5.2
Dodał: Ponad rok temu
Spędzaliśmy Swieta w pensjonacie. Mąż spał na trzeszczącej, starej dostawce. Łazienka z ubikacją tragiczna,ok 1,5 m.kw. Kolacja wigilijna spóźniona o cała godzinę. Ludzie czekali głodni i ścisnieci.Obsługa była niewystarcająca do takiej ilości ludzi. Na jedzenie czekało się bardzo długo.Samego jedzenia również było za mało. POtraw miało być 12 a było 8. Smak jedzenia pozostawia wiele do życzenia, nie wiem czy wynika to z braku umiejętności gotowania czy oszczędności.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla osób ze zwierzętami

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    8/10
  • wyżywienie:
    4/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam,
bardzo dziękujemy za pozostawienie opinii,
Co do opóźnienia planowo Wigilia była planowana na godzinę 16, rozpoczęła się o 16:20, ok godz 16:40 po kolędowaniu goście zaczęli dzielić się opłatkiem, a między czasie kuchnia zaczęła wydawać posiłki. Zapewniam, że ilość obsługi była wystarczająca, a pozostało kwestią zarządzenia zasobami ludzkimi przez kucharza, od którego uzależnione jest wydawanie posiłków.Tak jak w odpowiedzi poniżej chcieliśmy aby ten okres Świąteczno-Noworoczny był przygotowany profesjonalnie to zatrudniliśmy kucharza...
Na 28 lat staży w branży nie zdarzyły się nam opóźnienia, czy takie "przeboje". jak wszyscy wiedzą są rzeczy na których można oszczędzać, ale w naszym przekonaniu nie może to być WYŻYWIENIE,czy obsługa, które do tej pory było naszą wizytówką, i mam nadzieję że w dalszym ciągu będzie.Nie mniej dziękujemy za pozostawienie opinii, będziemy się starać aby podobne sytuację nigdy nie miały miejsca .
Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Wojciech Łukaszczyk- gospodarz

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!