Harry
2
Dodał: Ponad rok temu
Wizerunek miejsca które odwiedzamy buduje właściciel oraz jego podejście do klienta. Nawet jeśli jest piękne miejsce ale podejście do klienta obojętne i bez życzliwości nigdy nie będziemy się dobrze tam czuli. Niestety pani która jest właścicielką jest bardzo nie miła dbając tylko o swój interes nie stawiając swoich klientów na pierwszym planie. Takie myślenie jest krótkotrwałe i powoduje że drugi raz tam nie wrócimy a na pewno nie polecimy znajomym. Zarezerwowałem pokój w dniu wczorajszym u Pani mówiąc że przyjeżdżam służbowo i że płatność przejmie firma Air club która zajmuje się służbowymi płatnościami. Niestety dziś firma kontaktująca się z Panią usłyszała że pani już sprzedała pokój. Pozwoliłem sobie zadzwonić do właścicielki i usłyszałem że Pani nie może czekać i dlatego sprzedała. To bardzo przykre że żyjąc w dobie telefonów komórkowych człowiek doświadcza takiej jakości obsługi. Na szczęście wiem że nic nie dzieje się bez przypadku, lepiej wcześniej to wiedzieć niż doświadczyć podczas podróży.
Wyjazd: w pojedynkę

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • wyżywienie:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!