Wizerunek miejsca które odwiedzamy buduje właściciel oraz jego podejście do klienta. Nawet jeśli jest piękne miejsce ale podejście do klienta obojętne i bez życzliwości nigdy nie będziemy się dobrze tam czuli.
Niestety pani która jest właścicielką jest bardzo nie miła dbając tylko o swój interes nie stawiając swoich klientów na pierwszym planie.
Takie myślenie jest krótkotrwałe i powoduje że drugi raz tam nie wrócimy a na pewno nie polecimy znajomym.
Zarezerwowałem pokój w dniu wczorajszym u Pani mówiąc że przyjeżdżam służbowo i że płatność przejmie firma Air club która zajmuje się służbowymi płatnościami.
Niestety dziś firma kontaktująca się z Panią usłyszała że pani już sprzedała pokój. Pozwoliłem sobie zadzwonić do właścicielki i usłyszałem że Pani nie może czekać i dlatego sprzedała. To bardzo przykre że żyjąc w dobie telefonów komórkowych człowiek doświadcza takiej jakości obsługi. Na szczęście wiem że nic nie dzieje się bez przypadku, lepiej wcześniej to wiedzieć niż doświadczyć podczas podróży.
Wyjazd: w pojedynkę
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
pokoje:2/10
-
łazienki:2/10
-
obsługa:2/10
-
wyżywienie:2/10
-
lokalizacja:2/10
-
jakość do ceny:2/10
-
zgodność z ofertą:2/10