Opinia o pobycie w Soleo ® Family Resort (maj 2025)
W maju 2025 roku przyjechaliśmy do Soleo® Family Resort, aby zorganizować relaksujące rodzinne wakacje nad morzem. Ośrodek został wybrany na podstawie publicznie przedstawionych informacji, gwarantujących komfortowe warunki, wypoczynek dla całej rodziny i wysoki poziom usług.
W rzeczywistości deklarowane standardy nie zostały spełnione.
1. Naruszenie warunków ciszy i spokoju
Od momentu przyjazdu i w ciągu następnych dni na terenie kompleksu prowadzono szeroko zakrojone prace budowlane.
Pracom towarzyszyło użycie ciężkiego sprzętu, w tym koparek, płyt wibracyjnych i cięcia płytek.
Hałas zaczynał się o 8:30 i trwał do 22:00, a w dniu przyjazdu do 23:00.
Kurz i gruz budowlany rozprzestrzeniły się na tereny rekreacyjne.
Ani na oficjalnej stronie internetowej, ani w momencie rezerwacji nie wskazano, że na terenie trwają prace budowlane, które naruszają normy sanitarno-higieniczne i akustyczne.
2. Brak reakcji ze strony administracji
Na zgłoszenia dotyczące prac budowlanych pracownicy recepcji odpowiedzieli zwrotem: "skarga została przyjęta, kierownik skontaktuje się z Tobą".
Jednak przez cały okres pobytu (cztery dni) nie nastąpiło żadne połączenie.
Nie było informacji zwrotnych, a także prób rozwiązania problemu.
3. Ograniczony dostęp do danych kontaktowych
Brak oficjalnych zasobów:
Bezpośredni numer telefonu firmy zarządzającej;
E-mail do kontaktu w sprawie jakości usług.
Zapobiega to skutecznemu dialogowi i radzeniu sobie z sytuacjami konfliktowymi.
4. Niskie koszty utrzymania
Środki higieniczne (papier toaletowy, ręczniki) są wydawane w minimalnej ilości i nie są uzupełniane bez osobnego wniosku.
Personel baru nie zawsze jest trzeźwy, popełnia błędy w zamówieniach, nie zna numeru stolika.
Infrastruktura jest przeciążona: z 3 jacuzzi (po 4 osoby każda), jedna nie działała (była zimna), pozostałe dwie były stale zajęte. Oczekiwanie jest długie i niezorganizowane.
5. Niezgodność z deklarowanym poziomem
W porównaniu z innymi ośrodkami (np. Chochołowskie Termy), które oferują dziesiątki basenów i terenów rekreacyjnych dla wszystkich kategorii gości, Soleo® Family Resort oferuje bardzo ograniczoną infrastrukturę, która nie radzi sobie z rzeczywistym obciążeniem.
---
Zawarcie
Na podstawie powyższych faktów uważam, że:
podane warunki nie były zgodne z podanymi przy rezerwacji;
doszło do wprowadzenia w błąd konsumenta co do jakości i charakteru świadczonej usługi;
działania i zaniechania administracji naruszają prawa klienta określone w ustawie o ochronie konsumentów.
Zalecenie: nie polecam tego ośrodka na rodzinne wakacje.
Planuję złożyć odpowiedni wniosek do organów nadzoru i inspekcji turystycznej.
Wyjazd: rodzinny
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
pokoje:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Witam,
Jest nam przykro, iż komfort pobytu w naszym Resorcie nie do końca spełnił Pana oczekiwania.
Prace drogowe, które Państwo wskazują - prowadzone przy naszym resorcie to prace odbywające się na drodze Gminnej, publicznej, przez zewnętrzną firmę, na którą nie mieliśmy wpływu bo nie byliśmy ich zleceniodawcą. O rozpoczęciu tych prac dowiedzieliśmy się tuż przed ich rozpoczęciem, wiec niestety nie mieliśmy możliwości o wcześniejszym powiadomieniu Gości czy uprzedzeniu z dużym wyprzedzeniem o planowanych pracach. W związku z faktem, iż była to zewnętrzna firma porozumienie z nią i prośby o zakończenie prac było bardzo trudne. Z informacji przekazanych przez ekipę budowlaną niestety mieli opóźnienia w realizacji kontaktu i bojąc się dużych kar pracowali ponad standardowe godziny. Oczywiście rozumiemy sytuację i ubolewamy, że miała ona miejsce, ale chcemy jednocześnie zapewnić, iż była to jednorazowa sytuacja, a PRACE ZOSTAŁY JUŻ ZAKOŃCZONE.
Jak widać z opinii wielu Gości bardzo sobie chwali pobyt w naszym resorcie, jego organizację i zakres usług, mnogość atrakcji dla dzieci, a także atmosferę i zapewniamy, że te powstałe niedogodności związane z hałasem były jednorazowe.
Jeśli chodzi o kwestię reakcji managera resortu – była podjęta próba rozmowy z Państwem, ale odmówili Państwo rozmowy z nim, twierdząc że nie rozumieją po polsku i nie będą Państwo również rozmawiać po angielsku (co nie jest do końca zgodne z prawdą bo recepcjonistki były Przez Państwa słownie atakowane w języku polskim). Managerka resortu również była dla Państwa dostępna w resorcie i niestety nie pojawili się Państwo na umówione spotkanie z nią. Mimo, iż prace budowlane były prowadzone nie na nasze zlecenie – w ramach rekompensaty za te niedogodności zostało Państwu podarowany voucher do wykorzystania w naszej restauracji oraz nie płacili Państwo opłaty za zużycie prądu.
Dane kontaktowe do recepcji otrzymali Państwo na materiałach drukowanych przekazywanych w recepcji przy zameldowaniu, a dodatkowo są dostępne w informatorze, natomiast dane firmy dostępne są na naszej stronie internetowej, więc nie są nigdzie ukrywane, a dostępne dla Gości przebywających w resorcie w każdej chwili. Strona i informator są również przetłumaczone na język angielski, niemiecki i czeski.
Środki czystości i higieny są zapewnione w domkach adekwatnie do ilości osób zgłoszonych w rezerwacji, natomiast Resort SOLEO z domkami to nie hotel z pokojami, nie prowadzimy codziennego serwisu sprzątającego, a jedynie końcowy. W przypadku wykorzystania przygotowanych środków należy po prostu poprosić o nie w recepcji. Nie limitujemy ich.
Basen i 3 wanny jacuzzi są – w naszej ocenie – wystarczające, a nawet z więcej niż wystarczające, natomiast nie prowadzimy na nie zapisów czy rezerwacji bo to dopiero doprowadziłoby do dezorganizacji i chaosu. Dodatkowo od czerwca będzie jeszcze nowa, druga strefa wodna z basenem, dużym brodzikiem, sauną i 2 wannami jacuzzi. Wiele resortów z domkami nie posiada nawet takiej infrastruktury, wiec uważamy zarzut niewystarczającej ilości atrakcji niestety za mocno niesprawiedliwy i bezzasadny.
W trakcie pobytu Pan nie zgłaszał żadnych uwag dotyczących czystości i jakości wyposażenia domku oraz atrakcji na terenie resortu. Nie zauważyliśmy również aby personel restauracyjny był pod wpływem jakichkolwiek używek.
Dziękujemy za zgłoszenie powyższych niedogodności, które już zostały rozwiązane.
Pozdrawiamy, Zespół SOLEO Family Resort