życzymy miłego i udanego pobytu

Dyrekcja i Pracownicy Pensjonatu *** Akacja





INFORMACJE OGÓLNE

Dla Państwa bezpieczeństwa i wygody prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:

Pensjonat *** Akacja świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.

Recepcja Pensjonatu

Pracownicy Recepcji służą Państwu pomocą. Udzielą oni wszelkich informacji na temat

Pensjonatu *** Akacja, atrakcji turystycznych oraz wydarzeń kulturalnych i imprez.

Doba hotelowa

Doba hotelowa rozpoczyna się pierwszego dnia pobytu o godzinie 14:00, kończy o godzinie 11:00 ostatniego dnia pobytu. Pensjonat może przedłużyć dobę w miarę dostępności pokoi.

Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 22:00 dnia

poprzedzającego termin najmu pokoju. Rozliczenie usług hotelowych następuje w recepcji

w godzinach 08.00 - 20.00.

Pensjonat *** Akacja może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Pensjonatu *** Akacja lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników Pensjonatu *** Akacja albo innych osób przebywających w pensjonacie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie pensjonatu .

Odwiedzający

Prosimy o przyjmowanie Gości spoza Pensjonatu *** Akacja w godzinach od 10:00 do godz. 22:00.

Gość nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.

Zakaz palenia

W pensjonacie obowiązuje całkowity zakaz palenia. W razie naruszenia zakazu zostaną Państwo obciążeni kosztami odświeżenia pokoju w wysokości 1000zł.

Strefy wyznaczone dla palących znajdują się na zewnątrz budynku.

Przebywanie zwierząt

Pensjonat *** Akacja przewiduje możliwości przebywania zwierząt w pokojach hotelowych.

Cisza nocna

Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godz. od 22:00 do 7:00.

Dzieci w Pensjonacie

Serdecznie witamy w Pensjonacie *** Akacja wszystkie dzieci. Krzesełko do karmienia znajduje się w jadalni .

Budzenie

Informujemy Państwa o możliwości budzenia.

Usługi

Przesyłanie faxów, kopiowanie, wysyłanie listów, zamówienia taksówki - prosimy o kontakt

z Recepcją.

Parking

Znajdujące się na terenie Pensjonatu *** Akacja parkingi samochodowe są parkingami niestrzeżonymi – zamykany płatny, otwarty bezpłatny. Pensjonat *** Akacja nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu czy też innego pojazdu należącego do Gościa pensjonatu .

Przed pensjonatem znajduje się zatoczka – bezpłatna strefa parkowania .

Płatność

Pensjonat przyjmuje wpłaty gotówkowe w PLN oraz wpłaty kartą płatniczą lub kredytową oraz bony turystyczne jak również przelewy na konto firmowe ( dotyczy płatności zadatków oraz opłaty za pobyt )

Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za pobyt gotówką lub kartą ( nie dotyczy płatności online opłaconych z góry np. w system booking.com ) w dowolnym momencie pobytu licząc od chwili zameldowania do momentu wymeldowania.

Odroczenie terminu płatności możliwe jest jedynie dla firm i instytucji po wcześniejszym podpisaniu umowy.


Dodatkowe doposażenie pokoju

Zapotrzebowanie na dodatkowe ręczniki, poduszki, kołdry prosimy zgłosić Recepcji .

Depozyt

W każdym pokoju znajduje się sejf hotelowy.

Klucz do sejfu dostępny jest w recepcji .

Depozyt dokumentów, kosztowności , broni i amunicji - prosimy o kontakt z Recepcją .




Przechowanie bagażu

Pensjonat *** Akacja służy pomocą przy wcześniejszym przyjeździe lub późniejszym wyjeździe - przechowanie bagażu jest możliwe bezpłatnie - max czas przechowania bagażu to 12 godzin .

W przypadku pytań lub chęci skorzystania z usługi prosimy o kontakt z Recepcją

Pomoc medyczna

Prosimy o kontakt z Recepcją.


Bankiety, przyjęcia

Służymy pomocą w zorganizowaniu bankietu bądź prywatnego przyjęcia. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją lub drogą mailową akacja@akacja.eu


Kwiaty

W naszym pensjonacie możecie Państwo zamówić również kwiaty. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją .

Parasol

W Recepcji można nieodpłatnie pożyczyć parasolkę.

Internet

Każdy pokój wyposażony jest w bezprzewodowe łącze internetowe - WiFi - dostępny jest również nieodpłatnie na terenie całego pensjonatu - aktualne hasło dostępne w Recepcji.

Pranie, prasowanie

Pensjonat *** Akacja prowadzi usług pralnicze - dodatkowo płatne. Mogą Państwo także nieodpłatnie skorzystać z deski do prasowania oraz żelazka.

Przedmioty pozostawione w hotelu

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Pensjonat *** Akacja przechowuje pozostawione przedmioty przez okres 1 miesiąca.

Odpowiedzialność materialna

Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia

lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pensjonatu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób. Gość powinien zgłosić szkodę Recepcji niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

Klucz do pokoju oraz brelok RFID do wejścia

Koszt zniszczenia lub zgubienia klucza wynosi 60 zł , koszt breloka RFID to 30 zł

Śniadanie

Zapraszamy na śniadanie od godz. 8:00 do godz. 10:00.

Wcześniejsze śniadanie ? Suchy prowiant ? Prosimy o kontakt z recepcją.




TELEFON - Recepcja

+ 48 74 866 27 12


TELEFONY ALARMOWE

112


STRAŻ POŻARNA 998

POGOTOWIE RATUNKOWE 999

POLICJA 997

POŁĄCZENIA ALARMOWE Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO 112


INSTRUKCJA BEZPIECZEŃSTWA PRZECIWPOŻAROWEGO.

Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno

używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną powyżej 300 W, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.

Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

1. W przypadku pożaru, zadymienia prosimy bezzwłocznie poinformować o tym Recepcję.

2. Prosimy o podanie numer pokoju, w którym się Państwo znajdują i przekazanie informacji o zagrożeniu jakie ma miejsce.

3. Prosimy o zachowanie spokoju, nie wpadanie w panikę i postępowanie zgodnie z instrukcjami wydawanymi przez pracowników pensjonatu oraz Straży Pożarnej.

4. Jeśli źródło ognia jest niewielkie (np. niedopałek papierosa) prosimy ugasić je samodzielnie, pod warunkiem, że nie narażą Państwo na szkodę własnego zdrowia i zdrowia osób znajdujących się w pobliżu. O zdarzeniu prosimy poinformować Zarządcę obiektu bądź Recepcję.

5. Jeżeli pożar powstanie w pokoju, w którym się Państwo znajdują, należy natychmiast

opuść pokój dokładnie zamykając za sobą drzwi. W ten sposób unikniemy rozproszenia

ognia na pozostałe części budynku.

6. Prosimy o przejście wskazaną drogą ewakuacyjną.

7. Informację telefoniczną od recepcji prosimy przyjąć bez przeciągania i wypytywania o

zbędne szczegóły. To znacznie wydłuża czas informowania o zagrożeniu pozostałych Gości pensjonatu . Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcjami przekazywanymi przez Pracowników pensjonatu.

8. W miarę możliwości prosimy o udzielenie pomocy poszkodowanym osobom.



Życzymy udanego pobytu.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!