Regulamin obiektu
REGULAMIN WYNAJMU DOMKU / APARTAMENTU
1. Zameldowanie odbywa się od godziny 15:00, wymeldowanie do godziny 10:00 (chyba że ustalono inaczej).
2. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 23:00–6:00. Prosimy o poszanowanie spokoju sąsiadów i innych gości.
3. Goście zobowiązani są do utrzymania porządku w domku/apartamencie oraz na terenie posesji.
4. Śmieci należy wyrzucać do wyznaczonych pojemników, zgodnie z zasadami segregacji.
5. Wewnątrz obiektu obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Palenie dozwolone jest jedynie na zewnątrz, w miejscach do tego przeznaczonych.
6. Pobyt zwierząt możliwy jest po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem obiektu.
7. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z ich winy oraz za szkody wyrządzone przez osoby im towarzyszące.
8. Prosimy o natychmiastowe zgłaszanie wszelkich awarii lub usterek właścicielowi.
9. Wynajmujący są zobowiązani do ogólnego posprzątania obiektu przed jego opuszczeniem. W przypadku zostawienia obiektu w stanie nieładu obowiązuje opłata dodatkowa w kwocie 150 zł.
10. Organizowanie imprez i głośnych spotkań bez zgody właściciela jest zabronione.
11. Rezerwacja pobytu zostaje potwierdzona po wpłacie ustalonej zaliczki. Pozostała kwota płatna jest w dniu przyjazdu.
12. Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz przepisów przeciwpożarowych.
Dziękujemy za zrozumienie i życzymy udanego pobytu!