6.6
Dodał: Ponad rok temu
Ośrodek bardzo ładny, świetnie zlokalizowany, doskonały dla rodzin z małymi dziećmi. Jedynym mankamentem była obsługa. Podczas płatności trzeba zwrócić szczególną uwagę na konto bankowe, gdyż na stronie www jest PLN i walutowe. Wpłacając na walutowe, które jest bardziej widoczne zostałem poproszony o dopłatę różnic kursowych. Mam także uwagę odnośnie zwierząt. Ośrodek jest przyjazny zwierzętom jednak wymaga ich ciągłego trzymania na smyczy.
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    8/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Panie Konradzie,

Przede wszystkim bardzo dziękujemy za wybór i pozytywną ocenę naszego ośrodka. Pozwalając sobie na odniesienie się do Pana uwag dotyczących obsługi po krótce przedstawimy nasz punkt widzenia. Pana piesek, skąd inąd bardzo sympatyczny biegając wolno po terenie ośrodka robił przy tym sporo hałasu. NIe jest to wyłącznie nasza ocena bo ta ma tu najmniejsze znaczenie a opinia skierowana do nas ze strony pozostałych naszych gości. Proszę zrozumieć, że nie chodzi tu o nasz stosunek do zwierząt bo wszystkie je kochamy ale o komfort wypoczynku pozostałych goszczących u nas turystów. Usłyszeliśmy skargi od naszych gości na intensywne i uciążliwe szczekanie w związku z czym wielokrotnie prosiliśmy Pana by na terenie ośrodka nie puszczał Pan pieska wolno. Z przykrością stwierdzamy, że prośby te zostały zignorowane. Na potwierdzenie tych słów można przeczytać opinię naszej Klientki na innym portalu noclegowym, która odnosi się bezpośrednio do tej sytuacji. Musimy liczyć się z opiniami i skargami naszych gości a także faktem, że w naszym ośrodku zawsze jest duża gromadka dzieci - także tych najmłodszych. Godząc się czasem wyjątkowo na Państwa pobyt w towarzystwie ukochanych pupili musimy Was prosić o zwrócenie szczególnej uwagi na ich zachowanie.
Odnośnie poruszonego Przez Pana problemu płatności za pobyt to pozwolimy sobie nie zgodzić się tym, że widniejący na naszej stronie rachunek złotówkowy jest jakkolwiek nieczytelny, nieprawidłowo opisany czy mniej widoczny od tego dedykowanego dla wpłat w walucie Euro. Na potwierdzenie warto dodać, że było to pierwsze na przestrzeni całej naszej działalności tego typu zdarzenie. Każdy może to ocenić odwiedzając naszą stronę: www.kolorowedomki.pl / zakładka: kontakt. W związku z zaistniałą sytuacją został Pan poproszony o wyrównanie różnicy związanej z niekorzystnym dla nas kursem walutowym, prowizją bankową..etc. Warto też nadmienić, że do tej prośby się Pan nie odniósł i nie uiścił rzeczonej różnicy. Rozumiemy, że błędy się zdarzają i są rzeczą ludzką jednak nie uważamy by jakakolwiek wina leżała tu po naszej stronie.
Mamy nadzieję, że mimo tych drobnych niedomówień (które mamy nadzieję choć w części udało się nam w tej odpowiedzi wyjaśnić) i uwag będzie Pan dobrze wspominał pobyt w naszym ośrodku i odwiedzi nas ponownie do czego serdecznie zachęcamy :).

Pozdrawiamy,
Zespół KOLOROWE DOMKI

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!