3.4
Dodał: Ponad rok temu
jednym słowem porażka, wersalka pleśnią śmierdziała, uszkodzony czajnik, uszkodzony wiatrak, z łazienki wydobywający sie smród szczochów, na 3 osoby w pokoju tylko 2 kołdry, telewizor 14 cali pamiętający prl, gril jak na lekarstwo, stoliki zwykłe plastiki, zdjęcia nie sa aktualne, pajęczyny na ścianach, Pani na wszystkie uwagi nie reagowała, tylko ironicznie sie uśmiechała, nawet nie zaproponowała upustu, a stawki nalicza według upodobania jak sie podoba tak jest, NIE POLECAM TEGO OŚRODKA, jedyny plus to bliskość morza oraz parking

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla rodzin

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Dziękuję serdecznie Panu za aż 7 dniowy pobyt w moim ośrodku jak i za opinię , którą Pan wystawił wprawdzie negatywną , ale cóż każdy ma prawo mieć swoje zdanie.
Zastanawia mnie tylko fakt , że gdyby rzeczywiście kanapa była spleśniała to ja bym na niej nie przespała ani jednej nocy , natomiast Pan przespał 7 nocy , również nie zgłaszał Pan podczas pobytu smrodu z łazienki , uszkodzonego czajnika itd. Z dodatkową kołdrą w pokoju gdzie są dwa spania też nie byłoby żadnego problemu - wystarczyło zakomunikować ,że istnieje taka potrzeba na początku pobytu.
Zarówno ja , jak i mój personel jesteśmy do dyspozycji gości 24 godziny na dobę i służymy pomocą w każdej sprawie mającej udogodnić i uprzyjemnić pobyt w Ośrodku. Przykro mi , że nie przyszedł Pan do mnie z tymi uwagami w pierwszym dniu pobytu , tylko w przedostatnim i to w trakcie płatności za pobyt.
Przecież wakacje mamy tak rzadko, że jest dla mnie priorytetem, by ten ekskluzywny czas był dla moich gości niezapomniany w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Pewnie dlatego większość moich wczasowiczów to stali bywalcy, którzy przyjeżdżają do mnie rokrocznie już od 3 - 10 lat.

Po Pana opinii osobiście sprawdziłam pokój w którym Pan przebywał, wydałam polecenie dokładnego sprzątnięcia i uzupełnienia wyposażenia z troską o moich kolejnych gości.

Jeżeli chodzi o zdjęcia to są jak najbardziej aktualne i tłumaczyłam już Panu , że podzielone są na nowy pawilon LUX i dotychczas działający COMFORT.

Pańską recenzję uważam za jawny rewanż za Pańskie problemy z płatnością za pobyt. Jest ona nie tylko krzywdząca dla mojego Ośrodka, ale przede wszystkim wprowadzająca w błąd wszystkich potencjalnie zainteresowanych pobytem w dobrym ośrodku, gwarantującym troskę o klienta na wysokim poziomie oraz w lukratywnej lokalizacji kilkadziesiąt kroków od plaży, co niewątpliwie oferuje Ośrodek „Pod Wydmami”.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!