4.8
Dodał: Ponad rok temu
No tak... właśnie wróciłem z pobytu świątecznego "U Góralki". Spodziewałem się czegoś innego, jestem rozczarowany. Na minus pokój w którym było mega gorąco, brak podstawowego wyposażenia tj.: czajnik, szklanki, ręczniki (SZOK!). Dla małych dzieci brak jakiegokolwiek wyposażenia, musieliśmy przywieść ze sobą krzesełko i łóżeczko turystyczne. Jeśli chodzi o dalsze in minus to beznadziejna organizacja i komunikacja z właścicielami, prośba o "skręcenie" kaloryferów poskutkowała dopiero po trzech prośbach. I na koniec sama WIGILIA: zaplanowana na godz. 16, rozpoczęła się o 17. Duży ścisk (ponad 40 osób) i bardzo długi czas na oczekiwanie. Duży plus na obsługi w kuchni i samego kucharza... Chociaż było ich mało dawali radę. Kucharz na pewno jednak się zmieni bo szuka nowej pracy. Ogólnie jestem pobyt oceniam na 2/10 i nie polecam :(

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla rodzin

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    4/10
  • wyżywienie:
    8/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam,
hm, szczerze nie wiem jak zacząć, bo zawsze uważałem, że opinia powinna oddawać stan "faktyczny" i pomimo różnic w zdaniach, jednym odpowiada innym nie, jednym się podoba innym nie- no cóż kwestia gustu, wymagań czy oczekiwań, ale opinia powinna obejmować całokształt pobytu. Ja rozumiem, że jeśli ktoś jest nie zadowolony to skupi się na samych niegatywach szkalując obiekt. Tyle tytułem wstępu. przykro nam, że czuje się Pan rozczarowany jednak przy rezerwacji CO WAŻNE, nalegano aby pokój był ciepły ze względu na maluszka, pytano o takie właśnie wyposażenie jak krzesełko do karmienia i łóżeczko turystyczne, powiedzieliśmy otwarcie, że takich rzeczy obiekt nie posiada. Rozumiem, że skoro brak jakiegokolwiek wyposażenia to spali Państwo na podłodze?. Prowadzimy obiekty noclegowe ( kwatery prywatne), a NIE HOTEL, ktoś kto szuka standardów gwiazdkowych powinien się tam udać. Co do kubeczków, ręczników, talerzyków- jakimś dziwnym trafem po Państwa wyjeździe w pokoju były ręczniki, talerzyki, czajnik kubeczki sztućce. Skoro komentuje Pan brak tych przedmiotów w pokoju, a mimo to Pan takowe w pokoju ma, to coś jest nie halo! Nie wiem co komu jest potrzebne dlatego podejrzewam, że zaznaczył Pan przy przyjeździe co jest potrzebne i wszystko dostarczyliśmy. Poza tym w ofercie nigdzie nie było uwzględnione, że takie wyposażenie w pokojach się znajduje. Komunikacja z właścicielem, no cóż 3 prośby 3 reakcje z naszej strony ! 2 z nich dotyczyły ograniczenia dostaw ciepła do grzejników co za każdym razem uczyniliśmy, 3 dotyczyła zamknięcia grzejników co też niezwłocznie uczyniliśmy. Ja rozumiem niezadowolenie, ale choć czytałem wiele razy Pana opinię na nasz temat, nigdzie nie mogę znaleźć informacjo o tym. iż kuchnia na Państwa prośbę !! przygotowywała zupy 2 godziny wcześniej, nie jest żaden problem, ale uważam, że taka wzmianka winna być zawarta, początkowo zupki miały być dla dzieci, ale koniec końców 2 godziny przed planowanym wydawaniem posiłków Państwo otrzymywali zupę taka jest straszna komunikacja z właścicielem, który stara się jak może na każde skinienie kości i prośby być do dyspozycji i służyć innym. Wigilia rozpoczęła się o 16:20 występem bajarza a po nim nastąpiło wydawanie posiłków, a więc skoro miała rozpocząć się o 16 wynika mi 20 min opóźnienia. No tak na sam koniec Postać kucharza i szukania pracy. Jeśli ktoś jest odpowiedzialny za kuchnię a co za tym idzie punktualne wydawanie posiłków, a nie potrafi dopilnować swoich obowiązków, musi liczyć się z konsekwencjami, bo jako gospodarz w kuchni nie mam za wiele do powiedzenia. Obowiązki i pracę rozdziela kucharz. Tyle w temacie
Praca jaką wykonujemy w święta nie znaczy, że jesteśmy niewolnikami, każdy dał z siebie wszystko, my jako gospodarze spaliśmy po 4-5 godzin aby wszytko było jak należy jednak uśmiechem nie da się zastąpić wykonywania pracy.
Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku
Pozdrawiam
Wojciech Łukaszczyk

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!