Regulamin obiektu

Regulamin obiektu noclegowego „Zielone Ławki”


W celu zapewnienia Państwu udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.


  1. Wplata zadatku oraz korzystanie z usług na terenie obiektu „Zielone Ławki” jest jednoznaczne z zapoznaniem się, przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu. 
  2. Domek wynajmowany jest na doby.
  3. Rezerwacja dotycząca wynajmu domku następuje w momencie wpłynięcia zadatku na nasze konto Milenium Bank 16 1160 2202 0000 0002 5840 9098 Potwierdzenie rezerwacji domku następuje po wpłaceniu zadatku w wysokości 30% wartości pobytu. W przypadku braku wpłaty w terminie 1 dni wstępna rezerwacja zostaje anulowana. Zadatek jest bezzwrotny, chyba że strony ustalą inaczej. 
  4. Pozostałe 70% wartości pobytu należy wpłacić w trakcie zameldowania. W przypadku dokonywania rezerwacji w okresie poniżej 2dni przed przyjazdem, wymagana jest pełna opłata za pobyt, płatna w dniu rezerwacji. W przypadku rezygnacji z pobytu całość dokonanej wpłaty nie podlega zwrotowi.
  5. Pobyt w domku rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
  6. Zameldowanie do godziny 21.00 jest bezpłatne. Po godzinie 22.00 może obowiązywać dodatkowa opłata 30 zł.
  7. Podczas meldowania Zarządca przekazuje Najemcy informacje o wyposażeniu domki wraz ze sprawdzeniem stanu technicznego pomieszczeń i wyposażenia.
  8. Możliwość opuszczenia domku po godzinie 10.00 należy uzgodnić z zarządcą domku . Przedłużenie pobytu wbrew decyzji zarządcy skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości ceny kolejnej doby pobytu.
  9. W domku obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00.
  10. Należność za pobyt nie obejmuje ubezpieczenia. Wynajmujący korzystają ze wszystkich usług, udogodnień na własną odpowiedzialność. Za doznane urazy, szkody, zniszczenia mienia (szkody powstałe na zdrowiu i majątku trzeciej osoby) Zarządca obiektu „Zielone Ławki” nie ponosi odpowiedzialności.
  11. Zachowanie gości nie powinno zakłócać spokoju innych osób. Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, naruszającym spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nieprzestrzegającym powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi zarządca domku ma prawo go wymówić w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat. Zarządca nie jest zobowiązany wówczas do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
  12. Dbając o kameralność obiektu i komfort gości,obowiązuje całkowity zakaz przyjazdu (odwiedzin) większej liczby osób niż zakładała to rezerwacja. W przypadku zwiększenia ilości osób na całym pobycie, po dokonaniu już wcześniejszej rezerwacji, obowiązuje dopłata 100zł / os. / dobę. Na pobyt większej liczby gości zgodę musi wydać zarządca domku.
  13. Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość.
  14. Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji komplet kluczy, który zobowiązani są zwrócić zarządcy domku w dniu wyjazdu. W przypadku zagubienia lub ich zniszczenia goście ponoszą opłatę w wysokości 50 zł .
  15. Przedmioty pozostawione przez gościa po opuszczeniu domku na prośbę gościa mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany przez niego adres. W innym przypadku, po trzech dniach od daty wyjazdu gościa z domku, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
  16. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w domku nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących stworzyć zagrożenie pożarowe np. pozostawiać otwartego ognia bez nadzoru (świeczki, podgrzewacze itp.) grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
  17. Najemca nie może użyczać lub oddawać domku w podnajem innym osobom.
  18. Na posesji wyznaczono parking niestrzeżony. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony środek lokomocji ani znajdujące się w nich mienie.
  19. Niedozwolone jest wyrzucanie do toalety czegokolwiek poza papierem toaletowym, w szczególności mokrych chusteczek, ręczników papierowych, podpasek i innych produktów higieny osobistej.
  20. Wynajmujący nie bierze odpowiedzialności za rzeczy zaginione podczas wypoczynku w wynajmowanym domku. Obowiązek zabezpieczenia przed kradzieżą spoczywa na Najemcy.
  21. Dzieci mogą korzystać z placu zabaw, hamaków tylko pod opieką osób dorosłych. W czasie korzystania z placu zabaw, hamaków za dzieci odpowiedzialni są rodzice lub opiekun.
  22. Korzystając z balii ogrodowej należy przestrzegać zapisów „Regulaminu korzystania z balii ogrodowej” (załącznik 1 do regulaminu obiektu).
  23. Parkowanie samochodów i innych pojazdów możliwe tylko na wskazanym przez Zarządce parkingu.
  24. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny brak wody, spowodowany problemami w centrali wodociągów i brakiem dostępu prądu, spowodowany problemami w elektrowni lub czynnikami atmosferycznymi.
  25. Przy każdorazowym opuszczeniu domku prosimy o sprawdzenie, czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia rzeczy będących wyposażeniem domku (np. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, itd). Prosimy o dbanie o wynajęty domek, o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zamykanie okien i zakręcanie wody.
  26. W domku obowiązuje zakaz palenia tytoniu (lub innych używek). Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych podczas całego okresu trwania wynajmu należy do Najemcy. Ewentualne skutki nieprzestrzegania przepisów przeciwpożarowych obciążają w całości Najemcę.
  27. Obowiązuje zakaz korzystania z grilla na tarasie, grill powinien ubyć ulokowany min. 4 min od tarasu. Ognisko może zostać rozpalone wyłącznie w miejscu do tego przeznaczonym (palenisko z cegieł).
  28. Odpalanie fajerwerków na terenie obiektu jest surowo zabronione. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Najemca zostanie obciążony karą grzywny w wysokości 500 zł.
  29. Najemca jest zobowiązany do pokrycia kosztów usunięcia wyrządzonych szkód (w domku i na posesji) podczas pobytu. 
  30. Wszelkie usterki urządzeń znajdujących się w domku należy zgłaszać natychmiast obsłudze. Gość, który umyślnie lub przez niewłaściwe użytkowanie zniszczy wyposażenie domku, zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszta.
  31. W dniu wyjazdu obsługa domku sprawdza stan pomieszczeń w obecności gościa. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przez obsługę przy odbiorze domku będą rozwiązywane na drodze porozumienia z gościem przed jego odjazdem. W przypadku kwestii spornych roszczenia będą dochodzone na drodze sądowej. Sądem właściwym jest Sąd przy siedzibie wynajmującego.
  32. Wynajęty domek należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu (każdy domek zawiera odkurzacz, zestaw do sprzątania). Nie stosowanie się do tego zalecenia, skutkuje dodatkową opłatą za gruntowne sprzątanie domku w wysokości 500 zł.
  33. Goście domku w dniu wyjazdu zobowiązani są wyrzucić śmieci do pojemników wskazanych przez obsługę.
  34. Późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd gościa z przyczyn niezależnych od zarządcy domku nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.




Załącznik nr 1. 

Regulamin korzystania z balii ogrodowej



Korzystanie z balii ogrodowej jest dozwolone jedynie dla osób powyżej 16. roku życia. Dzieci mogą korzystać z niej na odpowiedzialność i pod opieką rodziców.


  1. Podczas korzystania z balii należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń i informacji udzielanych przez Zarządce obiektu.
  2. Z balii korzystać mogą jedynie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z zabiegów. Wstępu do balii zabrania się w szczególności osobom:
  • z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych,
  • z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją, ostrymi stanami reumatycznymi,
  • z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi,
  • z podwyższoną temperaturą ciała,
  • kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży,
  • zmęczonym, pod wpływem alkoholu i środków odurzających.
  1. Wchodząc do beczki korzystający potwierdza, że jego stan zdrowia pozwala na taką formę rekreacji. Za szkody, w tym skutki zdrowotne przebywania w balii nie ponosimy odpowiedzialności.
  2. Zabrania się kładzenia jakichkolwiek przedmiotów (ręczników, szlafroków itp.) na piecu lub w jego pobliżu.
  3. Pierwszym rozpaleniem ognia w piecu balii mogą zajmować się jedynie nasi pracownicy. Podczas korzystania z beczki nie wolno stosować żadnych płynów, esencji, olejków czy innych substancji.
  4. Jeżeli Goście wynajęli balię na dłużej niż na 1 wieczór, zostaną poinstruowani jak rozpalać w piecu. Po rozpaleniu w piecu należy dokładać drewno o aż do momentu osiągnięcia pożądanej temperatury wody.



Bezpieczeństwo:
  • obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych
  • korzystający z balii ponoszą materialną odpowiedzialność za uszkodzenia i szkody powstałe z ich winy
  • nie wolno dotykać pieca, jest bardzo gorący; rodzice lub opiekuni odpowiadają za bezpieczeństwo dzieci

 

JAK KORZYSTAMY Z BALI?

  • nie należy wchodzić do balii ani głodnym (grozi to omdleniem), ani z pełnym żołądkiem
  • nie wolno wchodzić do balii z nałożonymi na twarz i ciało kremami; wchodzimy bez metalowych przedmiotów (niebezpieczeństwo poparzenia), okularów i szkieł kontaktowych
  • bezwarunkowo przerywamy pobyt w balii, jeżeli czujemy, że organizm ciężko znosi wysoką temperaturę. Niewskazane jest samotne korzystanie z balii.
  • Ze względu na utratę wody z organizmu w trakcie korzystania z balii - bardzo ważne jest uzupełnienie ich na godzinę przed wejściem do balii oraz podczas i po kąpieli, najlepiej wodą mineralną, herbatą, naturalnymi sokami. W związku z dużą utratą płynów zawroty głowy w balii mogą być objawem odwodnienia organizmu.


Zapytaj o nocleg

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!