Krystyna
5.2
Dodał: Ponad rok temu
Okolica spokojna ,cicha i urokliwa.Mimo to,nie polecam tego obiektu!!!Owszem mogło być pięknie,ale nie było!W opisie obiektu niestety są duże przekłamania,jak choćby wyposażenie kuchni-garnki,które wołały o pomstę do nieba- przypalone,czarne,patelnia podobnie,etc....szkoda słów!!!!Konsekwencją tego,był zakup kompletu garnków,patelni oraz miski do sałatek-dodatkowe koszty,które poniosłam. Pokazałam to właścicielowi -skomentował to w następujący sposób,że goście ,którzy tu przyjeżdżają chodzą żywić się do restauracji-czy Państwa zdaniem to właściwa postawa???Podobnie było z czystością-dywan poplamiony,brudny,szafki kuchenne wewnątrz i ich zawartość skromna,zbierana również. Pokazałam to właścicielowi-powiedział,że jest zadowolony z pani ,która tu sprząta. Pozostawiam to bez komentarza.Myślę,że kiedyś na początku mogło być całkiem przyjemnie-tylko Pan Mirek musi zrozumieć,że naczynia się z czasem zużywają i trzeba zainwestować w nowe,albo usunąć z opisu" pełne wyposażenie aneksu kuchennego" etc...

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    4/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Opinia nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością.
W słowa można „ubrać wszystko, ale liczą się fakty:
1. Kobieta wystawiająca opinię podaje, że mieszka w Poznaniu faktycznie w
m. Koziegłowy
2. Kobieta bardzo konfliktowa i szukająca „dziury w całym”
3. Jestem przekonany, że nie jestem pierwszym właścicielem, który zostaje potraktowany tak niesprawiedliwą opinią
4. Zastrzeżenia były do jednego emaliowanego garnka, który na drugi dzień, dla „świętego spokoju” wymieniłem na nowy
5. W wyposażeniu kuchni były 2 patelnie pokryte czarnym teflonem /jedna nowa zakupiona przed kilkoma dniami, druga ze śladami używania/
6. Porównując pozostałe opinie mojego obiektu rodzi się pytanie „czy wszyscy pozostali mylili się wystawiając opinie, czy też opinia tej kobiety jest nieobiektywna?, żeby nie napisać złośliwa, np. ocena innych turystów łazienki w skali 1-5 wynosi ponad 4,9, w ocenie tej kobiety 2 itd.
Rozumiem, że jest to ocena subiektywna, ale musi ona uwzględniać obiektywizm i realizm.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!