Regulamin obiektu

REGULAMIN WYNAJMU DOMKU / APARTAMENTU

 

1.      Zameldowanie odbywa się od godziny 15:00, wymeldowanie do godziny 10:00 (chyba że ustalono inaczej).

2.      Cisza nocna obowiązuje w godzinach 23:00–6:00. Prosimy o poszanowanie spokoju sąsiadów i innych gości.

3.      Goście zobowiązani są do utrzymania porządku w domku/apartamencie oraz na terenie posesji.

4.      Śmieci należy wyrzucać do wyznaczonych pojemników, zgodnie z zasadami segregacji.

5.      Wewnątrz obiektu obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Palenie dozwolone jest jedynie na zewnątrz, w miejscach do tego przeznaczonych.

6.      Pobyt zwierząt możliwy jest po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem obiektu.

7.      Goście ponoszą pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z ich winy oraz za szkody wyrządzone przez osoby im towarzyszące.

8.      Prosimy o natychmiastowe zgłaszanie wszelkich awarii lub usterek właścicielowi.

9.      Wynajmujący są zobowiązani do ogólnego posprzątania obiektu przed jego opuszczeniem. W przypadku zostawienia obiektu w stanie nieładu obowiązuje opłata dodatkowa w kwocie 150 zł.

10.  Organizowanie imprez i głośnych spotkań bez zgody właściciela jest zabronione.

11.  Rezerwacja pobytu zostaje potwierdzona po wpłacie ustalonej zaliczki. Pozostała kwota płatna jest w dniu przyjazdu.

12.  Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz przepisów przeciwpożarowych.

 

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy udanego pobytu!


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!